Hitman 2: Silent Assassin

Hitman 2: Silent Assassin

2002. október 14. 12:11, Hétfő


Kiadó: Eidos Interactive
Fejlesztő: IO Interactive

Rendszerkövetelmények:
Minimum: PIII 450 MHz, 128 MB RAM, 16 MB-os DirectX 8.1 kompatiblis videókártya
Ajánlott: PIII 1 GHz, 256 MB RAM, 32 MB-os DirectX 8.1 kompatiblis videókártya
Hasonló játékok: Hitman: Codename 47
Kategória: lopakodós-akció, bérgyilkosszimulátor

A 47-es kódnevű bérgyilkos először 2000 őszén lépett akcióba monitorainkon, azóta azonban eltelt két év, a számítástechnika sokat fejlődött, és ez a Hitman most megjelent folytatásán is látszik. A Hitman nagy sikert aratott megjelenéskor egyedi játékmenetével, amiben kombinálta a lopakodást és a kemény akciót, és a grafika illetve hang terén sem volt szégyenkeznivalója. A játéknak azonban voltak idegesítő hibái, így például a kezelés nehézkes volt, nem lehetett menteni a hosszú és nehéz küldetések során, és first person nézet sem volt a játékban, pedig ez sokszor hasznos lett volna.

Klikk ide! Klikk ide!

A Hitman 2 demója már augusztusban megjelent, ízelítőt adva a teljes játék által nyújtott élményből, és sokak érdeklődését felkeltve, olyanokét is, akiknek nem igazán jött be az első rész. A demó után nagyjából egy hónappal megjelent a játék végleges változata lássuk, hogy beváltotta-e a hozzá fűzött reményeket. A játék telepítése és konfigurálása roppant egyszerű, nem kell számos grafikai apróságot sem állítgatnunk annak érdekében hogy a játék rendesen fusson. Az 1300 MHz-es processzorral és GeForce2 MX kártyával szerelt tesztgépen 800x600 felbontásban legnagyobb grafikai részletességgel a Hitman 2 teljesen simán ment, még a nagyobb városrészek megjelenítésekor sem akadozott.

Klikk ide! Klikk ide!

A játék elején megtudjuk, hogy 47-es kódnevű ügynökünk "nyugdíjba" vonult, már nem vállal több munkát, inkább egy szicíliai kolostor kertjét gondozza Vittorio atya társaságában, ugyanis itt teljes nyugalom és kikapcsolódás vár rá. A nyugalom azonban nem tarthat sokáig, ugyanis Vittorio atyát elrabolja a maffia, és váltságdíjat követelnek érte, így 47-es ismét kapcsolatba lép az ügynökséggel. Az ügynökség csak azzal a feltétellel adja meg az információkat, ha hősünk elvállal egy-két megbízatást cserébe, így 47-es ismét bekerül az ördögi körbe.

Klikk ide! Klikk ide!

A intró és az átvezető videók is a játék motorjával készültek, ami manapság már egyáltalán nem probléma, mert már ezek az animációk is igen szép látványt nyújtanak. A játék a kolostor kertjében kezdődik, ami egyben gyakorlópályaként is szolgál, ugyanis itt megtanulhatjuk az alapvető mozgástípusok kezelését, és a fegyvereket is kipróbálhatjuk a madárijesztőn, vagy a gonoszabbak akár a malacokon is. :) A küldetésekre többnyire a kolostor kertjéből indulunk, ahol először nem árt meglátogatni a szerszámoskamrát, a megfelelő fegyverek kiválasztásához, majd a kerti lak asztalán található laptopon megkapjuk a szükséges információkat.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások