Többmilliárdba került a Westel - T-Mobile váltás

Többmilliárdba került a Westel - T-Mobile váltás

2004. június 7. 19:00, Hétfő
A március 22-ei döntést követően rekord gyorsasággal, alig több mint másfél hónap alatt a Westel márkanevet a T-Mobile váltotta fel.

A T-Mobile márka bevezetése szinte teljes egészében hazai szakemberek, közreműködök részvételével és rendkívül gyorsan zajlott le. Közvetlenül 1200 ember, a vállalat munkatársain túl gyártók, beszállítók, grafikai stúdiók és reklámügynökségek, tanácsadók megfeszített munkájával zárult a T-Mobile márka bevezetésének első, leglátványosabb szakasza. Június 5-től a világ egyik meghatározó mobilcége Magyarországon is piacvezetőként, T-Mobile néven nyújt még értékesebb szolgáltatásokat.

Május 3-a és június 5-e, azaz a névváltás és a T-Mobile Nap közötti időszakban a társaság közel 300 üzlete, WAP-oldala, honlapja, több száz különböző szóróanyaga, hirdetései, kiadványai és szinte felsorolhatatlan számú egyéb megjelenése öltötte magára az új szín- és képi világot. A T-Mobile Nap előtt pénteken megnyíltak a T-Mobile mintaboltok (pl. Mammut bevásárlóközpont, Vörösmarty tér), amelyek minden részletükben és az ügyféltér kialakításában is a legújabb irányelveket követik. Május végén megkezdődött a mobiltelefonok hálózati feliratának cseréje, amely a több milliós ügyféltábor esetén az első szakasz lezárásánál tovább, augusztus végéig majd.

A nagyszabású munka alapos és pontos megtervezése során nagyjából 30 ezer oldalnyi elemzés és dokumentáció készült. A hazai szakemberek munkájának elismeréseként a márkaváltás során több magyar elképzelés - így pl. az üzletek karakterét meghatározó fénykereteket - a T-Mobile csoporton belül nemzetközi színtéren is bevezetik.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások