X-Com Alliance részletek

X-Com Alliance részletek

2000. április 21. 09:29, Péntek
(Ga-Source) Az X-Com Alliance elsőszemélyben játszodó, taktikai csapatjáték grafikájáról az Unreal engine-je fog gondoskodni. A sima FPS lövöldözös játékokhoz képest számos stratégiai, kaland és szerepjáték elemet is tartalmazni fog, mind az X-COM jól ismert univerzumából származik - mivel ez már a sorozat 5. része (ha a levelezős játékot is számoljuk, akkor 6.), jelentős háttértörténete és alapjai vannak.
Martin DeRiso, X-COM producer: "Az eredeti X-COM köralapú, izometrikus játék volt - most lejjebbmegyünk a terepszintre és szemtől szemben küzdünk meg az idegenekkel."

Klikk ide! Klikk ide!

A játékmenet hasonlítani fog a Swat3 és a Half-Life eseményeihez. "Sokkal inkább a gondolkozó ember játéka lesz, mint egy agytalan lövöldözés." Három emberünket irányítva kell az UGS Patton kutatóhajóval túlélnünk a küldetéseket, s már az indulás is izgalmas: Hajónk az űr ismeretlen területére kerül, az idegen háború kellős közepébe. Szövetséget kell kötnünk az Ascidians fajjal, hogy megnyerhessük a már korábbról ismert, és számos új idegen faj elleni háborút.
A grafikát az Epic Unreal motorja jeleníti meg, melyet jelentősen, 60%-ban módosítottak. Számos újdonság, új csontvázrendszer és mesterséges intelligencia várja a játékosokat.
Fejlesztése már '95 óta folyik, a Hasbro közlése szerint az E3-mon lesz az első nagyobb bemutatója. Megjelenése 2000 őszén várható.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások