XIII: Összeesküvés, titkosügynökök és képregény

XIII: Összeesküvés, titkosügynökök és képregény

2003. december 22. 20:32, Hétfő
A játékot elindítva már képregényszerű ablakokkal futunk össze, és egészen a videó beállításoktól, a történet rövid összefoglalójáig képregényszerű kinézet fogad minket. A játék közbeni átvezető videók ugyan mozgóképek, de alig különböznek a játék megjelenésétől. Ez már szinte rajzfilm kategória, mely a játékot nagyon hangulatossá teszi. Az akció szinte folyamatos, nincs üresjárat, olyan részek amikor nem történik semmi, ezáltal megoldották a Tomb Raider örök hibáját, a kapcsolókeresgetést és a halott játékidőt.

Klikk ide! Klikk ide!

Különleges tulajdonságok

Rowland úr, mint minden jól képzett titkosügynök rendelkezik olyan képességekkel, ami segíti őt a harcban. Ezek közül néhány már a játék elejétől vele van, de hogy minden jól működjön az edzés és a gyakorlás kell azért egy amnézia után. Az első és legfontosabb tulajdonság a hatodik érzék. Ennek segítségével egy szobába beérve megérzi, hogy hol kell keresnie valami fontos után, illetve az ajtókon és a falakon túl lévő emberek lépteit is képes érzékelni, melyet a képregényes Tap-Tap-Tap felirat jelez. Amint az előbb említettem sikerült kiiktatni a felesleges kapcsoló keresgélést, illetve a léptek zaját figyelembe véve mindig a megfelelő pillanatban ugorhatunk ki a sarok mögül, mivel ismerni fogjuk a közeli ellenfelek sebességét, helyzetét és az irányt amerre mozognak.

Alapképesség még az "egy ütés, temetés", vagyis egy ellenfél mögé lopódzva egy ütéssel képesek vagyunk elkábítani. Később megtanulja hősünk, hogy hogyan osonjon észrevétlenül, ami az előzővel kombinálva később igen hasznos lehet. A szakértelem megszerzése után 50%-kal kevesebb zajt csap, mint előtte. Ami még életbenmaradásunkat segítheti, az az "Elsősegély" képesség és a "Nagy lélegzetvétel". Az előbbivel minden elsősegélycsomag kétszer annyi életerőpontot gyógyít, mint előtte, utóbbival pedig 24 helyett 43 másodpercig maradhatunk a víz alatt. Érdemes odafigyelni arra, hogy más játékokkal ellentétben itt az idő lejártával azonnal megfulladunk és nem csak a HP kezd csökkenni.

Klikk ide! Klikk ide!

A fegyverek használatával kapcsolatban is meg tudunk tanulni egyet s mást. A Dual Weapon képzettséget gondolom nem kell magyarázni; azokból a fegyverekből, melyek egykezesek, tudunk egyszerre kettőt használni. Ilyenek főleg a pisztolyok, illetve az Uzi. Ilyenkor egyszer megnyomva a tűzgombot a jobb fegyverrel tüzelünk, folyamatosan nyomva tartva pedig mindkettővel. A másik fegyveres szakértelem a távcsöves fegyverek profi használata. Mielőtt megszerezzük ezt a képességet, minden alkalommal ha felvesszük a fegyvert, célzás előtt kicsit beremeg még a kezünk és várni kell, hogy pontosan fogjuk a fegyvert. Ezután viszont szemünkhöz emeljük a távcsövet és máris precíz fejlövést adhatunk. Ezeken kívül már csak egy, kevésbé hasznos képesség maradt, a zárnyítás, mely felezi azt az időt, amennyi idő alatt fel tudunk törni egy zárat.


 1 [2] 3 4 5  Következő oldal >>


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások