38,39,40. Végre normális átgondolt összeszedett és külturált társalgás és saját vélemények, köszi ezek szerint vannak még ilyen emberek.
Nem a másikba keresi a hibákat , hanem elmondja a saját véleményét érveit pro vagy kontra nem minösitve a másik személyét. igy lehet normális emberi társalgást és vitát folytatni.
Elfogadom és egyet is értek az érvekkel, de legtöbbször ott csuszik félre a dolog azzal amit én mondok és a többi szájkaratemester között, hogy azt nem akarják megérteni, hogy én el tudom képzelni azt , hogy a jövöbe ha ebbe az irányba mozdul el az egész világ akkor fognak is megoldásokat találni a dologra, mig akik vehemensen instant ellenszenvvel vannak ök meg csak azt szajkozzák, hogy a jelenbe mi nem müködik.
Hiába irom le többször , hogy igen ezek valos hibák és egyet is értek velük, de mivel még az elején tartunk ezért a jövöben meg lesznek oldva.
Az, hogy most kiragadegy egy extrém helyzetet , hogy a maga igazát támasztja alá még nem biztos, hogy igaz. az , hogy valahol sorbaállnak az autok tölteni , az nem biztos, hogy azt mutatja, hogy mindenhol ez van, lehet, hogy másik helyen ahol meg van 6 töltöfej havonta egy töltés történik, mert olyan helyre lett telepitve.
Ez nem az elektromos auto hibája, hanem azoké az embereké akik nem mérték fel a helyzetet, hogy hol menyni lenne az igény a töltökre. a bevásárloközpontoknál is vanak, de nem mindegyik boltba van nagy forgalom. Az autok szoftvereit is lehetne fejelszteni, és legalább egységesiteni szabványositani anynira, hogy a töltöknek ne csak a helyét jelölje hanem azt is, hogy van e rajta valaki vagy le lehessen foglalni arra az időre ,mire odaér valki .
Rengeteg egyéb ötlet lenne ami fuggetlen az autoktol .
A hálozati hiányosságok sem az EV hibája, hogy az állam nem fejleszt és nem a megujjulok felé fordul vagy támogatja ezeket a fejlesztéseket épitkezéseket.