Őszi-téli játékmustra II. : A 14 nagyágyú!

Őszi-téli játékmustra II. : A 14 nagyágyú!

2007. augusztus 11. 08:35, Szombat
Folytatva a múlt heti seregszemlét, ezen a héten 14 vadonatúj játék kerül a faliújságra, melyek vagy teljesen új címek, vagy ha sorozatok részei, akkor is letértek a kitaposott útról vagy nagyot ugrottak előre. Az egyetlen sajnálatos tény - végignézve ezt a listát -, hogy normális embernek esélye sincs ezt a 10+14 zseniális játékot kivétel nélkül végigjátszani.

A múlt heti tematikus rendezéssel ellentétben most a felsorolás időrendben halad és úgy tűnik a folytatásokkal ellentétben itt nagyon nem a stratégiák dominálnak, hanem inkább az akció-kaland és az FPS. Bioshock, World in Conflict, Enemy Territory: Quake Wars, Pirates of the Caribbean, Field Ops, Clive Barker's Jericho, Need for Speed Pro Street, Gears of War, Timeshift, The Witcher, Call of Duty 4, Crysis, Unreal Tournament 3, Simcity Societies. Valljuk be gyönyörű sor. Lássuk a részleteket!

Bioshock
Fejlesztő/Weboldal:
2k Boston
Megjelenés: 2007. augusztus 21.

Az évek óta húzódó cím végre aranyon van és mostanra már biztos, hogy a tűzijáték másnapjától elérhető lesz. A fejlesztő csapat nem semmi játékot hozott össze, hiszen nem egy szokványos hentelős FPS-ről beszélünk. A történet egy víz alatti településen kezdődik, ahová a társadalom magát legjobbnak tartó tagjai költöztek el, hogy ott élvezzék a tökéletes paradicsomi életüket. Egész jól ment nekik minden, amíg fel nem fedeztek bizonyos génmanipulációs lehetőségeket, amivel még tovább fejlesztették egyébként is tuti fizikai és szellemi képességeiket. A város persze, hogy elpusztult és a legtöbb lakos őrült mutáns szörnnyé vált. Persze a főhős is mindenféle képességeket összeszedve kalandozik a romok között a krízis elejétől.

Az igazán tetszetős dolog, hogy nem korlátozódik a gyilkolászás fegyverekre, hanem egész vicces módon lehet majd aprítani az ellenségeket. Ha például vízbe lépnek, akkor jól meg lehet őket rázni elektromossággal, vagy ha felgyújtunk egy hullát, akkor telekinézissel dobálhatjuk a többi ellenfélre, de fel is lehet dühíteni az ellenségeket, akik ilyenkor gondolkodás nélkül lövöldöznek mindenfelé, kiirtva saját társait is. Aki viszont kevésbé kreatív, szellemes vagy okos, annak még mindig ott van a régi jó lődd agyon a shotgunnal módszer. A játékra sokat kellett várni, de a végeredmény egy félelmetesen ötletes és változatos, misztikus cucc, amire már csak néhány napot kell várni.

Ennyire várjuk:

Klikk ide!


World in Conflict
Fejlesztő/Weboldal:
Massive Entertainment
Megjelenés: 2007. szeptember 18.

A műfajok újraértelmezése legtöbbször kellemes csalódás. A World in Conflict esetében viszont ez nem igaz. Ez a játék még annál is több. Szuperbomba! A hidegháború idején az oroszok megelégelik a sunyizást és nekiesnek a nyugati hatalmaknak, megtámadják az USA-t és Európát. A háttér a Dale Brown féle regények hangulatát idézték fel bennem, amit csak tovább dob a meghökkentően szép grafika. A DX9-cel is ámulatba ejtő megjelenítés DX10 alatt eddig sosem látott effektekre képes. A helikopterek például rotorjaikkal szétfújják a füstöt maguk alatt, a robbanások lélegzetelállítóak, illetve a füstre visszatérve: a füst terjedésére aktív hatással vannak a tereptárgyak, mint épületek vagy akár vasgerendák is és nem meg át rajtuk csak úgy egyszerűen. A játék rendelkezik majd egy egyébként erős egyjátékos vonallal is, de a lényegek lényege a multi.

Az online játékban a két oldal maximum 8-8 játékosa méri össze tudását. Nincs bázis, nincs semmi, csak tiszta akció. Az egységekért pontokkal kell fizetni, de ez maximálva van, így minden játékos csak 6-10 egységgel operálhat általában. Négy feladat közül választva (gyalogság, harckocsik, helikopterek és támogatás) kell a csapatnak összhangban együttműködni. Nincs abszolút erős egység, a lényeg a jó csapatmunkán van. A multi bétában szerzett tapasztalatok miatt úgy várom jó magam is a játékot, mint a messiást. Persze számos honfitársunk tudja, hogy mi a dörgés, hiszen információink szerint a nagy nemzeteket leszámítva, mint Németország, USA, Olaszország, hazánkfiai regisztráltak legtöbben az országok közül (ezres nagyságrendben).

Ennyire várjuk:

Klikk ide!


Enemy Territory: Quake Wars
Fejlesztő/Weboldal:
Splash Damage
Megjelenés: 2007. október 2.

A négy éve készülő Quake multi játék biztosan sokak szívét dobogtatja meg, hiszen a méltán népszerű Quake világba helyez el egy Battlefield 2 szerű FPS hadakozást. A netes csapatjáték körülbelül azt nyújtja majd az FPS rajongóknak, mint a World in Conflict a stratégáknak. A BF2 miatt talán kevésbé tűnik eredetinek, viszont a csinos grafika és az id minőségűre csiszolt játékmenet biztos sikert jelent. Természetesen itt is különböző kasztok közül kell választani, mint technikus, felcser, kém, stb. Mindkét oldalnak, a GDF-nek (Global Defense Force) és a Stroggoknak is meglesz a maga erőssége és gyengesége. Szerencsére teljesen különböző karakterek vonulnak majd fel egymással szemben, így a GDF inkább klasszikus fegyvererőre alapoz, míg a Stroggok alien módszereikben bíznak jobban. Nagy szerepe lesz a járműveknek is, de a hosszantartó örömökért a nagyon rugalmas csapat alapú küldetésrendszer gondoskodik.

Ennyire várjuk:

Klikk ide!


 [1] 2 3 4 5  Következő oldal >>


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások