Aktívabb lesz Magyarországon a Thinkdigital

Aktívabb lesz Magyarországon a Thinkdigital

2011. január 24. 12:05, Hétfő
Az öt országban jelen lévő nemzetközi Thinkdigital sales house hazai vezetőjének Szávuly Krisztiánt nevezte ki. Az online szakember korábban az Origo, majd a Sanoma Budapest kiemelt termékeinek lapigazgatója volt. Új pozíciójában a Facebook, LinkedIn, Miniclip, MySpace és minőségi hazai oldalak értékesítési képviseletét ellátó Thinkdigital-t vezeti be a magyar piacra.

"A Thinkdigital nagyon fejlett hirdetési megoldásokat és szaktudást hoz Magyarországra, ami minden piaci szereplő számára hasznos lesz. Az általunk képviselt Facebook iránt már most kiemelt az érdeklődés, hisz nagy elérés mellett látványos megoldásokat is kínál, ám ezek kihasználásához nemzetközi szaktudás szükséges - a Facebookon ott lenni olyan, mintha a világ legforgalmasabb utcájában nyitnánk boltot. A nemzetközi weboldalak mellett ugyanakkor hazai portfoliót is építünk minőségi hazai site-okból, az első együttműködéseket nemsokára be is jelentjük." - mondta el Szávuly Krisztián, a Thinkdigital country managere.

A Thinkdigital nemzetközi stratégiájának megfelelően minőségi, nagy elérésű helyi portálokkal is tervez együttműködéseket. Első körben a hirdetők által leginkább keresett tematikák jelennek meg, mint a technológia, egészség, hírek és közösségi tartalmak. Az első együttműködéseket hamarosan jelentik be.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások