Prototype 2

Prototype 2

2012. augusztus 11. 19:37, Szombat
Grafika: A Prototype 2 az első részt is meghajtó Titanium grafikus motor továbbfejlesztett, 2.0-s változatát használja, aminek köszönhetően a küllem értelemszerűen sokkal szebb és realisztikusabb lett, mint az előd esetében. Az ott megtapasztalható sterilség nyomtalanul eltűnt a játékból, mellette azonban – a hatalmas játéktér töltések nélküli kezelésének ellenére is – optimalizált maradt, így a gyengébb számítógépeken is korrekt futási sebességet és megjelenítést érhetünk majd el. A pontlevonást azonban így is kiérdemli a játék, mert a részletesség egyáltalán nem az erőssége, ez pedig leginkább a gyorsan pörgő jeleneteknél tűnik ki, de a sok-sok ugyanolyan épület sem nevezhető túl látványosnak.

Kezelőfelület, irányíthatóság: A Prototype 2 kezelőfelülete egy kicsit túlzsúfoltnak tekinthető, túl sok felesleges információval tömték tele a készítők, amelyek ugyan nem befolyásolják a játékélményt, de gyakran okoznak kellemetlen összképet. Az irányítás esetében már az első rész is komoly hiányosságoktól szenvedett, így a tökéletes élmény érdekében szükséges volt hozzá egy kontroller, és nincs ez másként a folytatás esetében sem. James irányítása gyakran elég körülményes, ami leginkább az akrobatikus mutatványok és a mozgás esetében mutatkozik meg, de a harcok ettől függetlenül is pörgősek maradnak.

Játszhatóság: A játék ugyan nem tartalmaz hagyományos multiplayer módot, de ettől eltekintve is többször tíz órát ki lehet hozni belőle, ha a kampány főküldetései mellett a mellékes kihívásokra is nagy figyelmet szentelünk. Ennél lényegesen hosszabb időre is leköthetjük vele magunkat, ha szeretjük a céltalan rombolást vagy ugrándozást egy hatalmas virtuális világban.

Intelligencia, nehézség: A skálázható nehézségnek köszönhetően a Prototype 2-re nem lehet túl sok panasszal élni ezen a téren, hiszen bárki megtalálhatja magának a megfelelő szintet, az intelligencia esetében azonban már találhatunk kivetnivalót. Az ellenfelek ugyanis nem taktikáznak, általában a túlerőre építenek, mindez pedig az élesebb küldetések során mutatkozik meg a leginkább.

Hangok, zene: Habár a zenék nem túl meggyőzőek a játékban – pedig külön is elérhetővé tették a dalokat a készítők –, de a szinkronok és az egyéb hangeffektek – különösen a mutációhoz kapcsolódók, illetve a robbanások – nagyon hatásosra sikeredtek.

Összefoglalás: A Prototype 2 mindent összevetve sokkal jobban sikerült, mint közvetlen elődje, hiszen immáron nem csak a rombolással és az őrjöngéssel tudjuk hosszabb távon is lekötni magunkat benne, hanem a küldetésekkel és a mellékes feladatokkal, valamint az élő és lélegző város felfedezésével is. Tökéletesnek még mindig nem tekinthető a végeredmény, de az egyedi koncepció továbbra is elviszi a hátán a programot, az pedig egyértelműen világbajnok ötlet volt a Radical Entertainment részéről, hogy az első rész főhősét teszik meg a folytatás főellenfelének. Aki annak idején szerette az elsőt, az biztosan imádni fogja a Prototype 2-t is!


<< Előző oldal  1 2 [3] 


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások