A Brazil r/s eredeti tervek szerint egy platformfüggetlen rendermag lett volna mint a mental ray vagy a renderman, de a végleges verzió tegnapi bejelentése szerint a jövőhónappban kijövő v1.0 csak max 3-4, viz alá lesz eléthető pluginként. Sajnos ugylátszik egy kicsit nagy falat lett, de a későbbiekben talán megjelenik maya alá is. Pedig nagyon jó cuccos, rendkívül egyszerű használni, mert nem kell millió beállítással kínlodni.
Features:
Architecture:
Bucket rendering
Sophisticated Anti-aliasing
Controllable Over and Under-sampling
Pluggable rendering sub-systems
Separate sampling rates for different components (GI, geometry, image)
Shading:
Advanced shading models
Cartoon Shading
Additional Shaders including Dispersive Glass, Chrome, Velvet, etc.
Volumetrics/atmospherics support
Raytraced Reflections and Refractions
Sub-surface scattering (multiple types)
Anisotropic forward single scattering
Isotropic progressive scattering
Physically correct blurry reflections and refractions
Luminaire material
Lighting:
Global illumination
Image-based lighting
Full support of max point lights
Brazil specific point lights, area lights and shadows