F1 2000

F1 2000

2000. június 1. 02:04, Csütörtök
Hogy alkalmazkodhassunk a pályák különbözőségeihez, a F1 2000 az eddigi legnagyobb járműmódosításokat engedélyezi nekünk. A fékek egyensúlyától, a gumik nyomásáig szinte mindent be lehet állítani a kocsikon. Mivel minden változtatás nagyban befolyásolja az autó teljesítményét, nagy gondot kell fordítani a tuningolásra. Ha megnöveljük az első és hátsó merevítő szárnyakat, akkor az autónak jobb lesz a tapadása. Bár az utolsó versenyeken segítségünkre lehetnek ezek a módosítások, nem szükséges őket mindenképpen elvégezni és akár figyelmen kívül is hagyhatjuk a dolgot.

   

A játékosok számos játékmód közül választhatnak. Gyakorlásként választhatjuk a Test Day-t, melyben mindegyik pályát kipróbálhatjuk a verseny okozta feszültség nélkül. Ez jó módszer arra, hogy megismerkedjünk a pályákkal. Ha csak egy egyszerű versenyre vágyunk, akkor játszhatunk a Quick Race módban, amiben gyorsan összemérhetjük erőnket a vetélytársakkal. A Grand Prix módban egy kiválasztott pályán versenyezhetünk. Persze ez nem ugyanaz, mint a Quick Race. a GP módban a játékos egy órát gyakorolhat a kiválasztott pályán. Ha végzett továbbléphet, vagy akár ki is hagyhatja az egész gyakorlást. Ekkor az időmérés következik. 12 kört mehetünk a pályán és a legjobb időnk alapján rangsorolnak minket. Ezután egy bemelegítő kör jön, majd a verseny. A Championship mód 17 teljes Grand Prix versenyt foglal magában. Ami új, az a Drivers Competition, melyben el kell érned a pilóták között a legmagasabb helyezést, és a Constructors Competition, ami a csapat összesített teljesítményén alapszik. Ez kiváló opció a karrierista versenyzőnek, és Jim Rosenthal riporter kommentárja nagyon jó hangulatot ad a versenynek.

   

Az F1 2000 élethű fizikája nagyon fontos szerepet játszik. A kézikönyvben sokat olvashatunk a kocsit érő különböző fizikai erőkről, hatásokról. Ezek nem csak a helyet foglalják, hanem tényleges szerepük van a játékban. A fizika olyan területeken is jelen van, mint a sebesség. Például nem tudunk 185 mérföldes sebességgel kanyarokat farolva bevenni. Ehelyett orral a falba fúródunk. A járművek reagálnak a sebességre, így az óvatlan vezető könnyen kicsúszhat, letörheti a merevítő szárnyakat, vagy felborulhat. Az F1 2000 mindenekelőtt szimulátor, így a fizika működését mindenképpen meg kell érteni ahhoz, hogy minden apróságot élvezhessünk.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások