2014. december 1. 22:54, Hétfő
Indiában terjeszkedik a vállalat, Kínában pedig már első üzletüket is megnyitották.
Az OnePlus kezdeményezéséről, első készülékének piacra dobásáról, majd pedig az ezt követő fejleményekről mindvégig
beszámoltunk, amit elsősorban azzal érdemelt ki az Európában szinte semmilyen súlyt nem képviselő gyártó, hogy új versenyzőként a legnagyobbak között akar helytállni. Most saját üzletüket is megnyitották.
Erre természetesen Kínában
került sor, ahol a tervek szerint több hasonló bolt is hamarosan megnyitja kapuit. Az OnePlus ezzel az Apple és a Microsoft példáját követi, a helyi vásárlói közönségre támaszkodva pedig minden bizonnyal tudnak majd olyan komoly bázist építeni, ami megadja a kellő alapot a további terjeszkedéshez. A kínálat persze nem túl széles, itt a cég eddig egyetlen megoldását szerezhetik be az ottani érdeklődők, ezt többnyire okostelefonos kiegészítők és egyéb apróságok kísérik, de a cég emellett alapfokú „tréninget” és összejöveteleket kínál majd üzleteiben.
Az illetékesek egyébként nemrég a hivatalos oldalon
jelezték, hogy az Amazon.in portállal közösen megkezdték a forgalmazást Indiában, amely Kína mellett a másik nagy, feltörekvőben lévő okostelefonos piacot jelenti. Az One névre keresztelt készülék ezzel itt is elérhetővé vált, pontosabban december 2-án kezdik meg a kiszállítást, de továbbra is
megtartják a meghívásos rendszert, jóllehet ez a jövőben némileg gyorsabb átfutást kínál majd az érdeklődők számára.
A kereskedelmi árral kapcsolatban eddig nem jelent meg új hír, ebből arra következtethetünk, hogy marad az eddigi, 350 amerikai dollárnak megfelelő szint.
A
Black Friday akció keretében eközben (a hétvége folyamán) 269 eurós áron lehetett beszerezni egy-egy példányt, amely számos kiegészítővel együtt kedvezményes áron jelent meg a cég weboldalán.