Earth 2160

Earth 2160

2005. szeptember 24. 15:42, Szombat
LC
Vérmes kis amazonok csoportja. Nem nagyon kedvelik a férfiakat, biztos klónozással szaporodnak. Fegyvereik között az energia és sugár támadás a leggyakoribb. Viszont a gyenge női nem érződik a járgányokon is. Iszonyat nagyot lőnek és pillanatok alatt levernek egy komolyabb sereget is, de gyenge páncélzattal rendelkeznek, vigyázni kell rájuk. Az épületeiket nem egymás mellé építik, hanem modulszerűen platformokra pakolják, vagyis küldik le az űrből a kész darabokat. Nevezhetjük űrpanel programnak a megoldást. Ők hajlanának a békére, sőt a közös űrparadicsom helyét kutatják hevesen.

UCS
Terminátorok serege. Itt mindenki gép, vas, mesterséges intelligencia, technológia, sorolhatnám. A Mátrix, a Csillagok háborúja és a Terminátor sorozat jut az ember eszébe róluk. Érdekes, hogy ahhoz képest, hogy egy spéci faj, mégis az ő épületrendszerük hasonlít legjobban a szokványos valós idejű stratégiák megoldásaihoz. A StarCraft Protoss fajához hasonlóan a lényeg az energiaellátáson van. Erőműveket kell építenünk, ami bizonyos sugárban közvetíti az áramot és ezen a körön belül a többi épület is áram alá kerül. Az egységek masszívak, jó részük komoly tűzerővel rendelkezik, viszont nem olcsó, sokat kell hozzájuk kutatni és viszonylag lassan lehet felfejleszteni egy ütőképes tábort.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

Alien
A galaxis valamely sötét zugából előkerülő csápos, pókszerű lények komolyan meghökkentették az emberi seregeket. Eleinte gond nélkül le is mészároltak mindenkit aki él és mozog. Az űrlények nem nagyon szeretnek az emberekkel beszélgetni, viszont kőműves sem akad köztük. Épületeket nem tudunk velük felhúzni, kivéve az organikus őrtornyokat, viszont az alap egység képes tovább fejlődni, illetve osztódni, amivel a végén kialakulhat a hadsereg. A légi osztagokat tiszta fém - szintén osztódó - űrhajók képviselik, amik messze a legerősebb egységek a játékban, viszont a legdrágábbak is. Óriásikat sebeznek, viszont egy jó légvédelem egy pillanat alatt ledarálja őket is. Földi támogatással és 2-3 ilyen egységgel viszont az ellenfél komolyan megbánja azt is, hogy megszületett.

Fejlesztés
A játék egyik szórakoztató része a kutatás. Ehhez hasonlót már számos alkalommal láttunk, amikor is több párhuzamos technológia várja, hogy felfedezzük, majd azokon belül még tovább lehet majd kutakodni. Szerencsére nem kell minden egyes felfedezés után újra elővenni a kutatási panelt, hanem be lehet állítani a végtelenségig, hogy miket fedezzen fel sorban a tudós gárda. Elsősorban járműveket, az ahhoz tartozó fegyverzetet, páncélt és egyéb tuning dolgokat tudunk kifejleszteni. Sokszor előfordul, hogy nincs szükségünk, illetve nincs elég erőforrásunk (nagyrészt víz kell a kutatáshoz - biztos szomjasak a tudósok) minden fejlesztéshez. Érdemes figyelembe venni, hogy az ellenfél melyik faj képviselője és főként milyen fegyverei és pajzsa van. Nyilván az ázsiaiak ellen jobb, ha kinetikus támadás ellen védő klasszikus pajzsot szereljük fel, az Alienek ellen pedig a kémiai pajzsot.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

Gyártás
Ezeket a komponenseket pedig ügyesen tudjuk kombinálni. A járműtestből kiindulva tudunk rá tenni pajzsot, motort, fegyverrendszereket (1-4 darab fegyver) és kiegészítő kütyüket, mint pajzstöltő vagy javító egység. A különböző motorok jelenthetnek plusz sebességet, vagy erősebb pajzsot és tűzerőt. A fegyverek természetesen lehetnek csak légi, csak földi vagy vegyesek, de ami érdekesebb, hogy megkapjuk számszerűleg az értékeket, hogy mennyit sebeznek, milyen gyorsan lőnek és milyen szorzó vonatkozik rájuk ha gyalog egységet, páncélost vagy épületet támad. Ezeket figyelembe véve ki tudunk alakítani akár gyors őrjáratozásra alkalmas repcsiket, vagy komoly tűzerejű, de lassú ostromgépeket. Új pályára érve ha tudomásunkra jut, hogy újabb ellenféllel kerülünk szembe, akkor a pajzsokat is érdemes revideálni.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások