Növelte hangforgalmát az eTel Magyarország

Növelte hangforgalmát az eTel Magyarország

2004. november 11. 12:54, Csütörtök
Gyorsuló ütemben növeli hangforgalmát az eTel Magyarország: míg az első félévben a beszélt percek száma 35 százalékkal haladta meg a megelőző év azonos időszakának értékét, 2004 első háromnegyedévében az időarányos növekedés már több mint 50 százalékos volt.

A magyar távközlési vállalat vezetékes hangszolgáltatásai iránti kereslet növekedésében a szolgáltatási portfolió mellett jelentős szerepet játszik Közép-Európa piacvezető vállalati távközlési vállalatának, az eTel Csoportnak folyamatosan bővülő korszerű hálózata: a hazánk mellett Ausztriában, Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában is jelen lévő vállalat 130 ezer ügyfelének több mint félmillió hívószámán havonta 165 millió percnyi beszélgetést forgalmaz. Az ezt kiszolgáló távközlési infrastruktúra magas minőségű szolgáltatásokat tesz lehetővé. Ez az adatforgalom növekedésére is kedvezően hat: a magyar részleg internetes és eDSL szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleinek száma 40 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest.

"A vezetékes hangforgalomban nyújtott egyre javuló teljesítményünk azt bizonyítja, hogy a valóban ügyfélközpontú, az ügyfeleknek versenyelőnyt biztosító szolgáltatásokra a vezetékes telefónia visszaszorulásának időszakában is jelentős piaci igény van. Az eTel Magyarország erre alapozva forrásokat szabadít fel kapacitásainak fejlesztésére, és tovább javítja szolgáltatásainak minőségét" - mondta Lukács Tamás, az eTel Magyarország ügyvezető igazgatója. Hozzátette: "A rendkívül kedvező idei eredményeket az elmúlt négy és fél évben a technológia és szolgáltatásfejlesztésre beruházott több mint 10 millió euró értékű beruházás és a csaknem teljessé vált vállalati távközlési szolgáltatási portfolió kedvező fogadtatása tette lehetővé".

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások