A Dungeon Siege egy valósidejû, egy és több játékos által is játszható szerepjáték.
Fejlesztője a Gas Powered Games, melynek alapító-vezetője Chris Taylor már a Total Annihilation készítésénél is jeleskedett; ez lesz a cég első játéka. A készítők három szempontot tartanak elsődlegesnek: a játék gyorsaságának izgalmának fenntartása (töltésképernyők megszüntetése), hatalmas, változatos világ alkotása és a szerepjáték elemek hangsúlyozása.
A Mafia akció/kaland játék a Talonsoft kiadásában és az Illusion Softworks (Hidden & Dangerous, Flying Heroes) fejlesztésében készül.
A játék az 1930-as évek alvilágába nyújt bepillantást elsőszemélyû 3D nézőpontban. A világ egy részletesen kidolgozott amerikai nagyváros, szimulált közlekedéssel és házakkal (bár, hotelszoba, vasútállomás).
Az igéretek szerint a Legends of Might and Magic forradalmasítani fogja a Might and Magic sorozat stílusát, új jellemzőket, multiplayer lehetőségeket és igazi, "valós 3D" játékengine-el gazdagítva a játékot.
A Might and Magic hagyományainak megfelelően megtartják az életszerû történetet, részletes játékmenetet és a kiváló karakterfejlesztési módszert is. Feladatunk egy őrült megállítása, aki át akarja venni a Might and Magic univerzum világait összekötő átjárókat, és azokat saját céljaira felhasználni.
Új képeket adott ki a PopTop Software új real-time stratégiai játékából, a Tropico-ból. A játék elsősorban egy építgetős program, amelyben a SimCity 3000 és a Railroad Tycoon II legjobb tulajdonságait ötvözik a latinamerikai politika csúf intrikáival.
Több mint 100 fajta épületet húzhatunk fel a nehezen megszerzett területeinkre, a szimpla hoteltől kezdve a gyógyfürdőkön keresztül a banánfaligetekig mindent.
A pusztító háborúnak vége. A béke, amelyet az egykori ellenségek kialkudtak egymással bizonytalan, és kiszámíthatatlan.
A szövetségi bolygókon megindulnak a újjáépítési munkálatok.
Combat Mission egy körökre osztott második világháborús stratégia. A játékban teljesen 3D-s környezetben harcolhatunk, amely a Combat Mission-ban nem csupán egy látványos megoldás. A 3D-s környezetben élethûen mozognak az egységeink fedezékből-fedezékbe, valóságosan lemodellezett látótér (LOS) és még sok más egyéb, amely csak 3D-s környezetben válik elérhetővé.
A The Academy of Interactive Arts and Sciences csütörtökön bejelentette a győzteseit a saját harmadik évenkénti Interactive Achievement Awards-nak. A díjak egy gálán lettek átadva Los Angeles-ben a Regal Bitmore Hotel-ben az E3 első estéjén.
A The Sims, Will Wright munkája, melyet a Maxis fejlesztett és az Electronic Arts adott ki, három díjat szerzett, benne az Év Játéka-díjat.
Az Egyesült Királyságbeli Rage fejlesztőcég újabb részleteket közölt új akciójátékáról, az Incoming Forces-ről, ami a nagysikerû Incoming folytatása lesz. Az Incoming Forces 2000 második negyedévében fog a boltokba kerülni Európában. A játék a Rage legújabb 3D renderelő engine-jét használja, a Blitter Generation II-t.
A Mattel Interactive az E3-on mutatja be új PC-s játékait, köztük a Pool of Radiance-t. Csúcstechnológiájú játéktechnológia fejleszti tovább a népszerû sorozatot, bár sokkal fontosabb most, hogy ez a játék használja először a Dungeons & Dragons 3rd Edition szabályait. 3D animáció és grafika is lesz benne, és hatalmas karakter és szörny modellek.