Dinamikusan növekszik az online reklámpiac

Dinamikusan növekszik az online reklámpiac

2005. április 26. 23:35, Kedd
Folytatódik az online szegmens dinamikus növekedése a hirdetési piacon.

A 2005 év első negyedében 550 millió 200 ezer forint nettó árbevételt realizált hirdetési tevékenységből az online piac nyolc legnagyobb szereplője. Ez a tavalyi 388 millió 557 ezer forintos forgalomhoz képest 42 %-os növekedést mutat.

A Habostorta, Házipatika, Index, Napi Online, Origó, Portfolió, Ringier Online, Sanoma Online - bartelektől és egyéb megbízásoktól tisztított, a nettó reklámból jövő árbevételének összesítése adja a Magyar Online Hirdetési Indexet (MOHI). A MOHI adatait negyedévről negyedévre adják közre, immár az ötödik alkalommal. Az internet, mint új médiafelület egyre kívánatosabb a hirdetőknek, hiszen a MOHI számainak növekedése folyamatosan többszöröse a hagyományos médiapiac bármelyik csoportjának.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások