IP telefonra vált a washingtoni államigazgatás

IP telefonra vált a washingtoni államigazgatás

2005. március 10. 22:45, Csütörtök
Az Avaya Washingtonban 30 000 kormányzati dolgozó részére biztosít kommunikációs hálózatot. A beruházás a vállalat szerint évi 10 millió dollár költséget takarít meg a közigazgatás számára.

Washington, az Egyesült Államok szövetségi fővárosa az Avaya Inc.-t választotta új kommunikációs megoldásának kiépítésére, amely 30 000 kormányzati dolgozó részére biztosítja majd a hálózatos hangkommunikációt. A hanghálózat a DC-Net kezdeményezés részeként (ez egy kormányzati tulajdonú, optikai kábelekből felépülő telekommunikációs rendszer) a tervek szerint több mint évi 10 millió dollár megtakarítást jelent a városnak amellett, hogy növeli a kapcsolat megbízhatóságát és megkönnyíti a vészhelyzetek kezelését.

Az installációt követően a hálózat több mint 60 állami szerv és mintegy 360 helyszín között biztosítja majd a kapcsolatot, csökkentve a helyszíneken dolgozók által eddig generált távközlési költségeket. A város korábbi beruházásai, így a több ezer ISDN telefon továbbra is használható marad, mivel a társaság megoldása több kommunikációs protokollt is támogat, így az ISDN-t is. A fejlesztés a DC-Netre is visszahat, mert azt eredendően is - többek között - épp az ilyen lehetőségek kiaknázására hozták létre. A megoldás nemcsak, hogy költséghatékony, de kapacitása is jóval nagyobb, több szolgáltatással rendelkezik, és rugalmasabb, mint a hagyományos kapcsolat. Erre példa, hogy a város használhat hagyományos TDM hangkapcsolatot, vagy IP telefóniát is, tehát a meglévő infrastruktúrát integrálták az új rendszerbe, nem pedig lecserélték azt.

A beruházás technikai megvalósításához a város négy szerver komplexumot vásárol, amely hosztolja, illetve elosztja a felhasználók kapcsolatait. részére. A rendszer katasztrófatűrő és redundáns, ezért az egyes egységek földrajzilag több helyen elosztva működnek, biztosítva a DC-Net hanghálózat használatát abban az esetben is, ha az egyes helyszínek vagy szerverek kiesnek. Természetesen minden szerver szünetmentes tápellátással, standby generátorral és magas kapacitású klíma berendezéssel biztosított. A vészhelyzeti események kezelését kívülről egy mobil kommunikációs hálózat támogatja, amely egy független, teljesen integrált rendszer, ami a hang- és adathálózat gyors helyreállítására szolgál.

A hálózat támogatja a vezetékes és vezeték nélküli LAN-t és a VPN technológiát. Eredményeképpen elérhetővé válnak olyan biztonságos, gyors e-mail- és adatalkalmazások, mint az üzenetkezelés, konferencia és egyéb Communication Manager szolgáltatások. A megoldás installációját a DC-Net rendszerre az Avaya Global Services szakemberei, több mint 7000 specialista, a vállalati kommunikáció tervezésében, telepítésében, védelmében, karbantartásában és menedzsmentjében szerzett tapasztalatokkal támogatják.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások