További infók: Ugyanaz a cég fogja kiadni, amely a Jagged Alliance II. készítésében is részt vett: Talonsoft. Fejlesztő: az angliai székhelyû Creative Reality Software.
Dixie-nek már elküldtem a levelet, hogy szippantsa le a netről és tegye be balra a demók közé a Noble Armada 48Mbyte-os, még csak béta bemutatóját és az alfa-változatról készített mozit. Amatőr játékfejlesztői szemmel nézve, mintha kicsit sok gomb és mindenféle vicik-vacak lenne a képernyőn, de ez még nem jelenti azt, hogy akár csak picit is rossz lesz a játék. Vakon találgatva - Flatline, mikor töltöd már le a demót? - egyértelmûen a „The RIFT" vetélytársának tûnik: világûrben játszódó, valósidejû stratégia.
A Bethesda egyik dolgozója kikotyogta a GA-Source internetes hírlapnak, hogy hivatalosan bejelentik a DaggerFall már hosszú ideje esedékes folytatását a „The Elder Scrolls III.: Morrowind"-et. Azért korszakalkotó e bejelentés a Bethesda történetében, mert aki játszott a „The Elder Scrolls I: Arena"-val, az tudja, mekkora óriási szórakozás volt! Aztán jött a „The Elder Scrolls II.
Na végre egy értelmes játék! Robotos ticsung-ticsung. Ez kell a népnek! Jason Kingsly, a Rebellion nevû játékfejlesztő cég alapítója, erősen gyanúsítható a „Rainbow Six" és az „Alien vs. Predator" címû játékprogramok elkövetésével.
Taktikai szerepjáték készül 3D-lövöldözős elemekkel fûszerezve a VR-1 fejlesztésében. Kiadója a Psygnosys lesz. Osztagodat speckó parancsok garmadájával irányíthatod a messzi jövőbeli Luyten bolygórendszerben, ahol mindenki seftel, üzérkedik és fogához kocogtatja garasait.
Aki már alig várja, hogy a valóságban is megcsillogtassa az eddigi Carmageddon részekben megélezett (khm) autóvezetési képességeit, az elutazhat például Ausztráliába, mivel ott gyakran állnak meg az úttest kellős közepén beszélgetni egymással a gyalogosok. Mi pedig véletlenül éppen arra kocsikázunk. Tííí-ra-raaaamm.
Szinte biztos vagyok benne, néhányatok életcélja között szerepel, hogy visszautazzon az időben a Jégkorszakba és elinduljon vadászni a fincsi kis hidegben, havas-jeges tájakon mindenféle négylábon döcörésző, bundás, páncélos ragadozóra. Három csodás kép került hálómba a jégkorszaki húsevőkről, pontosabban a „Carnivores: Ice Age" címû vadász játék jeleneteiből. Hasonló lesz a Deer hunter (mi is az a Deer? Lássuk csak.
A Monopoly egy társasjáték vagy egy városépítő szimulátor PC-re? Mint egy alternatívaként vegyük figyelembe a valódi értékû tartalmat, a kidolgozott stratégiát és végül a grafikát, és máris lehet némi képünk arról, hogy a Hasbro Interactive kiadó és a Deep Red fejlesztőcsapat mire készül a saját valódi ingatlanbirodalom építő játékában, a Monopoly Tycoon-ban. A 2000 októberében megjelenő játékban a játékosok megalapozni és futtatni fognak egy ingatlanbirodalmat.
A felhasználók építeni fognak egy ingatlanmappát, amelytől még egy híres Nagy Alma mogul is zöldülni kezd az irigységtől ebben a három dimenziós Monopoly-alapú környezetben.
Habár rengeteg autóverseny jelent már meg ebben a kategóriában a többségünk mégis korlátozott számú versenyzést tesz lehetővé, így idővel egysíkúvá válnak. A RM készítői ezt a játékot olyan teljesre próbálták csinálni, amennyire csak lehetséges, így a teljes játékba annyi szóló és multiplayer játékmód került bele, amennyit még egy játékban sem láthattunk. Ehhez még jön 22 kocsi és 23 valóságos versenyző, amelyet kipróbálhatunk 50-nél több egyedi pályán.
(GameRush) „Resident Evil" a világûrben? Új horror játék készül, mely elhagyatott marsi ûrbázison fogja borzolni idegszálaitokat „Unification: Martian Gothic" címmel. Egyszerre három szereplővel lehet majd sikoltozva menekülni, izé..