2019. október 2. 20:01, Szerda
A stream-szolgáltató szabadon elérhető filmsorozat-epizódokkal próbálja megnyerni az előfizetéssel még nem rendelkező felhasználókat.
A cégre jelenleg komoly nyomás nehezedik amiatt, mert egyre több új vetélytárssal kell szembenéznie, ráadásul több közülük elég ambíciózus és nagy, közéjük tartozik például az Apple és a Disney. A Netflix éppen ezért rá van kényszerítve arra, hogy újabb előfizetőkre tegyen szert, illetve visszaszerezze a korábban elveszített ügyfeleit. A vállalat emiatt új stratégiákat keres. Indiában például már elérhető egy előfizetői konstrukció, amely 3 dollárba kerül, de cserébe a tartalmak csak mobilkészülékekről nézhetők.
A társaság egy másik konstrukciót jelenleg is
tesztel. Bizonyos régiókban ingyenesen
megtekinthetők a Bard of Blood indiai kémthriller egyik része. A Netflix indoklása alapján ez csupán kedvcsináló, nem nézhető meg az összes rész és ráadásul a tesztelési lehetőség időben is korlátozott.
A stream-szolgáltató azzal indokolta a tesztet, hogy új utakat próbál ki arra, hogy miként lehet az embereket a nagyszerű történetekhez közelebb hozni. Ugyanakkor a lehetőség nem egyedi, a jövőben gyakran lehet számítani hasonló ingyenesen megtekinthetővé tett epizódokra. Szeptember elején pedig az Élite című spanyol filmsorozat egyik epizódja volt elérhető - reklámozási célból - ilyen módon Mexikóban és Kolumbiában.