Friss X-Com: Enemy Unknown infók

Friss X-Com: Enemy Unknown infók

2012. január 12. 23:43, Csütörtök
Szinte a semmiből jelentkezett be az Év stratégiai játéka címre (legalábbis remélhetőleg) az X-Com: Enemy Unknown.

A múltkor már tudtunk mutatni pár képet a játékról, de ma újabb fotók érkeztek és mellette számos friss infó is napvilágot látott. Először is a Firaxis elvetette a Time Units elvét, így mostantól minden egyes ilyen egység dupla mozgásra képes (vagy egy mozgásra és egy cselekvésre). Visszatérnek a Kiberlemezek, a Halk lövések rendszere, a teljesen megsemmisíthető környezet és a történet alakulásának függvényében generált küldetések is.

A nehézségi fokozatok között pedig jelen lesz a Klasszikus Mód, mely a kultikus X-Com játék nehézségi szintjét állítja be. Az Enemy Unknown 16 országot kínál fel, melyek alapjaiban különböznek majd egymástól és mindegyikben más és más módszerrel kell harcolnunk. Afrikában például rengeteg nyersanyagot találunk, de pénzt azt alig.

Klikk ide! Klikk ide!

A halott katonák örökre azok maradnak. Nincs feltámasztás, még a legnagyobb hőseink is elbukhatnak. Ráadásul akit valami nagy fegyverrel ölnek meg vagy esetleg lezuhan, annak a teljes felszerelése is az enyészeté lehet. Szóval nagyon figyelni kell majd, hogy mikor merre bóklászunk és kit kire uszítunk rá.

Jó hír, hogy a játék PC-s verziója egy kidolgozottabb, összetettebb kezelőfelületet kap majd, ráadásul a Zoom funkció is csak itt lesz elérhető. Így számítógépen akár madártávlatból is követhetjük az eseményeket vagy teljesen testközelből is vezethetjük csapatainkat.

Szóval úgy tűnik, hogy Sid Meier és csapata jó irányba haladnak és ha minden jól megy, akkor az idei évben legalább egy jól sikerült X-Com játékkal lesz dolgunk.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások