Pár napig problémás lesz az ügyintézés a Magyar Telekomnál

Pár napig problémás lesz az ügyintézés a Magyar Telekomnál

2013. április 8. 12:44, Hétfő
A Magyar Telekom 2013 áprilisában megkezdi új, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetését.

A cég közleménye szerint az új generációs rendszer korszerű informatikai és technológiai hátterének köszönhetően megvalósul az iparági legjobb gyakorlatnak és a hazai jogszabályi környezetnek is mindenben megfelelő, több millió ügyfél valamennyi tranzakciójára kiterjedő egységes, integrált adatfeldolgozás, amely lehetővé teszi az egyszerűbb, könnyebb, gyorsabb kiszolgálást és ügyintézést a lakossági, kkv és nagyvállalati ügyfelek számára. 2013 októberétől a teljes lakossági ügyfélkör vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyfélszolgálati folyamatát már az új rendszer fogja kiszolgálni, amely 2014-ben éri el teljes funkcionalitású, a mobil termékekre is kiterjedő működést.

Az ügyfelek és a termékek egységes rendszerben történő kezelésének köszönhetően az új ajánlatok hamarabb megjelenhetnek a piacon és rövidül a teljesítési idő, vagyis az ügyfél hamarabb kapja meg a megrendelt terméket, szolgáltatatást. Új formátumú, egyszerűbb és könnyen áttekinthető számlákat bocsát majd ki a Telekom. Az új generációs rendszer lehetővé teszi az egységes számla megvalósítását is, valamennyi szolgáltatásra kiterjedően. További kedvező változások is lesznek a számlázásban, így például átláthatóbban jelennek meg az igénybe vett kedvezmények. Reményeik szerint csökken a számlapanaszok, reklamációk száma és az üzemeltetési költségek is nagymértékben csökkennek majd.

Az integrált rendszer indításához szükséges informatikai átállás és adatmigráció miatt 2013. április 17. és 21. között egyes ügyintézési lehetőségek csak részlegesen lesznek elérhetők a Telekom üzleteiben, továbbá nem lesz mód önkiszolgáló ügyintézésre telefonon vagy online felületen. Április 20-án, szombaton az üzletek zárva tartanak. A tervezett rendszerindítás zökkenőmentes lebonyolítása érdekében a Telekom arra kéri ügyfeleit, hogy ezekre a napokra ne időzítsenek ügyintézést, ha az nem feltétlenül szükséges. A tervek szerint hasonló átállásra kerül sor 2013. júliusban és októberben is.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások