Need for Speed: Rivals

Need for Speed: Rivals

2013. december 14. 17:08, Szombat
Természetesen a multiplayer és az egyjátékos mód összevonásának akadnak azért pozitív hozadékai is, így szó szerint bármikor találhatunk magunknak társas elfoglaltságokat, hiszen a mintegy 160 kilométernyi sztrádán gyakran botlunk kihívókba vagy üldözőkbe, de aki jobban szereti maga eldönteni, hogy mikor és hol kíván versenyezni, az bizonyára nem tud majd megbarátkozni az új rendszerrel. Márpedig a Ghost Games a játékmenet terén mindent megtett annak érdekében, hogy ismét felkeltse a sorozat rajongóinak figyelmét. A Need for Speed: Rivals ennek fényében ismét óriási száguldásokat illetve rengeteg kihívást állít elénk, és talán a játékmódok terén kibírtunk volna újdonságokat - a jól ismert klisék térnek vissza -, de a tuningolás lehetősége így is sokaknak megdobogtatja majd a szívét.

Klikk ide! Klikk ide!

Klikk ide! Klikk ide!

Amennyiben ugyanis elegendő versenyt megnyerünk - előre összeállított csomagokban kapjuk a feladatokat -, akkor lesz pénzünk újabb autók illetve kiegészítők vásárlására. Jó hír, hogy már nem csak optikailag változtathatjuk meg négykerekűnket, hanem a motorhoz és egyebekhez is hozzányúlhatunk. Természetesen olyan részletességet továbbra se várjunk, mint amilyen annak idején az Undergroundban volt - hiába lenne rá óriási igény -, ellenben a sokféle választható autó miatt talán el is felejtjük majd, hogy egykoron még a légterelőket is testre szabhattuk. A sorozat régi rajongóinak újabb örömhír, hogy a megszokott járgányok és márkák mellett ismét visszatértek a Ferrarik, így az olasz fenevadakat is irányításunk alá vehetjük a futamok során.

A Need for Speed: Rivals egyik érdekessége, hogy a fejlesztők nyitottak vele a futurizmus irányába is, lévén különféle technológiai újdonságokat aggathatunk autónkra, így speciális turbóval vagy erőtérrel vértezhetjük fel, amelyek segítségünkre lehetnek a versenyek megnyerésében, ezáltal egy kicsit kiegyenlíthetjük a számlát a még mindig feltűnően csaló gépi ellenfelekkel szemben. A játék egyébiránt továbbra is igazi élményt kínál azoknak, akik kedvelik az árkád száguldozást, így most sem számíthatunk például realisztikus fizikai modellre, amire a Need for Speed: Shift óta vágynak a rajongók.

Klikk ide! Klikk ide!

Klikk ide! Klikk ide!

Az autók tehát még mindig úgy viselkednek, mint egy súlyos gumilabda, a környezeti változásokra pedig egyáltalán nem reagálnak - jeges és száraz úton is ugyanúgy csúszkálnak -, ám sokaknak talán ennél is komolyabb szívfájdalmat okoz majd a törésmodell, ami szinte nem létező fogalom a játékban. Ez azért is érdekes, mert a Rivals szinte minden játékmódban lehetővé teszi számunkra, hogy összetörjük az ellenfeleket, sőt mi több, a rendőrökkel való hadakozás esetében ez tekinthető a kiindulópontnak, de a fejlesztők mégis képtelenek voltak arra, hogy előhozakodjanak egy vállalható törésmodellel, holott erre még például a Grid 2-ben sem volt panasz.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások