2005. november 14. 22:00, Hétfő
Az amerikai vállalat online adásai 2006-tól lesznek foghatók. A tervek szerint először hat különböző tematikájú adó kezd majd működni az AOL égisze alatt, később azonban bővítik a csatornák számát.
Az AOL vezetői szerint döntésüket az indokolta, hogy világszerte egyre több országban nő a szélessávú internet-hozzáférések száma és már megéri elindítani egy ilyen vállalkozást. Évekkel ezelőtt, amikor jóval kevesebben neteztek nagy sávszélességgel, még nem lett volna kifizetődő egy online televíziócsatorna elindítása, habár az AOL és a Time Warner 2001-es egybeolvadásakor épp a tartalom és az hozzáférés ilyen ötvözése volt az egyik fő ígéret.
Az In2TV projekt sajtótájékoztatóján elhangzott, hogy mind a hat adó ingyenesen fogható lesz. Ezt úgy érik el, hogy egyrészt reklámokból fedezik a működési költségeket, másrészt csak és kizárólag az AOL tulajdonosa, a
Warner Bros. által készített sorozatokat és filmeket fogják műsorra tűzni. A tervek szerint félóránként négy, 15-30 másodperces reklám lesz a műsorokban.
A hat csatorna tematikája a következő lesz: komédia, dráma, képregény, akció, hősök és régi klasszikusok. Amennyiben minden a tervek szerint alakul, úgy a hat csatorna mellett további két adót is elindítanak majd jövőre. A hat csatornán több, mint 300 filmsorozat lesz látható, ebbőj száz (mintegy 3400 órányi játékidővel) már készen áll a vetítésre, köztük a Kungfu, a Falcon Crest vagy a Superman.
A Jupiter Research piackutató cég szerint elméletileg mind a két vállalat csak nyerhet az ügyön. Hasonlóképpen vélekedik Eric Frankel, a Warner Bros. elnöke is, aki szerint ez még mindig jobb megoldás, mintha 100 millió dollárt költenének egy új tévésorozat elkészítésére. A szakember ezzel a Róma nevű sorozatra utalt, amelynek a költségeit körülbelül 100 millió dollárra becsülik.