Ha esetleg valaki látja valahol a BIGSHELL nevezetű vadi új multiplayer pályát , az legyen szíves linkelje már ide vagy tegye már fel pl. ide az SG. ftp-re . Előre is köszönöm .
Akkor most itt a válasz ideje az eddig felmerült kérdésekre .
FREAK ! Hát egy kissé tényleg zavaros amit leírtam , de a megoldás is egy kissé zavaros . :) Szóval itt ez a FOREST pálya ... ugye mint írtam , sikerült rá bejoinolni és a spectacors módban körül is tudtam nézni benne .Csak amikor játszani is akartam , akkor akadt ki a gép , ami abban valósult meg , hogy 0,1 frame/sec-es volt a sebesség .Ugye kb. sejted , hogy ez mit jelent ?! 10 secig 1 állókép nézése , amiben az a jó , hogy még kilépni sem tudsz belőle !!! Csak a RESET segített , ami az állandó scandiskelést hozta csak magával . 1,5 órámba telt , mire rájöttem , hogy mi a hiba .Az érdekes az egészben , hogy a többi hivatalos ( mp_trenchtoast ) és nem hivatalos ( mp_generator , carnage_canyon , silo_base ) "valódi" multiplayer pályákon ilyen probléma nem volt . Szóval ... először a grafikai beállításokra gyanakodtam , hogy mivel túl nagy a pálya ezért nem birja már a TNT2-esem a megterhelést - DEFAULT ... és láss csodát , már megy is a játék ( gondoltam én naívan :)) .Hát azért csak nem hagyott nyugodni a dolog és csak felraktam egy medium grafikai beállításra mindent ... most is tökéletesen tudtam játszani ! Mi lehet a hiba ??? Most jön a saját billentyűzet beállítás .Először úgy , hogy az erdeti bill. beosztás mellé berakom az én beállításom is .Még mindíg jól fut a játék . Most értem el ahhoz a ponthoz , amikor tényleg nem értettem , hogy mi volt eddig a baj , mert a "default" előtt is pont ezekkel a játékbeállításokkal próbáltam játszani ... pontosabban csak majdnem ! Fogtam magam , kitöröltem a játék saját billentyűzetkiosztását és CSAK A SAJÁT-omat állítottam be !!! Egyből lerohadt az egész rendszer !!! Kezdhettem mindent előről a default-tal . Tehát bármilyen furán is hangzik , DE HA NEM HAGYOM MEG A WOLF. EREDETI BILLENYŰZETKIOSZTÁSÁT ( nyugodtan rakhatom mellé az enyémet is , csak ne töröljük az erdetit ) , akkor az a FOREST pályán és minden másik nem multiplayerre tervezett pályán rendszerfagyást okoz . Hogy miért , azt ne kérdezzétek , de is 5-ször is megnéztem és 5-ödjére is ugyanez volt a szindróma .Többször nem akartam , mert elég volt 1/2 órán belül 5 scandisk is a win.-nak .
És itt a válasz MrTressy-nek !
Hány pályából is áll a singleplayer játék ? 32 db pontosan - assault , baseout , boss1 , boss2 , castle , chateau , church , crypt1 , crypt2 , cutscene1 , cutscene11 , cutscene14 , cutscene19 , cutscene6 , cutscene9 , dam , dark , dig , end , escape1 , escape2 , factory , forest , norway , rocket , sfm , swf , trainyard , tram , village1 , village2 , xlabs .
Nos megszállott emberkék a sigle játék térképeit használják fel egy az egyben multiplayer célokra .Nem kell csodálkozni mostmár , ha end , forest , tram nevezetű szervereket látunk , mert ezeke a single map-eken folyik multiplayer csata . :))) De még milyen ... bár még elég hiányosak , mivel a születési helyek helyett csak 1 hely van , ahol a singleplayer küldetés is indult és ilyenkor egyszerre 1 helyre születik allies és axis is .:) Másrészt meg nincs objective se , csak amit közösen elhatároz a 2 csapat .A forest pályán a katonai bázis megszerzése és tartása a cél .Az alant lévő hozzászólásomban látható képekből látható ( ha vissza is emlékeztek még ) , hogy nem kis pályával van dolgunk . Egy próbát megér az ilyen map-eken való játék és némi változatosságot is hoz .
BOLDOG KARÁCSONYT MINDEGYKINEK!!!
Kicsit zavaros vagy nekem, Skorpio :D
Szóval MOST AKKOR MI VAN? Honnan van meg neked ez a FOREST? És miért nem ment rendesen?
Probléma megoldva !!! Csak kellett egy allsave.zip és már megy is a multimóka ezen a pályán . Na viszlát mindenkinek , irány a FOREST ! :DDD
A 2. pontban említett pályákat már elég régóta ( mihez képest ) nyomják a neten .
http://www.rtcwfiles.com/
És hogy melyik is a 4. ? Tuti , hogy a játékból lett kiszedve valamilyen módon és állati hangulata van , csak joinolj be .Itt van néhány kép pontosan arról a pályáról , ahol most multiznak a srácok . Segítsetek valahogy .
FOREST MULTIPLAYER PÁLYA ( nem az én művem , csak pontosan ez a pálya az !!! ) :
Hát gondolom ennyi kép után van némi elképzelésetek , hogy melyik pályáról is van szó és persze azt is , hogy milyen lehet rajta multizni . :)))
Honnan lehet leszedni? (2, 4)
Lenne egy nagy gondom és kérésem is hozzátok , mivel sokan közületek végig vitték magát a single játékot és talán így tudtok is segíteni .
Felsorolnám , hogy eddig milyen pályakiegészítések is jelentek meg a játékhoz . 1. Generator_test - pálya . 2. Carnage_canyon és Silo_base - Mappack . 3. Mp_trenchtoast - hivatalos pályakiegészítés . 4. Forest - ???
Nos ezzel a negyedikkel lenne gondom .Mindenestre azaz érdekes , hogy sikerül spectacors módban belépnem és néznem a pályát , a harcot , de a join-olásnál már 0,5 frame/sec-es a sebesség , fényképszerű a mozgásom , szinte teljesen lerohad a rendszer .A megoldás egy teljes kilépés az egész játékból .Miért ??? Ismeritek a pályát amúgy ? Valaki más is nézze már meg legyen szíves , mert nagyon érdekelne ez a pálya , nagyságában és szépségében veri az összes többit , nyílt szabad tér , erdő , romos templom , tó és katonai bázis ... csodálatos .
Mappack megvan.
wolf.hcgamer.hu
Lehet letölteni az új demót a pályával egyetemben vagy akinek full game-ja van , annak csak a mappack-et .
Ugye tudja minden WOLF. megszállott , hogy a holnapi is nagy nap lesz !!! Új demó jelenik meg új pályával , ami még a full játékban sincs benne .A képek alapján nagyon állat lesz és már most látom , hogy az egyik kedvencem !!!
Ha esetleg valaki rajtam kívül még úgy rá van kattanva a játékra , hogy neki feltétlen kell a "dobozos" is , akkor az most megrendelheti itt a supergamez áruházban !
de csak azert mert ismeros is ott jatszik :)) (ficsek) :))
sziasztok! légyszi valaki magyarázza meg a szük agyamnak, hogy a bánatba kell a GS-cd -n találhato demoval multiban játszani! telepitem neten vagyok és? SEGITSETEK!!!!!!!!!!!!
A második mondat nem neked szólt , hanem Ciborg-nak ! Az "Ez biztos!?" szólt hozzád !!! Honnan tudod , hogy Dec.3 azaz időpont , ameddig még várnunk kell ?
Ez várható is volt .Ezért nem is foglalkozok vele .Csakis és kizárólag eredetit veszek ebből a game-ből .Most is onnan jövök , jó másfél óra játék után a GENERÁTOR TEST szerverről . Szóval szép is , jó is , hogy megjelent és ha lesz belőle rip , azt letöltöm , de ez a játék a multija miatt éri meg igazán a pénzét !
NEM TUDJA valaki, hogy le lehet e mar tolteni a gamet(teljes) valahonnan?? mert mar aranykorongos az tuti.. a segitseget megkoszonom:)
IGEN ! IGEN ! IGEN ! GOLD A JÁTÉK !!!!!!! NOVEMBER 20.-ÁN JELENIK MEG !!! ÉS ITTHON VAJON MIKOR LESZNEK SZÍVESEK MEGJELENTETNI A KIADÓK ???
mi is volt pontosan a cim?
Hát észre is vettem , de kitoltam vele .Most választhatok , hogy a Régi , az Új vagy a Crack-es Wolfeinstein Test Demó-val játszak-e . :))) Három ikon , így biztos tudok minden platformon nyomulni , ha kell . :)))
Hivataolos map ? Vagy csak házi készítésű !? Csak azért , mert jó lenne , ha mindenkinek fent lenne és tényleg lenne némi változatosság már a játékban. Persze azért letöltöm , mert érdekel .
Ja még valami igaz, hogy nem kell regisztrálni, de sajna eme hiányában elég sok opció és "szolgáltatás" elérhetetlen (pl. Buddy List csak 4 tagra korláztozódik!). Szal ha valaki tudja, hogy miképp kell regisztrálni (ja és nem a 20$-s félére gondoltam ;-)) ) azt nagyon megköszönném!
Elõre is thx!
Okés köszi, csak kérdeztem. Remélem, hogy késõbb sem fog "kérni" ilyenre.
Figyi egy kérdés (bár lehet, hogy láma lesz). Kell vagy nem kell regisztrálni eme progit? És ha igen akkor miképp? Van-e jelentõsége ennek?? Elõre is thx!
Mosmár minden a legnagyobb rendben. Frankón fut a demó!
Skorpio7: Kössz az eligazítást! Gondolom a server infoban látom majd a beállításokat? Ami a grafikát illeti valóban valamivel kevésbé szaggat ha mindent fullra állítok. De a lángszóróban semmilyen változást nem észleltem... Hm, csak némelyik szerver elég lassúcska és ezt belépés előtt elég nehéz kitalálni. Ja, ami még érdekes lehet, hogy egy általam kreált szerveren is tesztelgettem, és itt is igen gyatra volt sebesség... (a réginél nem volt ilyen gond)
Nagyon nem .Én , ha látom , hogy nem jön már senki segíteni a felélesztésben , nyomok egy space-t és addig is figyelem a csapattársakat , hogy mit csinálnak .Sokszor így már tudtam segíteni , mert ha láttam , hogy valaki meghalt pl. a dutch-ban , mert nyomultak az alliesek , akkor már írtam is be , hogy DUTCH !!! .A másik meg , ha láttam , hogy hova bújtak a doksi-val , pl. kimentek a külső fal felé , akkor meg GO ON THE SEAWALL TO THE DOCUMENT !!! .Használd ki hasznosan az újraéledési időt .Ezt tudom ajánlani .Másrészt legalább addig is tudod váltani a "beosztásod", ha esetleg a helyzet mást követel meg .Én az elején a fal áttöréséig "hadnagy" , utánna általában "minigun"-os , majd lent a WARROOM-nál "lángszórós" katona vagyok .
HERR GENERALL ! 1.A tegnapi , pontosabban hajnali szerveren amin fent voltam , nem volt ilyen beállítás .Folyamatosan 10-11 axis ( köztük én is ) és majd a duplája 17-18 allied volt és ez folyamatosan az összes játékban , bár később kiegyenlítődött jó 1 óra elteltével . Szóval a szerver indítója beállíthatja , hogy a régi forma szerint legyenek az erőviszonyok vagy csak a kiegyenlített módon folyhat . 2.Érdekes módon én végig axis voltam , de mint írtam az előbb , bizonyára te olyan szerverre mentél , ahol a "kiegyenlítés" alapból be van állítva . Szóval keress az igényeidnek megfelelő szervert . 3.Nálam pedig még jobb és szebb grafika mellett , lett gyorsabb a játék .Mostmár csak ezzel fogom nyomni .Külön öröm , hogy sokkal jobb lett a lágszóró és ki lett javítva a használatából fakadó grafikai bug is .
Végre sikerült "játszanom" Játékélmény=00 15 mp-t voltam axis, lelőttem a amcsi katonát, axis wins, immár a az allied-nél kezdek. Milyen furcsa? Így sajnos élvezhetetlen...
Hát ez ez így qurva szar:( Ki tudja mennyi ideig kellene várnom amíg valaki nem jelentkezik az ellenfél csapatába az egyenlő létszám miatt... Inkább lövöm a régi demóban az axis-okat:) ott legalább játszani is lehet.
Figyelem minden megszállott WOLF-os ( köztük én is ) ! Megjelent a test 2 !!! Rengeteg javítással !!! Ha lehet , valamelyik jobb angolos mondjon már pár szót róla majd .
Description: RTCW MULTIPLAYER TEST 2 NOTES & WHATS NEW:
This is primarily a test of the networking code.
What's changed between Multplayer Test 1 and the latest test? Below you'll find some of the more notable changes.
1) Hud
- On the compass, Engineers can see which direction their dynamite objectives are in the world. - You'll see a shield icon in the lower left, above your health letting you know when youre invulnerable (when you first reinforce and when revived by a medic) - Messages have been moved around - Assorted changes
2) Beach
- The Axis team will no longer have the option to spawn in the forward bunker. They can deny the Allies this spawn position by taking the flag from them and returning it to a null state. - Dynamiting objectives has been tightened up. It's always best to plant the dynamite if you see the dynamite icon. If you hear the Dynamite planted.. message, your objective will be destroyed.
3) Weapons
- MG42s take more damage - Ammo count modified for many weapons (depending on class as well) - Flamethrowers damage tweaked and movement speed reduced
4) Classes
- When revived by a medic, you revive with the amount of ammo you passed out with - Medics now get 10 revives. Good for altered max lives games as well as Stopwatch matches - LTs can no longer pick up the Soldier specific weapons - Engineers now get 8 grenades and another clip - Engineers must now arm the dynamite they place. When you toss out a dynamite, you will automatically switch to the pliers.
5) Networking
- Wolf MP is now using full TA networking
6) Stopwatch Mode
- Stopwatch mode can be played in one of two ways. ABBA, or ABAB. We recommend playing in ABBA mode as this allows both sides a chance to set the clock. - Stopwatch is played in two rounds. Which round you are in is displayed on the HUD, atop the Stopwatch icon. Try to beat the other teams time!
7) Max Lives
- Added max number of lives/reinforcements. When this is set, you will only get as many lives/reinforcements as set by the Server. Once you are out of lives/reinforcements, you will only be able to follow the view of other team members. Once a team is out of lives/reinforcements, the round, or match will end. - We suggest only running with max lives changed during Tourney Mode. - We suggest playing with an unlimited number of lives during net play. - Setting max lives to a different value can produce some hectic and frantic gameplay. We suggest practicing safe max lives with only those you know.
8) Tourney Mode
- When playing under this mode, there is an infinite warm-up time. - Once all players in the game decide that the match should start, someone can callvote for Match Start, if passed, the game will begin. - Optionally, you can set the minimum number of clients for this mode. This option can be found on the Advance Server Setup screen. Once this number of people have joined the server, the game will automatically force a Match Start, allowing 20 more seconds before the game begins. - Once the game begins, you will not be able to switch teams. - If a player tries to connect with this enabled and the game is outside of the warmup phase, they will only be able to join as a spectator. - This mode can not be played with one person. - If two people are playing in this mode and one leaves, or joins the Spectators, the game will stop and the match will have to be re-started. - You can set this mode to be played with all gametypes and settings. - This is the preferred on-line method to play with Max Lives.
9) Other
- You no longer time-out to the Reinforcement Queue. You must tap out. If you are dismembered beyond repair, you will automatically enter the reinforcement queue. - If friendly-fire is enabled on your server, when killed by a team mate, the complaint system will pop up. If you vote yes, the team mate responsible for your death will have a complaint filed against them. Once they hit the servers setting for number of complaints until kicked, they will be kicked. - There is a 30 second delay before you can join a different team as well as the chance of being caught in the middle of a deployment. So maximum time before being able to join another team is 30 seconds +max reinforcement time for the team on the specific level. This is default behavior. By setting Tourney Mode to Yes, no team switching is allowed. Switching teams for an ill-effect is frowned upon. - Spectators are now listed on the team/score panel. - Map_restart functions just as warmup mode. - Spectators can only talk to each other, not to the Axis or Allied teams. - There is now a callvote menu option. Voting that is in progress will be displayed on-screen. - Various quickchats moved around.
10) Resetting to Defaults
- If you run into a situation where your config becomes trashed, or you dont like the settings youve created, run WolfMP by selecting "RTCW MP TEST 2 (SAFE MODE)" from your Start menu, under Return To Castle Wolfenstein Multiplayer TEST 2. This will set all settings to their default values.
11) Pure Server
- The Pure Server option for servers is not currently functional for Map Test 2. Do not set Pure Server to "Yes" when hosting a Map Test 2 server. It will prevent any clients from joining your server. - A client trying to join a Pure Server will receive the following error: VM_CreateOnCGame If you get this message, try another server.
Cobra11: en ezt a parancsot a wolfra irtam!
Cobra11: A Wolf erősen single orientált játék, de e mellett nem hanyagolják el a multit sem. Elvégre az ma már sztenderd dolog egy jobb fps-nél. Pláne, hogy a Q3:A engine-re épül. Vétek lenne ezt kihasználatlanul hagyni.
PyRex: Akkor ide is. Név színezgetésről Wolf alatt, infok itt: http://www.mportal.hu/?action=komment&base=nwolf&id=3101&gsid=1156d3d702c5fcb7b25c09f949fb1aa0
Koszi :)
PyRex
Ecceru... Irsz egy ^ jelet, utana egy betut... Mindegyik betu valami szint takar, ra nem jottem, mi szerint... Pl a q az a piros, meg van mas betu is, ami piros szint ad, az s meg a sarga, detto ott is a helyzet... Pelda: ^qPyRex = PyRex
Hogy a feneben lehetnek a nevemben szines betuk? :))))))
PyRex
hát mit is mondjak jo ideje gamezom vele és nem is olyan szép... a láng gyönyörű a fegyverek ratyik... és löhet vele 10 et mikor felmelegszik a fegyver:)) amugy király gamez
Ja, a fegyverem viszont nem latszott, csak a celkereszt, sebaj :)
Ezt figyuljatok :)))))))))) Meghaltam, aztan amikor ujraeledtem a tengerparton, olyan szemszogbol lattam mindent, mintha zoom-oltam volna a tavcsovessel, DE liteurant voltam! :))))))) Total hulyere rohogtem magam, onnan lentrol szedtem le a fent levo nemeteket azok meg nem ertettek, hogy hogy csinalom :) Sajnos a BUG csak addig tartott, amig le nem szedtek :))