Új szlogen és arculatváltás a T‑Mobile-nál

Új szlogen és arculatváltás a T‑Mobile-nál

2007. február 15. 08:18, Csütörtök
Mától új szlogen, ezt követően pedig fokozatosan megújuló hirdetések, kiadványok és részben változó vizuális azonosítók lesznek a T-Mobile-nál.

A mobiltelefon napjainkban a kapcsolattartás egyik legmeghatározóbb eleme. Mobilunkkal szóban, képben és az interneten keresztül, bárhol és bármikor kapcsolatot teremthetünk másokkal. A kommunikáció szabadsága percről-percre új élményekkel gazdagít minket. A mobilkommunikáció töretlen fejlődésének köszönhetően jelentős változások előtt állunk, a hang után a multimédia és az adatátvitel egyaránt személyessé válik. A cég közleménye szerint ezt a személyes kommunikációt, a mobiltelefon életünkben játszott meghatározó szerepét fejezi ki a T‑Mobile holnaptól bevezetésre kerülő új "mindig veled" szlogenje is.

A T‑Mobile arculati megújulásának részeként a "mindig veled" szlogen bevezetésén túl a márka vizuálisan is változik. A hirdetésekben, kiadványokban a hétköznapi embereket és hétköznapok pillanatait idéző képeken túl az azonosítást egy úgynevezett magenta sarok segíti majd. A mobilszolgáltatáson és több millió ügyfelén keresztül a T‑Mobile márka a hétköznapok része, így a valóságot közvetíti, valós helyszínek és valós szereplők jelenítik meg a szolgáltató és előfizetőinek még szorosabb kapcsolatát. A külső szemlélő számára további kézzelfogható változást jelent, hogy ezentúl a logó és a szlogen a könnyebb észlelhetőség érdekében a nyomtatott anyagok felső részén jelenik meg.

"A márkát közvetítő azonosítók középpontjába a termék és a szolgáltatások helyett maga az előfizető kerül" - hangsúlyozza Winkler János, a T‑Mobile vezetője. "Megújulásunkkal még erőteljesebben fejezzük ki azt, ami cselekvéseinket meghatározza. Ügyfeleink a legfontosabbak, termékeinkkel és szolgáltatásainkkal megbízhatóan őket szolgálva életüket könnyebbé, egyszerűbbé és érdekesebbé tesszük."

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások