Vagy elhiszed, hogy elérte a hálózat a rugalmassági korlátait, vagy nem. A magyar kormány is erre való tekintettel korlátozta tavaly év vége óta az új belépőket, mert olyan feltételekkel nem tudja az áramszolgáltató átvenni a kistermelőktől bejövő áramot, mint a korábbiaktól és nem azért mert O1G. Ez a tény.
Amennyiben más a véleményed kérlek fejtsd ki pontosan. A szájkaratédre nem kívánok reagálni.
Tömegközlekedés
Ezen mit nem értesz?:
"A tömegközlekedés fejlesztése megoldja, megoldhatja pl. a dugókat, a villanyautók számának növelése meg nem. Ezért hoztam fel az urbanizáció kérdését."
A szájkaratédra nem kívánok reagálni.
Csővezeték
Mutattam, leírtam, hogy létezik olyan köolajvezeték, amely elegendő hosszal rendelkezik, hogy egy hasonló biztosíthassa az arab olaj behozatalát. Vedd figyelembe, hogy az arab olaj kitermelésének hordónkénti költsége töredéke az orosz olajénak. (orosz 60$, arab 10 $). Többek között ez az oka, hogy miért éri meg akár tankerrel szállítani óriási tételben, minthogy a csővezetéket építsenek az arabnak is.
Értem én a gazdasági realitásokat figyelmen kívül hagyó, sztenderd hiperzöld konstruktív sopánkodásodat, de nem tudok mit kezdeni vele. "Az élet kegyetlen! Szokj hozzá!"
Milyen rugalmasságól beszélsz? Kevered a sezlont a faxommal. Tudod áram, meg olaj, a kettő nem egy vezetéken jön!
Zöld-technológia
Ezzel kapcsolatban kifejtettem álláspontomat, nem igazán tudok mit hozzátenni. Ha konkrét kérdésed van, arra válaszolok.