Naughty Bear: Panic in Paradise

Naughty Bear: Panic in Paradise

2012. október 12. 12:00, Péntek
A Naughty Bear 2010 legrosszabb játéka volt, pedig az alapötlet nagyon figyelemreméltó volt. Képzeljünk el egy, a leginkább a Gondos Bocsok világára alapozó környezetet, melyben van egy őrült maci, aki a többiek életére tör.

Sajnos maga a játékmenet nagyon unalmas volt és mindössze egyetlen pálya állt rendelkezésünkre, melyben különböző plüssmacikat irthattunk ki. Az 505 Games a folytatás kapcsán ígért mindent, amit az első részben nem kaptunk: változatosságot, egyediséget és szebb grafikát. Nos, a Panic in Paradise kipróbálása után azt kell megállapítanunk, hogy ezt nem nagyon tudták betartani.

Klikk ide!
A történet szerint a macik ezúttal egy paradicsomi szigetre utaznak el, ahova természetesen nem hívták meg hősünket. Aki azonban ettől függetlenül velük tart és természetesen bosszút esküszik. A feladatunk minden pályán az adott célszemély kiiktatása és lehetőleg a minél nagyobb károkozás.

A bemutatott változatban két pályát próbálhattunk ki. A grafika cseppet sem változott, maximum a környezet hatására tűnik színesebbnek. Egyébként ugyanolyan puritán, mint volt az elődje. Macink ismét nagyon durván tolja az ipart, hogy ilyen szépen fogalmazzam meg a dolgot.

A pályán elszórva található eszközök mindegyikét fegyverként használhatunk és természetesen a környezetben is találunk olyan dolgokat, melyeken egyből kivégezhetjük társainkat. A pályán kaktuszra szúrhattuk fel áldozatunk, cápák közé dobhattuk be, telefonkagylót nyomhattunk le a torkán és jégszekrénybe zárhattuk be őket.

A kivégzések ötletesek és továbbra is nagy poén látni, ahogy vér helyett a plüss száll szét. Egy idő után (maximum 3 perc) azonban nagyon unalmas lesz az egész, hiszen Mesterséges Intelligencia, mint olyan nem létezik. Bármi is történik, bármit is csinálunk, elég csak befutni egy bokorba és a többiek máris értetlenül néznek, hogy hova tűntünk el - pedig odáig aktívan üldöztek minket.

A második pályán egy jelmezbált kell tönkretenni. A játék egyébként nagyon könnyű, hiszen elég az adott célszemélyt kivégezni és már mehetünk is tovább. Csak rajtunk múlik, hogy mennyi időt töltünk utána a pályán. Nincs szükség logikára, nincs szükség tervezésre. Odafutunk, kinyírjuk és vége.

Szóval a Naughty Bear: Panic in Paradise ismét egy rossz játék lesz és az idei év legrosszabb címére is pályázhat. A program hamarosan megjelenik.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások