Cross Racing Championship interjú

Cross Racing Championship interjú

2004. július 5. 14:15, Hétfő


Az Invictus egy hónapja jelentette be a Cross Racing Championshipet, ami egy off-road autós játék lesz. A játékról elég szűkszavú nyilatkozatok jelentek csak meg, ezért felkerestem Kozák Tamást, az Invictus ügyvezető igazgatóját, hogy válaszolna-e pár kérdésre. Sikerült is leegyeztetni egy időpontot aminek eredményét lentebb olvashatjátok, de előtte itt van hat darab exkluzív kép, amelyen először láthatjuk a belső nézetet, a hatodik képen pedig egy szélvédőbetörést láthatunk.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

- Honnan jött a Cross Racing Championship név (CRC)?
- A játék a fejlesztés korábbi szakaszában a Cross Racing nevet viselte, a bejelentés előtt lett átkeresztelve Cross Racing Championshipre, ugyanis a játék egy szép nagy bajnokságot takar.

- A Street Legal sorozat a mérhetetlen hardver-étvágyáról volt híres. Mennyire sikerült megzabolázni a játékot hajtó motort?
- A játék egy 1 GHz-es AMD/Intel processzorral és egy Gef2/Radeon 8500-zal felszerelt gépen már folyamatos képet fog mutatni, ami körülbelül 25 FPS-t jelent. Érdekességként megemlítem, hogy van olyan gép itt az irodában - egy 3 GHz-es Pentium 4 - amelyiken 120 FPS-el száguld.

- Körülbelül milyen konfigurációt céloztok meg, amin már tökéletesen élvezhető lesz a játék?
- Az ajánlott konfiguráció 1GHz feletti processzorral és Gef3 vagy Radeon 9200-zal felszerelt számítógép.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

- A motor előző verziói (SL, SLRR) elsősorban a processzora voltak igényesek, a CRC ki fogja használni a legújabb videókártyák lehetőségeit, hogy a proci mellett ők is megizzadjanak?
- A játék jelenlegi verziója le lett tesztelve erős procival és gyenge videókártyával és fordítva, de a játéknak mind a kettőre szüksége van, ugyanis a játék ki fogja használni a DirectX9 adta lehetőségeket. Dinamikus tükröződés lesz, azaz az fog látszódni a karosszérián, ami mellett elsuhanunk. Továbbá Motion Blur, Noise, HDR (High Dynamic Range) és sok más effekt várható. Lesz hullámzó vízfelület és csontszerkezetes animáció is.

- Lesz koszolódás? A szélvédő be fog piszkolódni? A törés és koszolódás látszódik belső nézetben?
- Igen, lesz festékkopás, koszolódás és belső nézet, de egyelőre még a szélvédő külön még nem koszolódik, viszont ki tud törni.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások