Rekordokat döntöget az on-line reklámpiac

Rekordokat döntöget az on-line reklámpiac

2004. március 4. 23:26, Csütörtök
[e-kereskedelem] Az Egyesült Államokban tavaly az on-line hirdetési piac elérte a 7.2 milliárd dollárt, mely 20%-os növekedést képvisel az előző évhez képest - derül ki az Interactive Advertising Bureau és a PricewaterhouseCoopers jelentéséből.

A 2000. év utolsó negyedévében 2.12 milliárd dolláros on-line hirdetési piacról beszélhettek a szakemberek az USA-ban. A következő év (2001) első negyede nem hozott pozitív változást, hiszen az on-line hirdetésekre 1.87 milliárd dollárt fordítottak az országban. Az év második negyedévében tovább csökkent ez az összeg: 1.85 milliárd dollárra. A negatív tendencia tovább folytatódott, hiszen a harmadik negyedben 1.77 milliárd dollárra, míg a negyedik negyedben 1.64 milliárd dollárra soványodott az on-line reklámozásra szánt összeg.

2002 első három negyede szintén nem volt bíztató, hiszen az első negyedben 1.52 milliárd, majd a második negyedben 1.46 milliárd, míg a harmadik negyedévben 1.45 milliárd dollárosra fogyatkozott a piac. A változást 2002 utolsó negyede hozta meg, mikor az on-line hirdetésekre 1.58 milliárd dollárt költöttek. 2003-ban továbbra is tartott a pozitív változás, hiszen az első negyedévben 1.63 milliárd dollár bevétel származott on-line hirdetésekből, míg a második negyedben már 1.66 milliárd dollár. Az év harmadik negyedében az on-line hirdetésekre szánt összeg elérte az 1.75 milliárd dollárt, míg a negyedik negyedévben a 2.20 milliárdot, mely növekedés rekordnak mondható.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások