Ridge Racer Unbounded

Ridge Racer Unbounded

2012. április 7. 23:23, Szombat
A rendszer természetesen nincs olyan jól kidolgozva, mint a Split/Second esetében, illetve a játékmódok között keresgélve sem találkozhatunk túl sok egyediséggel, de a teljes egyjátékos kampány úgy lett megalkotva, hogy folyamatosan hajtsa előre a játékost. A Ridge Racer Unbounded Shatter Bay városában játszódik, ahol tulajdonképpen kezdőként indulunk neki a kihívásoknak, és csak néhány pálya és alig pár autó áll a rendelkezésünkre ahhoz, hogy részt vegyünk az egyszerű körversenyeken, a driftelésre kiélezett megmérettetéseken vagy az óra elleni harcokban.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Minden egyes újabb jármű - a licencelt márkákat, ezáltal pedig a belső nézetet is elfelejthetjük - és pálya feloldásához tehát el kell érnünk egy bizonyos szintet, de az is követelmény, hogy a versenyeken legalább az első három hely valamelyikére be tudjuk hozni négykerekűnket, máskülönben csak egy helyben fogunk toporogni a kampányban. Szerencsére a versenyek legtöbbje rengeteg kihívást és - a rombolás miatt - lehetőséget rejteget! Az Unbounded esetében tehát, bár árkád küzdelmekről beszélünk, ellenfeleink piszkosul erősek lesznek, mi pedig sokáig csak nagyon lassú kocsikkal tudunk ringbe szállni ellenük. Ezekkel ugyan nem lehetetlen az első helyen végezni, de egy adag szerencse és ügyesség is kell majd hozzá, a Ridge Racer-játékok ugyanis sosem arról voltak híresek, hogy hagyták nyerni a játékosokat.

Amint az a fenti sorokból kiderült, a sorozat legújabb darabja óriási megújuláson esett át, ez pedig érinti a többjátékos módot is, amellyel kapcsolatban egy olyan forradalmi ötletet sikerült megvalósítaniuk a fejlesztőknek, amire már legalább a Need for Speed: Carbon óta vártak az árkád autóversenyek szerelmesei. Amennyiben ugyanis sikeresek vagyunk a kampányban, az nem csak újabb autókat és kihívásokat, hanem újabb pályaelemeket is eredményez majd, amelyeket - immáron biztosan kitaláltátok - a pályaszerkesztőben tudunk hasznosítani, aminek elsősorban a multiplayer játék során lesz nagy szerepe.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A pályaszerkesztő segítségével saját útvonalakat készíthetünk magunknak, amelyekkel megtölthetünk egy egész várost, ezt a virtuális metropoliszt pedig feltölthetjük a világhálóra. A forradalmi rész pedig itt következik, ezekben a városokban ugyanis mi leszünk a domináns uralkodók, a világ játékosai pedig egyre-másra felkereshetnek minket azért, hogy lemossák arcunkról a vigyort, és megszerezzék az általunk megálmodott pályákon az első helyet. Ennek köszönhetően olyan rivalizálás törhet majd ki a fanatikusok között, amit a múltban - ebben a formában legalábbis - még csak nagyon kevés autós versenyjátéknak sikerült kiviteleznie. (A Burnout: Paradise hasonlóan szórakoztató volt, de itt egészen más a koncepció.) A pályaszerkesztővel kapcsolatban egyébiránt fontos kiemelni, hogy rendkívül könnyen használható, és bár elég korlátozott a felhasználási köre, a végeredmény mégis feledtetni tudja velünk ezt a minimális kompromisszumot.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások