Crysis Warhead

Crysis Warhead

2008. október 4. 02:19, Szombat
Psycho habitusa is teljesen átjön a képernyőn keresztül. Ebben nagy szerepe van a játék magyar szinkronjának, mely szerkesztőségünk véleménye szerint az elmúlt esztendők próbálkozásai közül messze a legjobbra sikeredett. Ugyan akadnak benne túlzott, nagyon idétlenül hangzó szlengek, de a fejlesztőknek sikerült visszaadniuk a játék hangulatát, illetve Michael Sykes őrmester jellemét. Erre még rátett egy lapáttal a sok-sok látványos átvezető mozi, melyekben végre arccal is látható főhősünk. Ugye ez Nomad esetében nem volt így, a Crysis-ban csak egy névvel rendelkező, de arcnélküli nanoruhás csókát terelgethettünk.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A fegyverfelhozatal szempontjából sajnos nem történt túl sok változás. Az alapjátékban megismert csúzlik mindegyike megmaradt, némelyik új külsőt kapott, ellenben tulajdonságaik nem változtak. Érkezett viszont a géppisztoly - amolyan Uzi -, melyet akár dupla konfigurációban is használhatunk. Hátránya viszont, hogy iszonyatosan nagy szórása van, habár egyes fórumokon többek is jelezték, hogy ez orvosolható valamilyen beállítással. Ezenkívül új fegyver a gránátvető, mely kiválóan alkalmazható nagy tömegben érkező koreaiak, vagy nagyobb idegenek ellen. A járműiparban sem történt jelentős változás. A garázsból kifutott az advanced scout vehicle, mely viszonylag mozgékony, nagy tűzerővel és erős páncélzattal bír, ellenben a többi járgánnyal már a Crysis-ban is találkozhattunk.

A látványvilágban azonban komoly változásokat vitt véghez a CryTek Budapest. Ugyan sokak szerint a beígért optimalizálás gyakorlatilag teljesen elmaradt, gyengébb gépeken mégis észrevehető a sebességbeli javulás. Jómagam is egy lassan egy éves gépen futattam a játékot, és a Crysis-hoz képest nyugodtan eggyel feljebb tolhattam minden paramétert. Persze ha valaki maximális beállításokon szeretné futtatni a játékot, annak még mindig érdemes egy komolyabb erőművet beszereznie, de összességében elmondható, hogy a gyengébb vassal rendelkezők is nyugodtan próbálkozhatnak. Szebbek lettek a robbanások, aprólékosabb és jobban kidolgozott lett a környezet, a karaktermodellek is részletesebbek.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Változások álltak be a particle systemben, illetve az ambient lighting rendszerben is, ami tulajdonképpen a fényviszonyok tökéletes megjelenítéséért felelős. Ezenkívül az új Nvidia drivereket is tökéletesen kezeli a Warhead, továbbá a játék 3D-s alkalmazásai barátságosabb viszonyt ápolnak a Vista Service Pack 1-gyel. A Crysis Warhead ugyan nagyon rövidre sikeredett, a maga 5-6 óra játékidejével mégis tömény, megunhatatlan akciót ígér és mindezt magyarul.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások