Visítva nevetünk a magyar celebeken

Visítva nevetünk a magyar celebeken

2009. május 15. 22:58, Péntek
Ahogy az várható volt, hiába a TV2 visszatérő Áll az alkuja, a kereskedelmileg fontos korosztályban könnyedén nyert a celebekkel támadásba lendülő RTL Klub, egy újabb fontos részsikert elkönyvelve. Azonban a csatának még közel sincs vége.

Ha a premiereket nézzük, akkor meglehetősen szoros volt a küzdelem, hiszen a Japánból importált Kalandra fal! mindössze 1291621-1224917-re verte az újjáalakított Áll az alkut, vagyis 2,5 millióan tapadtak este 7 és 8 óra között a képernyőkre. A különbség leginkább a 18-49-es korosztályban volt számottevő, hiszen a fiatalok sokkal nagyobb számban választották kedvenc sztárjaikat (527784-346873 az RTL Klubnak).



A hét további részében természetesen a két csatorna közti különbség erőteljesen ingadozott, hiszen előbb mindkét játék nézettsége 1,25 millió fölé nőtt, majd a TV2 csütörtök-pénteken már meg is verte a konkurenciát, melyet azonban vigasztalt a tény, miszerint a 18-49 éveseknél, még a pénteki adatokat nézve is stabil az előnyük (4+: 970471-1179930, 18-49: 405602-285218).

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások