Battle Isle: The Andosia War

Battle Isle: The Andosia War

2001. január 23. 05:49, Kedd
Az Andosia War szembenálló felei megegyeztek abban, hogy a civil életeket mindenképpen meg kell óvni. Ezért a csatákat kicsi szigeteken vívják. Ez olyasmi, mint egy death match aréna. A Haris Gyermekei ellenfeleként két szigetről kell gondoskodnunk. Egyiken folynak a csaták, a másikon pedig a gazdaságunkat tudjuk erősíteni. Feladatunk tehát, hogy a gazdasági sziget segítségével felépítsünk egy ütőképes sereget, ami felveheti a versenyt a másik szigeten állomásozó gonosz ellenséggel.

Klikk ide!    Klikk ide!

A legtöbb ember, mikor körökre osztott stratégiára gondol, eszébe sem jut a 3D. Ennek oka, hogy nehéz elképzelni, milyen kamerabeállítás felelne meg legjobban a játék irányításához. Az Andosia War két, tökéletesen eltalált kamerapozíciót kínál a játékosok számára. Az első, egy "istenszem" nézet, magasan a csatatér fölött. Ezt persze szabadon mozgathatjuk le-fel, jobbra-balra. Másodsorban, lehetőség van a kamerát rákapcsolni egy egységre is, majd elforgatni azt, ezzel áttekintve a csatateret. Alapból a WADS gombokkal tudjuk mozgatni a kamerát, de ha a CTRL-t nyomva tartjuk, akkor az egeret is használhatjuk erre a célra.

Klikk ide!    Klikk ide!

Habár az Andosia War gazdasági szimulációja meglehetősen "fárasztó" tud lenni, ha csak a számokat nézzük. A lehetőséget nagyban megkönnyíti a sziget főhadiszállása. Több nyersanyagot kell menedzselnünk, mint például a vizet, az acélt és az elektromosságot. Ha a seregeinket szeretnénk jól felszereltnek látni, akkor mindenképpen szükség van arra, hogy minden nyersanyagból bőven álljon rendelkezésünkre. Ezeket vízpumpákkal, erőművekkel tudjuk növelni. Ha építünk vagy fejlesztünk, csökken a nyersanyagmennyiségünk a már megszokott módon.

Klikk ide!    Klikk ide!

Mikor a seregünk végre partra szállt az ellenséges szigeten, fontos, hogy folyamatos ellátásban részesüljenek. Érdekes megoldása a játéknak, hogy a legtöbb egységnek folyamatos energiaellátásra van szüksége. Erre szolgálnak a Klaywor-ok, amik olyasmik, mint a magasfeszültségű vezetékek, amiről az egyes harci járművek energiát szívhatnak le. Egy másik érdekes egység az Ant, ami képes automatikusan javítani minden körülötte álló egységet. Ha van egy pár ilyen "hangyánk" és megvan a magasfeszültségű hálózatunk, akkor már nem sok esélye van a gépnek ellenünk.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások