Nem játszottam még túl sokat a HoMM V-tel, de én inkább úgy érzem, hogy abban jobban megvan az egyensúly a klasszikus játékmenet és az újítani akarás között. A HoMM IV-be szerintem túl sok - ízlésen felül álló . hiba csúszott be, de ha tényleg annyira élvezed a játékot, hogy ezek nem zavarnak, akkor végül is nincs mirõl beszélni.
Mindenesetre az ötödik rész demójában két elég könnyû pálya van, nem azokból kell kiindulni. Illetve az elsõ kampány eleve csak bemelegítésnek tekinthetõ.
A verziószámot pedig én mindenképp ellenõrizném, fogalmam sincs, hogy milyen kiadást vettél, illetve azt sem tudom, hogy ezek tartalmazzák-e a patcheket, esetleg csak a lemezen van rajta - vagy azon sem.
Én is úgy értettem. Egyetlen hátránya, hogy egy városban kevés fajta lény lehet, nem olyan színes a játék így lények terén, mint a III. Ez az egyetlen hátránya szerintem vele szemben.
Az V demójával játszottam. Nagyon nem jött be. Hangulatos kis hadjárat volt amit végigtoltam, csak iszonyat könnyû. Szó szerint diadalmenet volt az egész. A hõseimmel mindent végigtaroltam. Igazi félistenek voltak. :)
Én nem patcheltem fel, mert gondolom ennyi év után egy patchelt verziót vettem. Vagy nem?
Szerintem úgy értette, hogy még most is jó a negyedik rész.
Mindenesetre az általad írottakkal egyáltalán nem értek egyet,a trükkös varázslatok jól hazsnálhatóak voltak minden részben. A HoMM IV pedig elég kiegyensúlyozatlan útkeresésnek tûnt a maga idejében, ki kellene már próbálnom legfrissebb patchekkel. Persze azért sokat játszottam velée én is.
A legnehezebben viszont azt tudom megbocsátani, hogy a kellemes sztorijú kampányokat aláaknázták azzal, hogy szinte mindig csak a sajáét fajunk ellen kell harcolnunk. Na ez az igazi sivásrság!
A HIV után a HIII tök sivár, hogy a hõs nem harcolhat és mivel a HV a HIII vonalát követi engem nem izgat. A trükkös varázslatok is itt az igazán használhatóak sõt, szinta csak azokat használom. A régi heroes részekben szinte csak a sebzõ varázslatoknak volt haszna.
Azért annyire nagy difi nem volt a hõsök között. Viszont valamiért kb. 1/3-ad akkora sereg ellen harcoltam, mint elsõ probálkozás alkalmával. Így még a régi hõsökkel is simán gyõztem volna.
Tudtam én,mondtam megfelelõ hõsökkel nem lehet probléma.a heroes 4 hadjárataiból mindig az elsõ kettõ nehezebb miután már meg vannak az erõs hõsök akár többszörös túlerõt is könnyedén lelehet nyomni.
A barbárok és az élõhalottak hadjárata elég nehéz azokra majd figyelj
Közben már megcsináltam a pályát. A hadjárat olyan, hogy szinte végig csak hõsök vannak, lények nem állnak rendelkezésre. Újrakezdtem az egész hadjártot. Jobb hõsöket hoztam összes és gyorsabban megcsináltam a 1. pályát. Kevesebb lény lett a másodikon. Lehet, hogy ezért. A nehézségi szint ugyanaz volt.
A song os peace varázslatot eddig is toltam, de a darázsraj még jobb nála. :)
Azon a pályán még ital sem volt vehetõ asszem. Mindegy. Az utolsó pályát csinálom már elvileg.
Csak hõsök?Az nagy hiba(már ha van lehetõséged lények beszerzésére).A lényekre szükség van mint golyófogó még magas szintû hõs esetén is.Javaslom továbbá a Song of Peace nevû varázslatot(tudod az adott lény nem támadhat a köv körbe)Biztos van vmi harci képeséggel rendelkezõ hösöd is na az szép lassan kiírtja a csoportokat,a másik hõsöd meg biztos tudja gyógyítani közben,illetve ne felejtsd el a halhatatlanság italát sem ha tudsz szerezz bõven és itasd a csata elõtt álló hõsöket.
Ez mind megvan. Maxon hoztam át szinte minden hõst az elõzõ pályáról. Egyszerûen nics esély. 30-40 efreet, 20 fekete unikornis (vagy mi a fene a neve), 60 körüli kentaur, és 3 csoport medúza az ellen. Nekem meg van a 4 db hõsöm... A térképen minden más csoportot játszva leirottam, de ellenük esélyem sincs.
Én "csak" a kiegészítõk hadjáratait nyomtam végig.Az eredeti vhogy nem tudott érdekelni.Jobban bejön hogy gyûjtsünk airfactot különbözõ hösökkel hogy egyesülve legyõzzük az õrült varázslót(gathering storm storija),vagy hogy egy királyságot meghóditsunk 5 hóditót elvinni a királyság kapujába aztán a végsõ hadjáratba választani egyet akivel az összes többit legyõzni meg elfoglalni a királyságot(winds of war).
Nah de a kérdésre reagálva,nincsenek legyõzhetetlen véderõk legalábbis ha ai irányítja.Alapszitut írd le,mekkora a véderõ és mekkora a te támadó erõd,jah igen és az elsõ hadjárat a legkönyebb tudomásom szerint(az Lysander féle ha jól emlékszem). Alaptippek: -járd végig mindig a térképet -maxold mindig a hõsödet(rajta múlik késõbb szinte minden) -a hõsöd MINDIG TANULJA MEG A COMBATOT,szart se ér ha mindentõl elpusztul -gondolkozz.... -
Sok sok év után rászántam magam és megvettem, mert régen egész jó volt.
Az eredeti elsõ hadjárat 2. pályáját hogyan lehet megcsinálni. Kb. közepes szinten nyomom, de az orákulum második tesztje teljesíthetetlen. A véderõ, ami a kardot védi lenyomhatatlan...
én annál lustább vagyok hogy pályát csináljak csak foltozgatok,szeretem ha tele van neutral csapatokkal,meg minél nagyobb annál jobb imádom tápolni a hõst amenyire csak lehet ahhoz meg sok xp szerzõ lehetõség kell illetve egyéb hõs erõsítõk:D
Jaja a 4-el játszom már én is leginkább, de valahogy a 3 maradt nekem az örök fav. Pályát készítettél már? Vágod, hogy lehet ilyen küldetéses kunyhókat beállítani? :)
Én játszom mai napig a kedvencem,mondjuk én csak ezt szeretem,itt lehet tápolni a hõst a legjobban.A 3-at nem bírja a szemem ráadásul hülye szabályai vannak plussz a gép csal nagyon.Az 5 sem jön be.számomra ez a etalon
Játszik még valaki ezzel a remek játékkal? Én mostanság vettem le újból a polcról. Valahogy mindig visszanyúlok bizonyos idõ közönként a HEROES játékokhoz, egyszerûen zseniálisak!!! Igaz az 5. rész esetében ez nem teljesen igaz, mert nekem nem jön be annyira, már nem az a hangulat :)
Nem mellesleg, egy teljes napot vesz igénybe.
Ásni a menübõl lehet. Van egy olyan menüpont ha jól emlékszem. Ott fent a minitérkép mellett az egyik gomb :P
sziasztok, elakadtam a 3. kampány 3.pályáján. A fekete sárkányok földjén járok és már mindenkit kiirtottam, a de a fekete sárkány temetõjébe csak akkor enged be, ha a sárkánypáncélt megtalálom. De nincs meg sehol sem, az orakurum megmutatott egy helyet, de nem tudom hogyan kell ásni a hõssel. Ha vkinek van vmi tippje azt megköszönném
Lehetetlen nekem angolul van.itt meg már nem is játsszák
sziasztok, remélem valaki még olvassa a topicot. magyar nyelvi fájlokat valaki fel tudná tölteni? szinkron hangok nem fontosak. remélem megoldható kérés. köszi
Most akarnék szerveren játszani vele, oda hogyan kell pályákat rakni?
ja, asszem a két embert egy csapatba kell tenni. ugy a elgegyszerübb ha monjduk a lysanderrel rámész a másik hõsre és egyesited õket:D
ilynekro egy csapatba vannak, odamennek, és kinyilik a kapu!
Sziasztok elakadtam az egyik pályán ahol lysanderrel vok és van egy torony amit csak vele meg egy proetho nevû lovaggal lehet kinyitni de hiába megyek velük oda nem enged át és csak ugy tudnék tovább menni ha sikerülni kinyitni. Az a kérdés hogy azon hogy lehetne átmenni???
ok. de akkor a következõ kérdés(nyilván sejthetõ): melyek páják ezek?
üdv a népnek. van egy kis problémám: haverral nyomjuk ketten a heroes4-et, de nem tuggyuk megoldani h egy csapatban legyünk(diplomácia vagy mi). szal ebben kéne minél hamarabb segíccség! ja és lehet h volt már ilyesmi kérdés de nem volt idõm visszaolvasgatni...
másnak se volt hangja a 2 küldetés bevezetõjében?
sõt, most ebben a percben vittem végig jöhetnek a kiegek... bá azért valami gratláció vagy videó jó lett volna:(
ugy csináltam hogy villámgyorsan el kell foglalni a felszinen lévõ két várat. esetleg ha a gép hülye és védtelenül hagyja a föld alattit, akkor azt. majd amint lehet, nálam szerencse volt, karibarr kiment onnan, igy be tudtam venni, és még csak 2 honap telt el, fel tudtam magam tápolni ugy, hogy neki még vára se volt, és igy vigan kitudtam nyírni:D
megpróbálom majd holnap ezt a karavános módszert:D
a másik hõssel védõ sereget? maradjon a várba?
az a baj hogy gauldoth ketten sem bírja kinyirni azt a szemét ellent, nem hogy egyedül. lehet hogy ez már csak kóddal fog menni
Karavánozd össze folyamatosan a lényeket a térképbõl, hozzál létre egy védõ sereget a másik hõssel. Gauldothnak elvileg már tudnia kell csaták után vámpírokat létrehoznia. Az AI milyen várvédelemben? Amikor én játszottam vele, nagyon gyenge volt, lehet, hogy megérné direkt elfgolaltani vele egy várat, majd ott rajtaütni.
Én is körbe-körbe üldöztem, mert foglalgattuk egymás várát :)
Nem kéne lennie a Gauldothon kívül egy 27-es szintrõl induló ('s' betûs:) démon hõsödnek is? Sajnos részleteiben már nem emlékszem a pályára, de emlékszem, hogy ennyire nehéz lett volna, az AI gyenge (bár nem tudom, hogy a patchek mit vltoztattak rajta), ha van egy erõs hõs, nem lehet gond.
a nekromantáknál, assezm az utolsó pálya, de nem biztos, 4 hónapom van arra hogy végivigyem, de mire eljutok hogy hogy ugy érzem elég tápos vagyok, és támadnám az ellent, akinek van 3 fullosan felépített vára, igaz, el vannak zárva, csak mire oda jutok hogy tánmadás, mind felnyitodik, a katonáit karavánnal magához csõdíti, és igsykinyirhatatlanná válig. minden katonám nálam, és egy szimpla hõs is el tudja fogllani az én városomat.
hogyan lehet mezt megcsnálni?
Sajnos még nem volt rá idõm, csak a játék telepítéséig jutottam el, de azóta kényszerûségbõl le is kellett formáznom a rendszerpartíciómat, így legkorábban hétvégén lesz rá idõm. Majd a topikjában beszámolok róla néhány mondatban :)
Nagyon régen játszottam már vele, így nem emlékszema pályára, de lehet, hogy Fog of Warnak köszönhetõen még bújkál valahol serege. Gondolom, ha letelik az egy hét, akkor úgyis veszít.
élõhalott kampány, elsõ pálya. ki kell nyinri a zöldeket, elvileg kinyirtam igaz em jött fel az ablak hogy megöltem az zöldeket, és csak akkor enged á ha kinyirom a zöldet, de egy zöld sinc s sehol:(
Rendben, érdekel a pálya, szívesen megnézem. A [email protected] -ra átküldheted. Esetleg egyszer összehozhatunk multit is, bár nem tudom, mikot érnék rá.
Azért jobb a morál rendszer a 4-ben olyan szempontból, hog yki mikor kap, mert ott max 10-10 lehet a morál és luck és hát amennyi morál annyi 10% esély rá. De a 3-ban nem így van hanem max 3-3 lehet. és ugye 1-es morálnál ELMÉLETILEG: 4,1 % esély, 2nél 8,2 % 3nál 12,4 % legalábbis ezt írta a heroes 3 kézikönyv. Ja és az nem tudom feltûnt e de négyes morálra ritkábban lehet kapni mint 3-asra a gépre si igaz meg rád is. olyna mintha 3 fölött visszapörgetné: 1morál, 2morál, 3morál, 4 morál = 1, 5=2, 6=3 ismét jó. Szerintem íg yszámolja sajna, és luck-kal is így volt egy ideig, de aztán az egyik patch-ben ki is javítottál hoyg max 3 lehessen és ha több van akkor kiírja hogy mondjuk: Expert Luck +3 Clover of fortune +1 Spells -1 és így 3 lesz, ah leveszed a lóherét nem lesz ott a Spells-se. De nem tudom a morállal miér tnem csinálták ezt meg. A nlgyben reálisan osztogatta a morált, cska az nem tetszett hoyg csak annyi votl hoyg elõbb lehetett kezdeni meg 2x jönni. és így ha mindneki morált kapott, akkor mindenki elõbb kezdett tehát midnenki az eredeti sorrendben jött, de legalább reálisan osztotta:-) Amúgy a gép olyan diplomata mint állat. Few pikeman-re a szemem láttára állított be Pack os Cristal Dragont míg engem elõtte már egyszer megtámadtak sokkal nagyobb csapatra csak Load-oltam. Össze lopja magát mindig a gép diplomata tárgyak és diplomácia nélkül is de ha van neki akkro meg aztán iszonyú irreális dolgokat állít be a kis csapatocskájára:-) Ja a Grált meg zsinte lehetetlen kiásni ha nem a te területeden van alpba, mert a gép mrá akkro kiállsa legtöbbször amikor még csak egyetlen Obeliszket nézett meg és már lát egy nagyon pici darabot:-) Megy is és körbeássa. Nem tudom nekem kampányban nem jöttek olyan irreális dolgok egyszer vittem cska ki a kampányt, soha nem azér tjátszottam vele hanem a Hot Seat-ért:-) A kampányt is kivittem egyszer de szeirntem elég könnyû volt a Roe-meg a AB-nek is a kampánya, meg nem szeretem mert le van korlátozva hanyadik szintû lehetek és egy idõ után értelmetlen egy pályán játszani, pedig mgé közel se vittem ki de fejlõdni mrá nem tudok és azt nem szeretem ha csak úgy játszok fejlõdés meg nincs. Ezért inkább elkezdek 1-1 pályát.
Hallod azt mondod, hogy volna kedved játszani. ajánlhatok egy pályát? Az a neve Ivanhoe, nem tudom megvan e alapból de ha nem akkor el tudnám küldeni E-mailben esetleg:-) Jó pálya és nem kezdõknek, szeirntem élveznéd. Én párszod nekiláttam mire sikerül kivinni, de végül meglett:-) Na mit szólsz? :-)
Én is így szeretek játszani, jó nagy térképen, az elejéna szomszédok elfogalásával erõnyt szerezni, majd fejelsztgetni a hõsöket, fekõrölni az ellenfelet, kiásni a grált. Volt rá példa, hogy délutántól reggel 8-ig képtelen voltam abbahagyni a játékot. Nem is merem most feltenni, pedig kedvem lenne hozzá :)
Egyébként az említettnél sokkal pofátlanabb csalásra is képes a gép. Nálam a RoE Stronghold/Fortress kampányának (Spoils of War?) harmadik pályáján mûvelte azt, hogy felbukkant 11 ezer(!) Chaos Hydrával, illetve 126 sima Hydrával. Én az elvileg lehetséges leggyorsabb módon jutottam el a level 7-es lényig, így is 54 Ancient Behemothot értem el csak, pedig kivásároltam mindet, és - emlékeim szerint - egyet sem vesztettem.
Ebbõl a szempontból a negyedik rész volt a legkorrektebb, vele is játszottam nem keveset, és sem ilyet, sem az általad említett morál-, szerencse, illetve rezisztanciacsalást nem tapasztaltam.
Én is minddel jól szoktam szórakozni:-) Igazából lehet, hogy az 1. egyet nem értésünk abból is eredhet, hogy más játékstílusban játszunk:-) Én általában L-es XL-es pályákon szoktma játszani és az elején csak építkezek meg azon töröm magam hogy nem tudjanak villámháborúval megverni, majd a végén mrá midnig a saját oldalamra állítom az idõt. Szoval mindig az elhúzódó játékokra alapozok inkább ezért se szeretem az S-es pályákat mert túl gyorsan vége van és az nekem ha nyerek ha vesztek nem hozza azt az igazi hangulatot mitn amikro órákat ülünk többen egy játékon és nyomjuk, nyomjuk, nyomjuk :) A heroes III-ban istenem mennyit tudnék sztorizgatni arról hoyg milyne pofátlanul csal a gép, vagyhát enyén szólva is saját oldalára állítja a szerencsét:-) Egy esetet hadd idézzek fel: Váramat megtámadták, ugye heroes 3-ban azért jóval kevesebb csapattal megvédtem a várat mitn amivel rámtámadtak ha azonos szintû, képességû hõs votl a támadó és a védõ. Szoval rámtámadtak, két nagyjából egyforma szintû hõs volt, én a Rampart várat védtem. Rámtámadott eg yiszonyat vegyes csapat: - 15 Manticore - 150 csonti - 1 giant - 200 mester gramlin kb ennyi is ovlt a többi hely üres volt. hát mgé belement elõtte jól a Kriptába si amit már kifosztottam szoval mgé minusz morált kapott a srác jött is elelnem -3 morállal. nem sok manája volt a hõsömnek de experten nyomtam midnent mert olyan területen voltunk. másik hõsnél 1 mana, nagyon jó. nekem kb harmada ilyen erõsségû csapatom votl castle-el gondoltam ezt most jól szétverem. Hát mivel nyissunk slow jó is lesz nem szimpi az a manticore. hát.. el is nyomom .. semmi se történik ... hûûûha 4bõl 0 .. ez ám a resistance... ok.. marad 20 manám a 25 bõl manticore beáll a fal mellé többiek is, senki nem kap minusz morált tõlük, ok. Köv kör. hát maradt mgé 20 .. mti cisnáljunk .. óó berserk... nagyon jóóó manticore-ra... imádkozok ... rá is megy óóó nagyon zsír.. minnyá kihal az összes csont mellette. kimarad a manticore a rossz kedve miatt... na mind1.. közben azért a gremlin aprít. lövõ egységem nincs. Ezután azt lehetett látni hogy a következõ 5 kör alatt minden körben kimaradt a manticore, baliszta lezúzta mrá a várfalamat egyetlen helyen + az összes toronylövészt elõtte. ki nem megyek mert elég kicsi csapattal kimék vissazütésbõl megvernek... hát 6. körre lemegy a berserk a manticore-ról, hoppá 6 votl cska a power skill-em ezt nem hiszem el.. és már jön is repül be és üti a fejemet nem marad ám ki.. hát elvesztettem a váramat pár jó tárggyal ami még a hõsön volt és termelt. Nade persze hagytam volan én nagyobb védelmet dehát csak úgy odaszületett a srác Dimension Door-ral a hegy másik oldaláról pedig az összes várból ki volt tiltva az össze sközlekedõ varázslat ahoyg utólag megnéztem a szerkesztõben a pályát, de votl azért egy piramis amiben gólemet lehetett ölni 5. szintû varázslatért. Nos eg yilyen piramis votl a pályán egész pontosan...és abból muszály votl ilyet tanulni:-( Na ennyi a kis sztori, de hát a nem csalna a gép akkor esélye se lenne még 200%-on se nem igaz? :-))
UI.: Ne tessék szidni a helyesírásomat mert tudom hoyg szar, mert gyorsan írok és nicsn kedvem vissaztörölgetni:-)
"Abban nem értek viszont egyet a nagyvarázsló úrral, hogy mindneképp Combat-et kellett volna választani a 4-ben mert sok Immorality potionnal tárgyakkal aztán a varázslót nem a legfõbb frontvonalba helyezzük stb. szoval én mindig megcsináltam hoyg ne haljon meg combat nélkül se."
A Potion of Immortality valóban alapkellék volt a hõsöknél (az immorality némileg mást jelent:), de a gyors terjeszkedéshez a játék viszonylag korai szakaszában korántsem lehetett ipari mennyiségben használni. Eleve épületet kell külön hozzá felhúzni (én a gyors és gyors lényképzõkre szoktam menni), ráadásul darabja 1000 aranyba kerül. Ezt több hõshöz, ráadásul több adagban kigazdálkodni az elején nem lehet. A gépi intelligencia viszont úgy van beállítva, hogy állandóan a hõst vegzálják, olyan képességek pedig még egy tapasztalt, elbújtatott Combat képességgel nem rendelkezõ hõst is megölhetnek, mint a Fire Breath vagy az Area Attack, a különbözõ mágiákról nem is beszélve, ugyebár a Magic Resistance is a Combat alá tartozott. Persze egy Life Magicben jártas hõs a Heavenly Shield varázslattal - úgy ahogy - kiválthatja a Combatot, de összességében továbbra is egy kezdõ hõs alapvetõ képességének tartom. Én is fejlesztgettem nélküle nagyhatalmú varázslót, nem lehetetlen, de az a hõs önmagában mindig félkarú óriás marad.
"4-ben nagyon jó ötlet például a karaván, nagyon tetszett, háromból nagyon hiányzik nekem."
A karavánnal egyetértek, valóban jó ötlet volt (bár én megvagyok nélküle is), de egy korábbi részbõl nem tudom hiányolni. Az elsõ részbõl sem hiányolom a manapontokat.
A többiben nagyrészt egyetértek, ezért is nem reagáltam mindenre. Nekem is a harmadik rész a kedvencem, de õszintén szólva némileg erõltetettnek érzem a rangsorolást, mert mindet szeretem, mindet elõ szoktam venni, és minddel jól is szoktam szórakozni.
Noh! Csak úgy füstöl a fórum úgy beindult :-) Akkro én si elmondanám a saját véleményemet. Én nem szidtam az 5 Skill rendszerét cska úgy látom, hogy egy adott várban nem csak harcosoknak vagy varázslóknak kéne lenni. Szoval pl.: ha bármelyik hõst választom a heaven-ben az mindenképpen harcosabb jellevû lesz a sok atack meg defense miatt amiket úgy kap és alapból varázsló stílusban nem is lahat játszani. Minden várban csak harcos vagy csak varázsló van nekem ez nem tetzsik az 5-ben. És az sem tetszik az 5-ben, hogy hatalmas ugyan élethû hegyek tereptárgyak vannak, de így mitn ahoyg mondottam annyi helyet el is foglalnak ezek a pályán hoyg az XL_es pályánál az az érzésem hoyg legfeljebb L-esen játszok. (persze sok midnen nagyon tetszik de azért mondom azt ami nem tetszik mert abból midngi kevesebb van hiszen Heroes FAN vagyok:-)) Szerintme is egészen jól el lehet lenni szuperképességek nélkül az 5-ben.
Abban nem értek viszont egyet a nagyvarázsló úrral, hogy mindneképp Combat-et kellett volna választani a 4-ben mert sok Immorality potionnal tárgyakkal aztán a varázslót nem a legfõbb frontvonalba helyezzük stb. szoval én mindig megcsináltam hoyg ne haljon meg combat nélkül se. Két hõssle mentem mindig egy harcos egy varázsló. VIszotn potn a 2 hõsöm miatt volt nekem mégúgy is sablonos a gém mert elõbb utóbb mindne hõsnek ugyanazok a képességei lettek meg mert 4 harcos és 5 varázsló képesség volt összesen a fõképességek közül elég sablonosan alakult a fejlõdés nem votl meg az izgalom mitn a 3-ban, hoyg úristen mikro kapok vmi szar képességet amirko mrá minden EXpert. Szintén hihetetlen sablonra vall hogy az ugyanolyan típusú épületek a 4-ben mindne várvan nagyjából ugyanott ovltak pl.: behemót meg hasonló szint jellemzõen minden várban középütt a fõcsávó.
Én személy szeritn a III-at találom a legjobbnak az imádom a legjobban, de hát mindenki más beállítottságú és mást szeret jobban, baj si lenne ha egyformák lennénk.
4-ben nagyon jó ötlet például a karaván, nagyon tetszett, háromból nagyon hiányzik nekem. A zenéje mind3 játéknak egyformán nagyon tetszik. A háromból az Armageddon1s blade-del játszok mert a SOD_ot annyira nem szeretem de eljátszok vele, szeirntem kisit elvetették a sulykot az irreális tárgycsinálásokkal de az Armageddon's blade az nagyon tetszik úgy ahogy van, persze mai szemmel nézve nem a legszebb már a grafika, de engem ez soha nem zavart nekem mrá azért tetszik a 3 grafikája mert annyira jó a 3 -nak a hangulata hogy elfeldtet velem mindent amikro 1-1 hosszú éjjszakán többen ülve 1 gép elõtt iszonyat jól érezzük magunkat belefeledkezve a Heroes 3ba :-) Persze 4-el és 5tel is játszottunk hasonló jókat. 3-hoz van vagy 1200 pályám de már annyira sokon játszottam, hoyg alig van új, rendszeritn random-map olunk. Én is próbáltam a háromban sé négyben egyaránt pályaszerkesztéssel. Csináltam is a több kisebb melett egy egészen nehéz XL-es pályát. Persze leteszteltem és simán kivihetõ, de azért nem kezdõknek találták ki.
Minden esetre elég elvakult heroes fan létemre szeretem is mind3 játékot eléggé:-) De mégiscsak a 3 a szivem csücske ott is figyel eredetiben a polcomon:-) Majd írjatok még kíváncsi vagyok mindenkinek minden építõ jellegû hozzászolására! Üdv! L.D.
Tényleg jó rendszere volt, de engem kissé zavart, hogy minden hõsnek kötelezõ jelleggel fel kellett vennie a Combat képességet, ha nem akart hamar elhalálozni, ott ez jelentett kötöttséget. Másrészt hiányoztak a megszokott növelgethetõ primary skillek, és egy mágust is csak a szintlépõs skilljei tettek nagyhatalmúvá, s nem a Spell Power - szerintem kombinálni kellett volna a kettõt. Az ötödik részben tetszik, hogy egy adott bizonyos csoporton belül (pl. Attack) nincs lehetõség megszerezni az összes skillt, hanem választani kell, illetve a választási lehetõségeket befolyásolják a hõsök típusai.
Ha ilyen "érveid" vannak, akkor inkább ne akarj ebbe a kérdésbe belefolyni. Lehet, hogy meglep, de lehet értelemsen is beszélgetni a témáról, fikázás és elvakultság nélkül.
A HoMM V-ben nagyon jó ötlet az elérhetõ szuperképesség, és logikus is, hogy nem egyszerû elérni. A túlzott kötöttség, illetve a kampányokban való megszerzésének kvázi lehetetlensége mégis aláássa a rendszert. Ettõl függetlenül, ha a az egész ötödik részbeli skillrendszer csak a szuperképességeket jelenti, akkor elég szelektíven állsz hozzá az értékeléshez, atok nélkül is jól el lehet lenni.
Egyébként nem azt írtam, hogy szuper, hanem: "átgondoltabb kidolgozással zseniális lenne,"
A HoMM III pedig egy 1999-es játék, nem értem, miért várod el tõle, hogy összettebb skillrendszere legyen, mint a IV-nek. Talán Doomot is szidod a grafikája, illetve a fizika hiánya miatt? Mindenesetre ezek után tényleg vicces, hogy a HoMM IV grafikáját véded, mely tök elavult gagyi. (Ezt természetesen nem gondolom komolyan, csupán a te stílusodot és hozzáállásodat próbálom ezzel pellengérre állítani. Miért nem tudsz dehonesztáló kifejezések nélkül beszélni ezekrõl a kiváló játékokról? Miért nem reális dolgokat vársz el egy régebbi játéktól?)
Érdekes dolog ez, mert a harmadik rész skillrendszere egyszerû és nagyszerû volt, de megérett változtatásra, éppen ezért a HoMM IV rendszere sem lett volna rossz, de ott a hõsök spéci képességek híján elveztették az egyediségüket (az egyediség nálam nem egyenlõ félistenség...), akár kétszer meg lehetett venni ugyanazt a hõst. Ezt a negyedik rész kampányaiban, a jól kidolgozott sztorikkal és jellemrajzokkal jól egyensúlyozták, de olyan, hogy kampányon kívüli kedvenc hõs, nem létezett már.
Az ötödik rész skillrendszere szerintem átgondoltabb kidolgozással zseniális lenne, így is ötletes és szükséges változtatásnak tartom, ugyanez a véleményem a mágiarendszerrõl. Tetszik annak a megoldása, hogy végre egy bizonyos hõssel tényleg a hozzá tartozó típusú lényeket érdemes használni, s nem mindig a legerõsebb lények keverése a leghasznosabb. Bár ez korábban a sorozat védjegye volt, igazság szerint valamilyen szinten mindig zavart.
Ha már fentebb megemlítettem a negyedik rész kampányait, felhoznám azok legnagyobb negatívumát is: sszinte végig ugyanolyan várak ellen kellett küzdeni, mint a sajátunk, ez nálam a kidolgozott sztori ellenére is hangulatgyilkos volt - a vámpírokat (illetve jó pár varázsalatot) sem lehetett megfelelõen kihasználni a Death ellen. A másik súlyos hiba (gondolom patch javította, õszintén szólva sosem patcheeltem, és a kiegeket sem próbáltam ki, bár itt vannaka polcon) a várvédõ AI volt, gyakorlatilag semmit sem csinált, és mivel a szokásos tornyokat kiszedték, így óriási túlerõket lehetett így legyõzni.
Arról nem is beszélve hoyg nagyon borzalmasnak találom azt is hoyg minden várban csak ugyanolyna hõsök vannak. Tehát az elhet hoyg a caste-ben vagy heaven alapvetõen van griff vagy paraszt.. stb speckós hõs, de mindegyik harcos és nincs olyan harcos vagy varázslóval indulsz választani lehet. A heroes IV-ben meg minden hõs egyforma ott van harcos vagy vari de ennyiben ki is megült... mindegyik harcos ugyanazzal a képességgle indul é a varik is 1-1 váron belül. Szoval szeirntme a hõsrendszer meg a skill rendszer mgé midngi a III-ban a legkirályabb, Ez csak az én véleményem:-)
Szerintem totál olyan a heroes V -nek a grafikája mintha a warcraft III-ra néznék és mivel nem vagyok annyira war-fan ezért annyira nekem se tetszik, de azért nem rossz, inkább azzal van a bajom, hoyg szeirntem egy ilyen játéknak felesleges a 3D, hatalmasak a tereptárgyak és méretarányosak az 5-ben ez alapvetõen jó, csak éppen a sok tárgy úgy befoglalja a helyet, hogy még a legnagyobb XL-es pályák is kicsinek tûnnek az 5-ben, az XL-es kb olyan mintha M-es vagy maximum L-es pályán játszanék a 3-ban vagy a 4-ben.
Számomra még mindig szép a grafikája a heroes 3nak, sõt a heroes2nek is (1997). Viszont a jó hét évvel fiatalabb Heroes V grafikájától hánynom kell, annyira ronda, és a stílusa annyira idegen a Heroes sorozattól.
Hát egyszerûen, csak megszerzed az elején a kis köves kocsit és akkro a tied lesz a vár ami ott van az elején. A köves kocsit meg ott találod ha hajóval átmész a másik oldalra ahol víz van hajóra szállsz sé ott egy csapat ami védi a köves kocsit. Megszerzed, várhoz viszed és lesz egy várad. És ennyi innentõl meg cska ki kell nyírni mindenkit. Ennyi, semmi különös.
AZ tény, hogy a várak belülrõl szeirntem egészen szépek, a külsõ grafikával néha úgy járok azér thoyg vmi nagyon szép játék után mondjuk oblivion, leülök Heroes III-azni kicsi nagyon "kockás" érzésem van, de ennek ellenére szerintem si a Heroes III minden idõk legkirályabb játéka és nekem is tetszik a garafikája még így is :-)
Én sosem a grafika modernsége alapján döntöm el valamirõl, hogy szép-e vagy sem, sokkal inkább a látványvilág hangulata, egyedisége, egységessége és mûvészi értelemben vett szépsége am eghatározó. Ennek fényében számomra eleve érthetetlen a HoMM 3 grafikájának legagyizása, számomra a mai napig az egyik legszebb játék.
Egyébként ha elõveszek például egy régi kalandjátékot, mely "elavult" rajzolt grafikával, ha van stílusa, akkor is tud tetszeni, ha nem is játszottam vele. Már ennyire öreg játékos lennék? Én nem hiszem.
Pontosan:).Szóval azt mondom egyik rész sem rossz:).Nah meg az sem tetszett hogy a hõs alig részese a csatának.
Biztos vannak sokan, akik jobban játszanak a heroes gémekkel, mint én de azért minden nagypofájúság nélkül nem érzem magam én se a legszarabb játékosok egyikének, és ha a 3-al, vagy 4-el vkinek volna vmi kérdése amti nem vág akkro akár MSN-en is megbezsélgetjük, segítek szívesen, de csak akkor ha tényleg szereti az illetõ a játékot :-)))) Olyan alapon hoyg heroes-osok tartsunk össze:-) [email protected] az MSN címem:-) Üdv mindenkinek!
Hát ja, ha a 4-el kezdted akkor gonodlom, hogy mindig így van, aki az újabbat ismeri meg elõször az azt szereti jobban, de ah a négyet ismerted meg elõször akkro gondolom ilyenekre gondolsz, hogy: A heroes 3 -ban nincs az hogy az egyik egység elõtt egy másik áll akkro a hátsót nem lehet lõni mitn a 4-ben, stb.