Kevés tutor van ehhez... Ez is megvan. Nem szabad OBJ-be visszamenteni.
Lassan összeállnak a dolgok. Még ebben tudsz segíteni?
1.
Van itt ez a kép Illustratorból.
Ott a 2 vonal, tol rá egy blendet és a cucc megcsinálja a két vonal közt az átmenetet,annyi lépésben,amennyi meg van adva neki. Mayában lehet ilyet csinálni? Legalább annyit,h ugyanazt az alakzatot tükrözöm és aközé az átmenetet v vmi.
2.
Ha elkészültem egy modellel, azt hogy kell véglegesíteni? Smooth previewben olyan,amilyennek akarom, hogy legyen, akkor dobjak rá egy tényleges smoothot, hogy úgy is renderelje le?
3. Hogy lehet 50000000 ctrl+H-val eltüntett objectbõl a 215862.-at visszahozni?
4. Miért akad a viewport már 80K polinál? Játékokban 10x+ több van mindenféle effekttel, mégsem akadnak annyira, mint a Maya.