A Xerox átalakította emblémáját

A Xerox átalakította emblémáját

2004. szeptember 16. 14:28, Csütörtök
Márkájának reklám-kampányára, valamint erőteljes technológiai és szolgáltatási kínálatára építve a Xerox Corporation átalakítja vállalati emblémáját, amely ezentúl az erőteljes és egyszerű "XEROX" szóból áll.

Az új embléma felváltja a "The Document Company - Xerox" vállalati emblémát, amelyet a vállalat 1994-ben vezetett be annak hangsúlyozására, hogy a másológépek területéről továbblépve megjelent a dokumentumkezelés piacán. Megszűnik továbbá az 1994-ben megtervezett "digital X" marketingszimbólum, amely a dokumentumok papír alapú és digitális formája közötti egyre könnyebb átjárhatóságot volt hivatva jelezni - e két világ azóta a Xerox technológiai fejlesztéseinek is köszönhetően sikeresen egységesült.

A reklámozás és a marketing területén a XEROX emblémáját egy a vállalat képességeit leíró sor is fogja kísérni: "Technology. Document Management. Consulting Services". A vállalat kutatásai szerint ez a sor még hatékonyabban közvetíti, hogy a Xerox világszerte milyen sokféle módon kínál nagyobb hatékonyságot és több értéket a kis irodák, a nemzetközi nagyvállalatok, valamint a nagyüzemi nyomdák és grafikai környezetek számára.

"Ügyfeleink egyértelműen összekapcsolják a Xerox céget és a dokumentumkezelési szakértelmet. A Xerox márkája igen erőteljes. Kínálatunk minden eddiginél szélesebb és jobb" - jelentette ki Anne M. Mulcahy, a Xerox elnök-vezérigazgatója. Megjegyezte, hogy a második negyedévben a vállalat megcélzott növekedési területei - a nyomdaipari digitális termékek, az irodai digitális termékek és az értéknövelő szolgáltatások - az elmúlt évhez képest 4%-kal nőttek, és ma már a vállalat teljes árbevételének mintegy 73%-át teszik ki. "Most érkezett el az ideje, hogy vizuálisan is aláhúzzuk márkareklámozási kampányunk üzenetét: A Xeroxnak új arca van, és a Xerox megbízható üzleti partner, amely nemcsak intelligensebb technológiát, hanem intelligensebb dokumentumkezelést és szolgáltatásokat is biztosít a vállalatok számára".

A Xerox 2002-ben elindított nyomtatómárka-reklámozási kampánya rövid történetekben mondja el, hogyan tudta a Siemens, a Dow Chemical Company, a Continental Airlines, a Notre Dame Egyetem és számos más nagyvállalat és szervezet továbbfejleszteni üzleti folyamatait és információkezelését a cég technológiáival és szolgáltatásaival. Ezzel egyidejűleg világszerte sugárzott tévéreklámok is hangsúlyozzák a vállalat megoldásainak és szolgáltatásainak előnyeit például az igény szerint könyvnyomtatás, a személyre szabott marketing, valamint a digitális képalkotás és képarchiválás terén.

A társaság marketingigazgatója, Diane McGarry szerint ezek a beruházások egyaránt építenek a Xerox hagyományos márkavezető szerepére és közelmúltbeli történelmére. "A márka erőssége kulcsszerepet játszott a Xerox néhány évvel ezelőtti váltásának sikerében: számos alkalommal meggyőződhettünk róla, hogy a Xerox márka és az általa képviselt tartalom - az innováció, a minőség, a megbízhatóság, a szakértelem - óriási ügyfél-megtartó erőt jelent" - fejtette ki. "Minden eddiginél jobban látjuk a XEROX szó erejét - új emblémánk pedig pontosan ezt fogja közvetíteni."

Az Interbrand Corporation és a BusinessWeek magazin nemzetközi márkákat felmérő 2004-es rangsora szerint a Xerox márka értéke 2%-kal nőtt, és 5,7 milliárd USD értékű. A XEROX vállalati emblémája idővel meg fog jelenni épületek és járművek feliratain, ruházati cikkeken, csomagolásokon, valamint más vállalati anyagokon.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások