IP-telefonokra váltott az Airbus

IP-telefonokra váltott az Airbus

2007. június 20. 12:05, Szerda
Az Airbus a hagyományos alközpontjairól teljes mértékben IP alapú telefonrendszerre állt át, amelyhez Franciaországban 30 000, az Egyesült Királyságban 10 000 mellékállomás kapcsolódik.

Az Airbusnál befejeződött az egységes kommunikációs rendszer kiépítése, amely hozzájárul a szervezeten belüli együttműködés javításához, növeli a termelékenységet és leegyszerűsíti a 45 000 alkalmazott munkáját kiszolgáló hírközlési infrastruktúrát. A cég sajtóközleménye szerint így a repülőgépgyártónál javul az üzleti kommunikáció és az alkalmazottak közötti együttműködés.

Az Airbus valamennyi telephelyét a Cisco hívásfeldolgozó szoftvere szolgálja ki. A légiközlekedési vállalat IP-kommunikációs rendszerének megvalósítására és ötéves üzemeltetésére vonatkozó szerződést 2005-ben kötötték az Orange Business Services szolgáltató és rendszerintegrátor vállalattal, amely a France Telecom csoporton belül az üzleti kommunikációs megoldásokért és szolgáltatásokért felelős.

A Cisco egységes kommunikációs rendszere az Airbus franciaországi és angliai telephelyeken dolgozó valamennyi munkatársát egységes hírközlési szolgáltatásokhoz juttatja. A kezdeti lépéseket és a tervezést követően az Orange Business Services kilenc hónap alatt építette ki a központi architektúrát. A Cisco egységes kommunikációs rendszerének gyors bevezethetőségét bizonyítja, hogy a rendszer naponta átlagosan 600 telefonkészülékkel bővült.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások