Orcs Must Die! 2

Orcs Must Die! 2

2012. szeptember 16. 03:10, Vasárnap
A játékban igencsak változatos arzenál fog a rendelkezésünkre állni mindehhez, így szurokkal telt medencék, falból kilövellő íjak és földből előtörő éles lándzsák, de a későbbiekben építhetünk magunknak barikádokat, sőt, még valódi harcosokat is hívhatunk a csatába. Az Orcs Must Die! 2-ben mindemellett lehetőségünk lesz már ezeknek a csapdáknak a fejlesztésére is. Az illetékesek ugyanis bevezettek egy úgynevezett koponyás szisztémát, ami tulajdonképpen egy univerzális fizetőeszköznek tekinthető, és a pályák sikeres elvégzésekor, netán nagyobb kombók kivitelezésekor kapjuk őket.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A koponyákkal fizethetünk majd az újabb fegyverekért, képességekért és csapdákért, de abban az esetben is, ha szeretnénk hatékonyabbá varázsolni valamelyik kelepcénket, így a falból kilövellő nyilakat mérgezetté tehetjük, aminek köszönhetően sokkal nagyobb pusztítást végezhetünk majd az orkok soraiban. Kiváló ötlet volt a Robot Entertainment részéről, hogy az elköltött koponyáinkat akár a kampány kellős közepén is újra eloszthatjuk majd, így amennyiben monotonná válna a játékmenet, netán beleuntunk csapdáinkba, egyetlen kattintással teljesen új mederbe terelhetjük a mókát.

Habár szó szerint rengeteg lehetőségünk lesz az Orcs Must Die! 2-ben a taktikázásra, de a valóságban sajnos a legtöbben ennek a felét sem fogják kihasználni, mert van néhány olyan kombináció, ami biztos sikert eredményez az orkokkal szemben. Ilyen többek között, ha egy helyre teszünk lassító szurkot, fali csapdát, valamint egy harcost, netán egy a plafonból előtörő forgó pengét. Egy ilyen kombináció a gyengébb ellenfelek számára áttörhetetlen, de a dolgunkat gyakran fogja nehezíteni, hogy egy pályán akár két különböző helyről és irányból is támadhat az ellenség, akik között olyan elit egységek is megjelennek a magasabb szinteken – ogrék és földelementálok például –, amelyeket garantáltan nem tudunk majd néhány lövéssel és pár csapdával leteríteni.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Akadnak ugyanakkor jobban védhető pályák, és lesznek olyanok is, amelyeknél szó szerint vért fogunk izzadni, hogy megállíthassuk a támadásokat, hiszen a nagyobb, nyílt területeket értelemszerűen rendkívül nehéz bevédeni, ellenben a kisebb járatokkal. Mivel a pályák többsége leginkább egy földalatti bányarendszerben játszódik, ezért szerencsére a legtöbb szinten biztosan találkozni fogunk olyan járatokkal, amelyek – ha közel is esnek az orkok célpontjaihoz, de – könnyebben védhetők. Az Orcs Must Die! 2 ugyanakkor aprócska hibái ellenére is képes könnyedén a képernyők elé szegezni a játékosokat, illetve már néhány perc után függőséget okozni, hiszen a legtöbb körökre osztott tower defense játékhoz hasonlóan itt is gyakori és visszatérő gondolat lesz a „csak még egy kört” problematika, aminek köszönhetően röpke perceknek tűnnek az órák.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások