Airfix Dogfighter kérdések és válaszok, Új képek, Demó!

Airfix Dogfighter kérdések és válaszok, Új képek, Demó!

2000. augusztus 4. 05:52, Péntek
A GA-Source nemcsak Karl Maguns-szal, az Airfix Dogfighter tervezőjével készített interjút, hanem új képeket és játszható demót is szerzett erről az akció-orientált repülőszimulátorról.

Mi az Airfix Dogfighter? Kinek szánják a játékot?

Az Airfix Dogfighter egy olyan akció-orientált szimulátor, melyben a játékos repülőgépmodelleket vezethet, más játékokkal harcolva egy hatalmas villában. Az egész játék egy otthon unatkozó fiú ábrándozásán alapszik. Mikor képzelete szárnyra kap, hirtelen minden életre kel körülötte, és a ház hatalmas háborúk színterévé válik.

A játékot az olyan játékosoknak terveztük, akik szeretik a lendületes lövöldözős játékokat egyszerű szimulátor elemekkel kombinálva. Reméljük, hogy kortól függetlenül, mindenkit érdekelni fog a játék, akik szeretnek méretarányos modelleket építeni, plusz azokat a játékosokat is, akik egyszerűen szeretik a pergő akciót.

Mi a tervezési alapelv a környezettel kapcsolatban? Hány egyedi terület lesz a játékban?

Az egész játék a házban játszódik. 14 különböző területből áll, egészen a pincétől a padlásig, a hátsó kerttől a garázsig. Minden terület egyedi szerkezetű bútorozás szempontjából, melynek köszönhetően a játékmenet és taktikák nagyban változhatnak.

A helyszíntől függően különböző repülési stílusra és szakértelemre lesz szüksége a játékosnak. A zsúfoltabb területeken nagyon kell ügyelni, hogy ne menjünk bele semmibe, míg más helyeken a lehető leggyorsabban kell repülnünk.

Mindegyik modellrepülőt felszereltek támadó és védekező berendezésekkel? Említenél párat? Melyik a kedvenc fegyvered?

Mivel az egész játék egy álmodozó gyerek képzeletére épül, különböző jellegű és erősségű fegyvereket építettünk a játékba. Van gépfegyver, bomba, rakéta és ágyú. Mindegyiket fel lehet fejleszteni, hogy nagyobb legyen a sebzése, és jobbak legyenek a tulajdonságai.

A játékban előrehaladva olyan fegyvereket is lehet majd használni, mint a részecskesugár, a Tesla csavar, a para-aknák, a nyomkövető rakéta, és persze az atombombát. Ezek nagyon különbözőek és speciális taktikákkal és módon kell őket használni.

Van olyan játék, ami inspirálta az Airfix Dogfight-ot, például grafika és fizika tekintetében?

Nem igazán. A repülők fizikája nagyon "játékszerű". Nekirepülhetsz a falnak teljes sebességgel és egyszerűen kisebb sérülésekkel lepattansz a falról, vagy a hajtóműveket kikapcsolva vitorlázhatsz. Viszont repülés közben az irányítás a valóságos fizika törvényeit veszi figyelembe.

És mi van a repülőkkel? Mennyire fognak különbözni irányítás és tűzerő tekintetében?

A modellek számos dologban különböznek. Sebesség, páncélzat, üzemanyag-kapacitás és az irányítás mind változnak gépenként. Mindegyik az összes fegyvert tudja kezelni, de ezek csak a küldetések teljesítése után válnak elérhetővé.

Mit terveztek a multiplayer részhez?

A játékkal két szerkesztőt is adunk, hogy kiszélesítsük a multiplayer rész lehetőségeit. Mindkettőt teljesen beépítettük a játékba, így nem lesz szükség más alkalmazásokra. A házszerkesztőben bútoroztuk be az összes területet, ami a játékban található. Erre a játékosoknak is meglesz a lehetősége, és látványos helyszíneket kreálhatnak, ahol LAN-on vagy Interneten játszhatnak. Bútorokat helyezhetsz el, kiegészítőket, törhető tárgyakat, ellenséges egységeket és fegyvereket rakhatsz le a szobákban, így nagyon sok fajta variáció létezik.

A másik szerkesztő a festőszoba, ahol saját matricákat készíthetsz és ragaszthatsz fel a repülődre. Ez valójában egy rajzprogram, melyben elkészítheted logódat vagy csapatjelzésedet, amiket a multiplayer játékban is felhasználhatsz.

Van valami olyan jellemzője a játéknak, amit a játékosok még nem láthattak? Valami forradalmi a műfajban?

Úgy reméljük, hogy a házszerkesztő nagy hatással lesz a játékosokra. Most már nincs szükség komolyabb tudásra, hogy érdekes játéktereket készíts. A korlátozások helyett úgy döntöttünk, hogy az egészet kiadjuk.

Mikor akarjátok kiadni a játékot, és mikor láthatunk játszható demót?

Ha minden a tervek szerint működik, akkor a megjelenés 2000 harmadik negyedévében lesz.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!


Töltsd le a Demót (30MB, 1darab egyjátékos küldetés, több feltöltő és számos ellenfél)

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások