Minden harmadik magyar fiatal kattint az Etarget hirdetéseire

Minden harmadik magyar fiatal kattint az Etarget hirdetéseire

2010. április 7. 12:23, Szerda
Az Etarget hirdetési hálózata képes arra, hogy minden harmadik magyart megszólítson a 15-24 éves korosztályból, és azokat a hirdető oldalára irányítsa. Az Etarget hálózatával több mint 3,5 millió embert érhet el a hirdetéseivel.

Megközelítőleg minden harmadik - a 15-24 éves korosztályba tartozó - magyar rákattint az Etarget hirdetésekre - derült ki a legújabb Etarget-es látogatottsági adatokból, melyet az Etarget hirdetési hálózat hozott nyilvánosságra. Ezzel az Etarget csatlakozott azon hirdetési hálózatokhoz, amelyek a legtökéletesebben lefedik a magyar hirdetési piacot.

Az Etarget felmérése rámutat arra is, hogy a 15-24 éves korosztályba tartozó férfiak és nők érhetők el a legjobban az ilyen hirdetésekkel, minden 2,6-odik e csoportba tartozó rákattint az Etarget hirdetéseire, a 25-34 éves korosztály férfi és női tagjai esetében pedig minden második klikkel e szöveges reklámokra. A 35-49 év közötti lakosság 16%-a érhető el az Etarget hirdetési hálózattal. Az 50+ korosztályba tartozó nők és férfiak 7%-a kattint az Etarget hirdetéseire.

"Az utóbbi öt évben óriásit nőtt a magyar internetes hirdetések száma. Ez a folyamat felkavarta a korábbi hirdetési trendeket, és ma már gyakran nagyobb tömegeket vagyunk képesek megszólítani, mint más hirdetési csatornák. Az internet előnye marketinges szempontból az, hogy sokkal hatékonyabb. Példáként említhetjük az elmélyült figyelmet, amivel az internetező az idejét tölti a hirdető weboldalán, azt követően, hogy a cég oldalára irányította őt" - mondta Kálmán Tamás, az Etarget country managere.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások