Ennek a pályának a készítője teljesen elgurult a gyógyszerük szerintem, ekkora sereget hogy lehet kinyírni?,úgy mégis csalás nélkül. Már a varacskosdisznó is kegyetlen volt.
Hajnalban ki is adták a v8 as modot lehet csekkolni.
Folytatódhat a mod készítés visszatért a modder.
Elkészült a méretes magyarítás a játékhoz discord szerverünkön érhető el.
Na a modderek arannyá változtatják a játékot, ha sikerül akkor unreal 5-be át lesz ültetve.
Belenéztem pár pályát, hogy mit tud legyártani de iszonyat gagyikat csinál, tiszta 1-es ellenfelekkel pakolja tele. A terep meg össze vissza, sehol egy kapu vagy valami. Kezdőknek csinálja aki még sose játszott vele.
Ha jól emlékszem, a háromhoz volt kampány editor is.
Betudnád linkelni már nem nagyon találok, ha van hadjárat az is jó lenne.
Persze kb minden résznek vannak rajongói, h4 van bőven pálya online
Remélem nem halt meg a topic, a segítségeteket szeretném kérni. Windows 7 64bit rendszeren miként tudnám a ho4 + összes kiegét működésre bírni? kompatibilitást, képernyő méret, szín, rengeteg mindent próbáltam, de az indítás után nem csinál semmit mint ha el se indítottam volna a játékot.
Köszönöm előre is a segítséget!
Oltred
Nekem azóta csinálja ugyan ezt, hogy Win10 van a gépemen. Win7-tel nem volt baja. Kár, mert szerettem vele eljátszogatni.
Megvettem uplayre a játékot, de ugye nem tartalmazza a magyar nyelvet. Igazából semmilyen más nyelvet nem találtam benne az angolon kívül? Tudom esetleg valahogy magyarítani? Mondjuk magyar nyelven fent van ncore-on. Abból kinyerhetem a magyar nyelvi fájlokat? Vagy van valamilyen megoldás?
a rabokkal mit lehet csinálni?
Sziasztok!
Na, miközben várom a Heroes V Goldomat (amit most már jóárasítanak) nosztalgiából feltettem a IV-et. Tudom, hogy nekem sem tetszett annyira a III. után, ugyanakkor nem is fújtam rá. Egyébként egy kampányt sem csináltam soha végig egy Heroes játékban sem, mindig hot seat módban mentünk unokatesómmal illetve külön pályával nyomultam (Heroes I-tõl kezdve). Heroes II és III volt az, amivel a legtöbbet játszottunk, de a Disciples II és az Age of Wonders II Shadow magic is nagy kedvencünk volt. Ez utóbbi magyarításában én is részt vettem. Most meg már mindketten melózunk és nem igazán van ilyesmire idõ. A IV-bõl leginkább az upgradeket hiányoltam. Ami viszont nagyon tetszik benne és ezt a többi heroesból hiányolom: minden eseményhez van egy kis történet. Pl. találsz egy varázsitalt és leírja, hogy egy rég halott hõs csontjai közt találtad, stb. Olyan, mint egy interaktív regény.
A két kiegészítõt viszont nem tudom, hogy hogyan kell kezelni, mivel ha az egyiket felteszem, a másik felül akarja írni. Ezek csak külön használhatók? Régen csak az alapjáték volt meg, ezeket nem ismerem.
Sziasztok!
Van valami mód arra, hogy 16:9-ben játszhassak a heroes 4-gyel?
de nem látom csak alul egy pici csíkon..mikor már az én térfelemen van..akkor sem.. bocsi amúgy h ide írtam:)
Hello! Fent van a heroes 5 + az összes kieg. és 1.03-ig fel is van patchelve. Nem értem miért van, amikor ugye idõ nyomok h jöjjön a következõ játékos, akkor ugye megy végig a csíkja péel az ellenfélnek, de sötét képernyõ van nem látom... alul egy icipici csík mutat valamit, de nem sokat. Ez csak annyiból hátrányos, h nemrég meg is támadott.. pedig én azt se láttam h az én térfelemre jött.. elõre is köszi a segítséget
Sziasztok! Tudtok nkem olyan oldalt mondani ahol az összes zenét le lehet tölteni (Vagy legalább a Battle-ket)
népenként változó a neve de oda van írva hogy mégis mit csinál épület mikor megépíti:D
Van külön elsõdleges képzettsége a hõsöknek ami az 5 féle mágiaformát adja: Élet, Rend, Káosz, Halál, Természet ezek is 5 szintûek és ahanyadik szinten tudod, annyiadik szintû varázslatot tanulhatsz meg a várból ha építesz megfelelõ épületet (nem jut hirtelen eszembe a neve)
Varázslatokat hogy lehet hõsöknek tanítani? Nemrég kezdtem el a játékot, lehet, hogy hülyeséget kérdezek. Egyre feljebb haladva a szintekkel képességeket lehet elsajátítani (Taktika,Harc,Felderítés, ezeken belül 3-féle van, és mindegyiknek 5 szintje van) erre már rájöttem, de varázslatokat hogy lehet tanítani?
az nem segít... a vista magasan a legjobb oprendszer amit valaha próbáltam... XP-t semmi áron nem tenném vissza, win7-et próbáltam, köszi nem kérek még belõle...
Kompatibilitás mód? ...(csak tudná minek erõltetitek ezt a nyamvadt vistát)
sziasztok! Vista 64bit alatt mûködésre lehetne bírni a játékot?? indításnál összeomlik win és cdd.dll hibája van...
Azt csak elvetemültek csinálják,én azért nem vagyok,az egyszer olvastam hogy azon néhányok aki 3 felett csinálták térképenként átlagban hetek,hónap alatt sikerült:D.
Mondom nem csal a gép,csak már szinte legyõzhetetlen túlerõvel rendelkezik,láthatod kezdéskor a thief guildbe.És tudod itt nem lehet hátrányt behozni csak úgy ha megsemmisited az ellenfél seregét,mert ugye ha vársz az sem segít mert õ is gyárt egységeket meg te is marad a különbség.
Az NWN2 azért más kategória,a h4 kimondottan ismeretes volt nehézségérõl és hosszúságáról. Megjegyzés:A CIV IV az tényleg csalt nagyon XD
Akkor próbáld ki ezt, amit írok. Meghívlak egy sörre, ha sikerül 3. szint felett elfoglalni a várost. :)
Mi az, hogy divatjáték? Az NWN2-õt is a legnezebb szint alatt vittem végig. A legtöbb stratégiát a max. alatt, de legalább középszint felett tolom. (A CIV IV kivétel, ott a gép olyan pofátlanul csalt, hogy már nem is játszok vele...)
Lol,nem egy divatjáték ahol maxra húzod a nehézségi szintet aztán az kb vmi átlag nehézségnek felel meg.2-es szinten. A h4 gép nem igazán cheatel,csak a tolvaj hatodik érzékével.A gond az hogy nagyobb sereget kap kezdéskor,illetve a neutral õrzõ lények száma óriásivá válik.A vicces az hogy emiatt legnehezebb szinten néha könnyebb is a játék mert a gép serege megsemmisül a neutralok miatt. Csak 3 hadjáratról halottam ami lehetetlen maxi nehéz szinten,Mstyrio küldetése,az alap might kampány,illetve alap halál kampány.
És milyen nehézségi szinten? Mert, ha lejebb veszem nekem is sikerül elsõre... Magyarán csináltak egy olyan hadjáratot ami X szint felett nem megcsinálható. Éljen. 3. szint, 5. szintre fel se mertem tenni. 2. szinten simán megy. Csak én nem ahhoz szoktam, hogy "2/5" beállításon megnyerhetetlen már ez elején egy játék. Még a hipercheater Civ2 és MoO2 is magasabbre kell tenni azért, hogy beverjen a gép...
Beelkukkantottam. Bár elfelejtettem fel venni a nehézségi szintet, így bizonyára könnyebb volt, de az alapbeállításokat használva nem volt vészes az a csata. Milyen enhézségi szinten lehetetlen?
Kedves barátom,nem lehetetlen lévén én mindkettõ kiegészítõ hadjáratát megcsináltam.Sejtem kire gondolsz vmi Elita evantide vagy hogy hívják csajra aki halál és élet mágiát ismeri.Elsõre megcsináltam nem tudom mit nem bírsz.
Érdekes az egyik kieg hadjárat. LEHETETLEN megcsinálni. Az elején egy varázsló csajjal indulok akinek fel kellene kutatnia egy tárgyat. Van pár lovag egysége és mellette csontik (!). Az elsõ várost lehetetlen elfoglalni. Egyszerûen nincs hozzá elég ember. Komolyan mondom nem értem, hogy mi vezette a hadjáratkészítõket. Kb. 10-szer lenyomtam a csatát és semmi esélyem sincs az égvilágon...
Igen. Nekem semmi bajom vele. Az átvezetõ szövegek magyarul is nagyon magasz szintûek és választékosan foglmazottak. A szinkorhangok sem rosszak sõt, vannak benne jók is. Kellemesen csalódtam.
Jó, de én kritikus vagyok, és angolhoz szokott, az SG-n pedig sokan nagyon elnézõeka trehány fordításokkal szemben is :( Sajnos a magyar van egy jó ideje a polcomon, csak nem mertem kipróbálni :)
Én nagyon sokáig játszottam angollal, aztán áttértem magyarra, mert eredetiben így volt kapható, és szerintem jó, csak ahhoz nehéz hozzászokni hogy az egységek neveit ne angolul mond a melletted ülõnek :D
"senki nem játszik D2-t" ... én ezt azért még átgondolnám a helyedben. Pont ez a játék szélesíti a körökre osztott stratégiai játékok színes palettáját egy egyedi darabbal, ami megunhatatlanná teszi ezt a mûfajt, ha a többivel is játszol fõleg, hogy a 3. része nem-nagyon fog hasonlítani az elõdre.
Én nagy HoMM fan vagyok. Koromnál fogva az egyel kezdtem és azóta is imádom minden részét. A H IV nekem azért jött be nagyon, mert nekem ez adja legjobban vissza a fantasy világot, ahol a hõsök ereje seregekével ér fel és itt harcolni is lehet velük. Én nagyon élvezem ezt a más fajta harcot, ez a rész nekem ettõl különleges és ebben tér el a többi hasonló típusu játéktól.
Szerintem is ezért.A 3 ban már csata elõtt eldõlt minden a sereg összetétele alapján. A 4.ben megfelelõ taktikával vagy éppen rosszal bármi lehet a kimenet. Az 5.korlátozott lehetõségeket biztosít de legalább többet mint a száraz 3.
Kezdõ HIV-es játékosként egy nagy csatában legyaktak. Simán. 4-szeri újrajátszás után helyes varázslatokkal és takitával én vertem le simán az ellent. HIII-ban szó sem volt ilyesmirõl. Ezért jobb szerintem a H IV.
Elég ha megnézed.Ma már senki nem játszik D2-t vagy KB-t.Ellenben Heroes 4 rajongók még mindig vannak.De ha tények nem érdekelnek csak okoskodsz legyen neked,sorry.
Water elemental (imádtam, hogy a lények rendes varázskönyvet kaptak végre) vagy mantis. A növényre a lassúsága miatt csak elvétve vitt rá a lélek. Szóval ebben teljes mértékben Rundstedtnek adok igazat.
A KB és a D2 esetében a grafikáról beszéltem. A többit pedig hagyjuk, te úgyis eldöntötted melyekért rajongsz, és melyeket utálod, vitatkozni veled érvekkel úgysem lehet, másra pedig nem vagyok nyitott. Sorry.
"Nem is állítom, hogy ott tökéletes az egyensúly, de ilyen kijelentéseket fõleg azoktól szoktam hallani, akik nem ismerik kellõ mélységében a játékot. Látszólag gyenge, lesajnált várakkal is van durva taktikák."
Jah a "taktikákat" hívhatjuk bug kihasználásnak.
"Bele tudnék kötni szinte bármelyik részébe, nem arról van szó. A Disciples 2 vagy a King's Bounty ebbõl a szempontból alázza az egész szériát"
Tedd hozzá szerinted a King's Bounty übergagyi,a Disciples 2 meg hamar unalmassá vált
Elég megnézni egy harcot a 3 ban,nem igazán volt taktika az nyert akinek jobb lényei voltak sivár mondjuk ki,a 4-ben ezzel szemben döntõ tényezõk a használt varázslatok is és könnyen alakulhat másképp a csata mint ahogy papírforma szerint kellene.
A vízelementál sokkal jobb varázsló sereghez kötelezõ,ellenben hátrány lehet a lassúsága miatt amúgy minden más esetben Mantist kell vinni.Illetve alternatívaként várõrzõnek wasportot is be lehet vállalni.A tûz elementál nem jó választás.Sorry
Jóbarátaim történetei alapján a Heroes 2-ben volt egy faj/vár ami nagyon nagyon erõs volt (Warlock?), amiket meséltek arra a szintre mégsem ér föl a Rend.
Jó a dzsini, de amikor TE játszol vele, akkor túl lassan jön, és túl hamar hal meg
Mondjuk szerintem hatalmas nagy durvaság, hogy Káosznál, a Nightmare-eket (Lidércmén?) szétosztod minden maradék helyre, és varázsolgatják szépen a gerinces bénító varázslataikat.
Egy nagy kérdésem lenne: ha természettel vagytok, milyen lényt szoktatok venni a "Creature portal"-ból? Én tûzelementál párti vagyok, de barátnõmmel játszogattam párszor ezt, õ inkább a vízelementált kedveli. (mindkettõnek tisztában vagyok az elõnyeivel)
Szökõévenként fordul elõ, hogy valaki blokkoja az utat.
Mázlista :) Egyébként tényleg jó az alapötlet, de ha már emlegettétek a karavánt, meg kellett említenem.
A dzsinn miért táp? Az order most így nem ugrik be.
Akkor még nem láttál túl sokat a játékból ;)
A HIII-ben simán voltak erõsebb városok.
Nem is állítom, hogy ott tökéletes az egyensúly, de ilyen kijelentéseket fõleg azoktól szoktam hallani, akik nem ismerik kellõ mélységében a játékot. Látszólag gyenge, lesajnált várakkal is van durva taktikák.
Nekem még mostani szemmel is tetszik a grafikája.
Bele tudnék kötni szinte bármelyik részébe, nem arról van szó. A Disciples 2 vagy a King's Bounty ebbõl a szempontból alázza az egész szériát.
Mindegy, én szeretem a HoMM IV-et is, véleltenül sme akarok senkit sem lebeszélni róla, annak pedig külön örülök, hogy más is tudja értékelni - csak vannak látványos fonákságai. Viszont õszintén szólva kedvet is kaptam hozzá, még a saját hibalistám is ezt erõsítette :)
A karavánokat nem kötelezõ használni, lehet ugyanazt csinálni, mint a HIII-ben, csak még hõs sem kell hozzá. Menetel a sereg a saját lábán. Te egy fantasztikus újítás hibáját hozod fel, mikor jó, ha egyáltalán van ilyen ma... Az hihetetlen jó, hogy a terepen levõ lényforrásokhoz nem kell körbe-körbe jártkálni. Szökõévenként fordul elõ, hogy valaki blokkoja az utat.
A várbuggal még nem találkoztam. Az AI kegyetlenül leveri az ostromló seregeket jó taktika hiányában.
A dzsinn miért táp? Akkor az efreet az nem? 20-30 még a félisten hõseimet is megszorongatja az aurája miatt.
Az order most így nem ugrik be. A lovagossal toltam végig egy hadjáratot most. Hát õ sem gyenge.
A HIII-ben simán voltak erõsebb városok. Az élõholt az összesben egy vicc volt eddig. A HIII-ben aknél sárkány volt az igencsak bajnok volt és a titános sem volt gyenge. A sárkány varázslat immunitása + mindenkire ható spellek ûberelhetetlen kombót alkotttak. Papíron 3-szor erõsebb seregeket gyaktam le vele, minimális veszteséggel.
A hadjáratok sivársága az rémlik. Tényleg miért ugyanazon várak ellen van? Azért ilyen jó alapra ilyen hibát rakni...
- a lények, kevés van a várakban, mint te is írtad, uyganakkor sok esetben nincs valós alternatíva (pl. a naga vicc a dzsinn mellett, az utóbbi 4. szintû lényekkel ér fel)
- a remek kampányok nagy csorbát szenvedtek az uyganolyan várak elleni harcolással - élõhalott kampányban vámpírokkal harcolni életszívásra immunis élõholtak ellen? Nem móka :( (Mellesleg nagyon jó az a kampány, de ez egy roppant bosszantó hiba.)
- a hõsök fejlesztése - kötelezõ combat skill, addig papírból vannak, a végére viszont túlságosan is félistenek, a Gothicot überelõ kiegyensúlyozatlanság :); maga a karakterfejlesztés nem annyira letisztult, mint a harmadik részben, s nem annyira összetett, mint az ötödikben; a spéci kasztok nem eléggé kidolgozottak, kiegyensúlyozottak, fölöslegesen a fejlesztési sorrend dönt róluk; feltámaszthatatlan elesett hõsök, a foglyul ejtetteknél kihagyott ziccerek; jellegtelen hõsök, akár több is szaladgálhat a pályán ugyanabból...
- sosem láttam még olyan szintû hibát a sorozatban (pedig mindegyik patcheletlen verziójával játszottam, sõt azokkal a legtöbbet, nem volt netem), hogy ostromnál védekezve az AI szinte semmit ne csináljon az esetek 100%-ban (csúf bug, ha javították, akkor már lényegtelen)
- az Order túl erõsnek tûnik, fantasztikusan sokoldalú mágiával rendelkezik, minden poszton jó lényekkel, "jóárasított" dragon golemmel (4000 aranyba kerül ugyan, de mellette csak 4 kõbe, ez a legtöbb pályán hatalmas elõny), übertáp dzsinn-nel - tévedhetek persze, de a többi a részben nem éreztem egy várat sem ilyen szinten kiemelkedõnek
- a karaván jó ötlet, de mivel egy csontváz is elállhatja 100 sárkány elõl az utat, a vége úgyis a monitor lefejelése lesz...
- béna animációk, vegyes art design
- tény: ez túl nagy váltás volt, teljesen érthetõ, hogy a sorozat rajongóit megosztotta (ráaádsul még a megszokott világ is odaveszett), mindazonáltal alternatív HoMM-ként nekem igenis bejött ez a megközelítés
Kicsit visszaolvasgattam. Abban igazatok van, hogy a hõsnek szinte mindig mester szintre kell fejlesztenie a védelmi képességét. Viszont ez nagyon hamar meg van. Sõt, a játék elején 6 szinten már lehet 40-es védelem körkénye tárgyakkal is és szép nagy támadás. Egy fél sárkány szerû lény kapásból összerakható. Táp lénnyel meg mindig be lehet állni a gyengus varázsló elé.
Azért azt hozzáteszem, hogy a fejlõdés szempontjából tényleg alig pár "kaszt" kihasználató...
A képességek igazán multiban jönnek ki, nem AI ellen!
Köszi!
Nos ha jobb gombal rákantintasz egy adott lényre láthatod a kis képet a körülötte levõ szín határozza meg jellemét. Ez a élet jele. A narancs a káoszé A szürke halálé A piros a mighté A zöld a természeté A kék a rendé
Start a game and choose Tower as your starting town. Tower heroes start with around 60 Gremlins, around 4 Stone Gargoyles and sometimes around 2 Stone Golems. Leave all troops but 1 Gremlin in your town. Attack the nearest wandering creature stack with your 1 Gremlin hero and retreat. Go to your Tavern straight away and recruit the same hero you just retreated with. He will have a whole fresh and juicy army. Leave all troops but 1 Gremlin in your town. And again attack the nearest wandering creature stack with your 1 Gremlin hero and retreat. Recruit him again... etc... Repeat this for as long as you have gold to do so. On Easy difficulty you can re-recruit your hero 12 times, 8 on Normal, 6 on Hard and 4 times on Expert difficulty using just your starting gold. It costs only 1000 gold to upgrade Workshop, original Workshop is the only requirement. Then it costs only 10 gold to upgrade each Gremlin to Master Gremlin. Don't attack shooters or creatures with high speed because they will kill you before you can retreat! When you re-recruit your hero, he will have as much movement left as he had when he retreated, this will slow down the process. One of two heroes available for recruitment will be Alchemist or Wizard, so recruit him/her too to speed up the process. Piquedram starts with around 8 Stone Gargoyles only, so don't start with him nor recruit him. There is no Tower hero which has Gremlins as his specialty.
Ok, let's put it to the test! You have chosen Normal difficulty and nearest slow wandering monster stack is half a day's movement away. All creature quantities are average.
(Day1) 20.000 Gold. With your starting hero1 you get 60 Gremlins and 4 Stone Gargoyles, you move him to garrison. You recruit another Tower hero2 and he has 60 Gremlins, 4 Stone Gargoyles and 2 Stone Golems. Leaving hero1 in town with 120 Grem, 8 SGar and 2 SGol, you waste hero2 and re-recruit him. Hero1 in garrison now has 180 Grem, 12 Sgar and 2 SGol, you waste hero2 again and re-recruit him. Hero2 has no more movement, so you move him to garrison with all the army of 240 Grem, 16 SGar and 4 SGol. Waste and re-recruit hero1 two times. You now have 360 Grem, 24 SGar, 6 SGol, 7.500 Gold and 2 heroes with no movement. Upgrade Workshop = 1000 Gold. Upgrade 360 Gremlins = 3600 Gold. 2.900 Gold left. End your turn.
(Day2) 3.400 Gold. Build Town Hall = 2500 Gold. Recruit 16 master gremlins = 640 Gold. Give your preffered hero 376 Master Gremlins and 13 Stone Gargoyles. He/she will be the warrior hero. I suggest that you leave Stone Golems because they will slow down your hero and castle will be defended against quick explorer heroes. Give 3 Stone Gargoyles to another hero, put each one in different army slot, so that he/she will have time to retreat for sure if attacked. Second hero will be the explorer hero. You now have 260 Gold left, but what an unstoppable army! You are simply undefeatable!
(Note) Numbers of Monsters, Gold, Distance, Time to Complete this 2-Day plan depend on Chance, Difficulty and Map.
Well, the most terrible thing is that you haven't cheated! If you calculate the price of creatures that Tower heroes start with, it will be about 2500 Gold which is the price of the hero! So you are basically getting the hero for free while buying army which has endless population - with no price penalty whatsoever! Isn't this the biggest bug HOMM3 has?
A godom az, hogy nagyon nagy a szint difi a lények között. Nehezebb így a lények számával, árával és erõsségével skálázni. Eggyel több szint bizony még belefért volna és az elsõ két szintnél lehetett volna mondjuk mindkettõt megépíteni, az jobb lett volna talán.
Mik azok a hibák szerinted? Nem kötekedésbõl, csak kíváncsiságból érdekelne.
Ja, azt nem jelzi ki sehol, hogy egy lény milyen jellemû? Mert sok olyan varázslat van, ami jellem ellen véd, de mivel nem találtam sehol kijelzést így azért bizonytalan a dolog.
"Egyetlen hátránya, hogy egy városban kevés fajta lény lehet, nem olyan színes a játék így lények terén, mint a III. Ez az egyetlen hátránya szerintem vele szemben." Talán,habár jobban belegondolsz jó néhány lényt nem is érte meg használni,illetve az upgrade is butaságnak tûnt tekintve sokszor nem alternatívát jelentet hanem hogyha megtudod fizetni meg kell,tehát ergo nem választás kérdése.
Lol a Heroes 3 megjelenésekor tele volt hibával akárcsak a 4.A fura az hogy egyesek rögtön a patcholt verzióhoz kezdték hasonlítani a frissen megjelent 4-et,meg mondogatni hogy unbalanced.A 3-nál unbalanced nem is kell jobban,patch nélkül a GREMLIN RUSH megállíthatatlan volt.Késõbb meg a Conflux volt a legerõsebb vár.....Ráadásul a 3-nak lehetne a címe inkább Creatures of Might and Magic.Általában véve a 4 azért lett leszarozva mert nem egy javított 3 hanem egy teljesen másik játék lett. Mindenesetre a tény az tény,a 3 elég sivár varázslatokkal bírt,a karaván hiánya stb súlyosan a sivárság felé hat.Az 5 még egészen tûrhetõ bár ezúttal safe play volt,inkább egy szinte javított 3-at adtak ki mert ugye a rajongóknak újítás csak módjával kell,de legalább megtalálható benne a 4 néhány eleme.