Kevesebben reklámoznak Angliában

Kevesebben reklámoznak Angliában

2000. november 3. 21:43, Péntek
Egy vezető médiapiac-kutató cég pénteken figyelmeztetett, hogy Angliában egyre kevesebb internetes cég hirdet, mert az webes vállalkozások pénzt szeretnének megtakarítani.

A reklámokon való spórolásnak köszönhetően az online piac hamar stagnálni kezdhet. A reklámpiacon dolgozó cégek félnek attól, hogy az online vállalkozások egyszerűen kifogynak a pénzből. Az ACNielsen MMS figyelmeztetett arra, hogy ha ez bekövetkezik, azaz kiesnek az online és az informatikai hirdetők, 2000-ben csak 0,53 százalékos növekedést produkál majd a piac.

Az adatok szerint a "direct mail" üzletág azonnal stagnálni kezdett, miután a reklámozók 120 millió fonttal megrövidítették a költségvetést, és ennyivel kevesebb pénz költöttek el televíziós reklámokra, újsághirdetésekre.

"Megpróbálni követni a széttöredező Angol médiapiacot irányító trendeket sohasem könnyű. Most először elemeztük a reklámbevételek alakulását, az elmúlt 12 hónap alapján, egészen 2000. szeptemberéig. A vizsgálatok érdekes, talán figyelmeztető eredményekkel szolgáltak mindenki számára." - mondta Jeremy Ridgway, az ACNielsen MMS elemzője.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások