Dragon Age: Inquisition mega-előzetes

Dragon Age: Inquisition mega-előzetes

2013. augusztus 8. 22:22, Csütörtök
A BioWare szeretné változatossá tenni a játékmenetet, így nagyon sokféle küldetés vár majd ránk. Ezekről bővebben nem beszélt a csapat, de az kiderült, hogy random módon bukkannak majd fel szörnyek a környezetben... vagyis aki játszott már a Skyrimmel, az nagyjából tudja, milyen játékmenet is vár rá.

A harcokban is változások történtek. Visszatérnek a jóval taktikusabb összecsapások és ennek része lesz a csata lelassítása is. Ilyenkor át tudjuk gondolni a lépésünket és az ellenfelek gyenge pontjaira koncentrálni a támadásainkat. Ezek jóval taktikusabb harcok jöhetnek majd létre.



Nem fognak a semmiből feltűnni ellenfelek. Bár random mód generálódnak, de ha megjelenik mondjuk kettő, akkor több nem fut majd elő a semmiből. De az a kettő rákényszerít majd minket, hogy kihasználjuk a környezetet, vagyis nem szimpla gombnyomogatásra redukálódnak a csaták.

A PC-s játékosok nem egy portot kapnak. A legfontosabb, hogy a BioWare egy, kimondottan a számítógépekre optimalizált Dragon Age: Inquisitiont kapnak majd. Ennek legfontosabb része az irányítás, mely immáron teljesen az egér-billentyűzet kombóra lesz kiélezve.

Az ellenfelek nem fejlődnek velünk. Ez annyit jelent, hogy minden szörnyeteg vagy az életünkre támadó lény adott szinten van, így előfordulhat olyan, hogy egy-egy területre vagy dungeonba később kell visszatérnünk, mert semmilyen taktika nem használ ellene. Egyszerűbben mondva: egy 10-es szintű karakterrel nem győzhetünk le egy 30-as sárkányt.



A dialógusokban visszatér a megszokott kerekes megoldás és természetesen minden válasz hatással lesz a partnerünk és köztünk lévő viszonyra. Itt azonban nem mindegy, milyen fajt választunk az elején. A tündék például nem igazán nyílnak meg egyik legősibb ellenfelüknek, tehetünk bármennyi szívességet is nekik.

A jelek szerint lesz egy bázisunk is, egy kastély, mely otthonunkként is szolgál majd éa ahova visszatérhetünk a küldetések után. Kérdés, hogy az ideutazást hogyan oldják majd meg (vagyis lesz fast-travel?). A szörnyek mellett a Templomosokkal is meg kell küzdenünk, mivel nem nézik szemmel az inkvizíció terjedését.

Elsőre ennyit sikerült kideríteni a majd csak jövőre megjelenő játékból, de ezek alapján is kijelenthetjük, hogy a 2014-es kínálat egyik fajsúlyos darabjával lesz majd dolgunk a premier után.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások