2006. április 6. 13:21, Csütörtök
Április 7-én 0 órától egy hónapon keresztül a 1749-es segélyvonalon hívásonként, illetve SMS-enként 200 forinttal támogathatják a Magyar Telekom (T-Com, T-Mobile), a Pannon és a Vodafone ügyfelei az árvíz és belvíz károsultjait.
A három segélyszervezettel együttműködve a Magyar Telekom (T-Com, T-Mobile), a Pannon és a Vodafone is hozzájárulnak az országot sújtó árvíz és belvíz károsultjainak megsegítéséhez. A három telekommunikációs társaság a 1749-es hívószámú segélyvonalat bocsátja az adakozni szándékozók rendelkezésére. Az adományokat a Magyar Vöröskereszt, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat juttatja el a rászorulókhoz.
Április 7-én 0 óra és április 30-án 24 óra között mindhárom társaság ügyfelei - a mobilról és vezetékes számról egyaránt hívható - 1749-es szám tárcsázásával, illetve tetszőleges tartalmú SMS küldésével alkalmanként 200 forintot adományozhatnak a károsultak javára. A szolgáltatók a teljes befolyt összeget átutalják a segélyszervezetek részére.
A dél-kelet ázsiai cunami károsultjainak megsegítése érdekében tavaly e három társaság ügyfelei 123 millió forintot gyűjtöttek össze ezen a segélyvonalon.