"A te logikád szerint akkor minden autó szar ami nem alkalmas arra hogy úttalan utakon 10 platón ülő tálib harcost elvigyen A pontból B-be. Stimt?"
Az afgan talibok szamara igen. Csak az jo ami ott megfelel. A Teslak ott hasznalhatatlanok, viszont egy nyugati belvarosban meg ok az alkalmasabbak, foleg olyan varosokban ahol mar engedik a navigate on autopilot (azaz a level 3) hasznalatat. Szvsz. az angol kifejezes erre az, hogy "the right tool for the job". (autopilot = L1, navigate on autopilot = L3, full self driving beta = L4, full self driving release* = L5, Az EU-s torvenyileg megengedett limit jelenleg az L2-es, az itt jaro Teslak sajnos le vannak butitva.)
"Az elektromos FSD Tesla és a tálibok lehasznált olcsó Toyotája két szignifikánsan más igényt elégít ki. Sajnálatos hogy ennyit képtelen vagy felfogni."
Igen, pont ezt probaltam elmagyarazni, de neked valamiert mindig az AFV jon elo, ami nem egy elerheto civil jarmu. Nyugaton jelenleg az elektromos autok, ezen belul elso sorban a Teslak az idealisak, mivel a tobbi nyugati gyarto termeke egyelore meg nem eri el a Tesla szinvonalat sem, pedig eleg alacsonyan van a lec. Talan majd egyszer a kinaiak tudnak olcson nagy mennyiseget szallitani. A jovo ugyis az, hogy ahogy szinte minden szamitogep Kinaban keszul, ugy varhatoan szinte minden elektromos auto is ott fog. Max. a vegso osszeszerelest helyezik a nyugati piachoz kozelebbi orszagokba, mint pl. Mexiko vagy Magyarorszag.
"Ez így már nem igaz. A világunk számára fontosabb hogy a bolygó ökoszisztémáját próbáljuk egyben/szinten tartani, és a következő generációknak legalább úgy átadni ahogy mi kaptuk."
Itt arrol van szo, hogy az Euro 6 lehetne akar 0 erteku is, mert annyira nehezen tarthato be, hogy egyszerubb (es a bolygonak jobb) lenne teljesen betiltani a CO2 kibocsatast. Azzal nehezebben trukkozne barmelyik nemet gyarto. Az EU ugyis a deindusztrializacio fele halad, a nemet autoiparnak is el kellene fogadnia ezt.