Őszi-téli játékmustra II. : A 14 nagyágyú!

Őszi-téli játékmustra II. : A 14 nagyágyú!

2007. augusztus 11. 08:35, Szombat
Unreal Tournament III
Fejlesztő/Weboldal:
Epic Games
Megjelenés: 2007. november

A névváltoztatáson átesett új UT 2007 év techdemója lehet. A klasszikusan játékmotor-licencelésre szakosodott sorozat végre bemutatja a harmadik generációs megoldását, ami valószínűleg évekig lesz alapja számos FPS-nek. Az Epic ráadásul most meglovagolja a Gears of War konzolos sikerét és új remekművét kiadja Xbox360-ra is. A kettő között a különbség csupán annyi lesz, hogy a konzolon fix grafikai beállítások lesznek, míg a PC-seknek megmarad a szabadsága, hogy az fps értékek optimalizálása érdekében aprólékosan beállítson mindent. A játék persze nem a magányos farkasoknak készül. Az erős multi rész nem megy át annyira komoly változáson, a megszokott játékmódok dominálnak majd itt is. A "sztori" két szembenálló fél, a Necris és az Iznagi Corporation csatáját rajzolja fel. A klasszikus rohangálós harc mellett viszont komoly szerepet kapnak a járművek is, mint a futurisztikus motorok, harckocsik, tripodok, mech-szerű szerkezetek. A siker borítékolható egyébként. Már-már papírforma, hogy az új UT, az jó UT.

Ennyire várjuk:

Klikk ide!


SimCity Societies
Fejlesztő/Weboldal:
Tilted Mill
Megjelenés: 2007. Q4.

18 évvel ezelőtt az első Simcity megalapozta a Maxis hírnevét. A pár évvel ezelőtti Simcity 4 viszont már annyira bonyolult és teljes körű szimulációvá nőtte ki magát, hogy nehéz lett volna überelni, sőt nem is lett volna érdemes. Akár főpolgármesterek is tanulhattak volna belőle és akár létező nagyvárosokat is le lehetne modellezni vele, de kevesen vannak, akik a napi munka után még képesek komoly koncentrációt igénylő városigazgatásra. Az új Societies visszatér picit a gyökerekhez és inkább szórakoztatni akar, a fókusz pedig átkerült a strukturális dolgokról a társadalmi minőségre. A játékban különböző koncepciók mentén teljesen különböző világokat valósíthatunk meg. Megszűnik a zónázás, innentől kezdve ki lehet választani konkrétan, hogy mi kerüljön az adott mezőre. A játékosra van bízva, hogy utópisztikus diktatúrát épít, csendes kisvárost vagy tudósközpontot. A lényeg mindig az arányokban és hatásokban rejlik. Érdekes koncepció, amit majd játszva ismer meg az ember, ezeket az újszerűségeket nehéz elképzelni és nehéz látatlanban írni is róla. Az biztos, hogy a Tilted Mill képbekerülése komoly hatással van a játékmenetre. Az épületek helyett tényleg az emberek lesznek fontosak, amit többek közt az alap nézet változása is jelez. A madártávlat helyett a Caesar IV-es nézet jellemző.

Ennyire várjuk:

Klikk ide!


<< Előző oldal  1 2 3 4 [5] 


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások