PC-n nem fognak tudni pénzt kérni a modokért és ez nekem elég. Boxon próbálkozhatnak, de boxon eddig se voltak ott a legjobb modok amúgy sem (pl. Enderal sem Skyrimre).
Amit írsz a felfedezésről, az igaz, de ugye részben igaz a DF-ra is. Ott is procgen a térkép, a temérdek város/falu meg copypaste egyforma. Igen, közben eltelt vagy 30 év, tehát illett volna fejlődni valamit, ez a bethesda hibája. Én úgy játszottam a starfielddel, hogy kivertem a fejemből a skyrimet meg a falloutot és úgy kezeltem, mint a mass effect 1-et: a temérdek bolygó mind csak körítés, értelme semmi, ahogy ott is igen kevés. Le lehet szállni, lehet menni a semmiben 1-2 copypaste tartalomhoz (trasher maw harc, mining vagy artifact minijáték), de a szerepe ezeknek csak az, hogy a galaxis méretét megadják. Nem kell odamenni és nem is megyünk, csak ahová küldetés visz. Ez nagy eltérés a korábbi bethesda játékokhoz képest, ahol a móka felét az adta, hogy véletlen belebotlottál ebbe meg abba és elterelte a figyelmed a küldetésekről. Az is igaz,hogy így nincs nagyon értelme 1000 órát beletenni egy játékba, mert procgen tartalom nem ér ennyit. Viszont, ha a ME1-hez hasonlítjuk és csak a küldetéseket csináljuk végig, akkor van a játékban 40 óra jó tartalom és utána lehet mással játszani. Nekem ez elég is.