prbald ki a Bl-1et 1000m en mar 900korul iranyithatatlan.
na ja de az raketahajtas az me262 gazturbinahoz meg kell levego is marmint a mozgasahoz vagy nem? Persze a raketahoz is kell oxigen de az benne van a Bl-1 ben nem? Mert a levegobol nem tudja annyi oxigent szedni ammennyi a rakea mukodesehez kell. De itt nem kell levego a mozgashoz.
Kiprobaltam belorol de remenytelen :( csak ugy van eselyen ha meszire elmegyek es haturol megyek neki de ugy sem tudom lelonni egybol.
Nekem még az emelkedési sebességével is bajom van....Nem igaz hogy nem tok 12-14e méterre menni mikor mentek olyan magasan simán...sérülés meg 1100-nál még valóságban a késõi szériáknak már nem volt baja... A vicc hogy Bl-1el meg felmentem 36ezer!!! méterre s 1200 vizszintes repülés Landing flaps-szel:-) kiengedett lemegy 24ezerre s ott megy 1300-at:-)amikor már 800-nál lenyomta az orrát a valóságban s ezt irják is leírásában...
Na igen egér az használandó, illetve ha single-be mész lehet idõt lassítani meg pausolni, ekkor van idõd nézelõdni....multiban már erre nincs lehetõség ott az érzésre támaszkodsz s arra hogy merre ment amikor még láttad s próbálsz arra menni
bruhuhu, ugy latszik csak kepzeltem hogy jo lett a hang meg nindig ugyanolyan rossz. Viszont az official forumjaban is rengetegen panaszkodnak szaggato hangra ugyhogy nem a crackerek csesztek el :(
hat pasz :) na most me262 a1 a2 vel is csak max 820at tudtam menni meg 9km zuhanas utani s. Csak vigyazni kell mert 1000nel letorik a szarnyol egydarab aztan 1100nal meg felrobban :) es van egy szep bug is 1000el zuhansz kikapcsolod a hajtomubet es a sebbeseg egybol leesik 220ra :) ha csak 0% ra rakod akkor nem jon elo. Idealis zuhaobombazashoz csak az a baj hogy nem lehet visszakapcsoni a hajtomuvet. Az official forumba talaltam egy sound beallitast es minden tokeletes meg az me262 hangja is :)
nem zuhantam semmit csinaltam egy quick missiont 1000m en kezdtem, felnyomtam a 100%ra aztan beletel vagy 1-2 percbe mire elertem a 868at de lehet hogy kicsit tobbe. Lehet hogy csak fel tankal mentem. Ja es A2 vel nem tudom van e valami turbian valtoztas az A1 A2 kozott majd megnezem az A1 et is. Nekedi is olyan sipitos hangaj van a 262nek? Az elso reszben pedig tok jo hangja volt. En nem azt irtam hogy ugyanannyi bit hanem hogy miden bitjuk megegyezik szoval a ket file megegyezik . De belulrol hogy talasz megy egy masik gepet, ha egyszer elveszted szem elol? Orakig keingenek egymas mellet mire meglatjak egyast uja?:)
és hány kilométer zuhanás után? mert nekem ott ilyen 500-600at megy maxx Hmm interneten viszon tálltlában realistic nehézségen nyomják vagyis tudnod kell belülrõl is menni és a mûszeres repülést is jó vágni...lokátor mellett ha lesz végképp:-) A crackre meg annyit..a nem crackelt is ugyanannyi bitre...nekem reinstall után ez a crack fel s így nem volt gondom
azt hiszem ugy ugy 1500meteren mertem a 868at. meg az a2n csak 2mk108 van.
en meg nem neztem, de nem szoktam pilotafulkebol jatszani mert akkor sesem veszek eszre senki meg celozni is marha nehez ugy. Leszedtem a crecket a likrol amit adtal de az ugyan az ami nekem a cd is volt minden biteje megegyezik es a hang rosz :(
Amúgy ha figyelitek a Bf-110 belsejét, észrevehetitek hogy ott van a radarképernyõ a gép belsejében.
Ez csak két dolgot vet fel: 1 A radar /FuG220 Lichtenstein/ nem mûködik ami NAGY hiba lenne 2 Mint a fegyverzetet lehet majd felrakni a "szarvasaggancsot" Öszintén örülnék ha mûködne bár elég nehéz 3 képernyõn eligazodni
Az igazság az hogy a Me262-n lévõ Jumo 004B turbinák eléggé retylik voltak és nem birták a hirtelen fordulatszámnövelés.....ezért kell +5össével feljebb tolni Az A1 Schwalbe a vadász változat 4xMk108 +24R4M míg a Sturmvogel A2 az a vadászbomber ami tud vinni 500kg bombát.A2-es sohasem vitt R4M-et ezzel is mellélõttek a fejlesztõk, de tudott vinni 2db WGr21 200mm-es rakétát a bombafogatón
Ezen felül volt az A1/U4 változat is ami egy darab 50mm-es BordKanone-t vitt, az A5 a felderítõ az A2 Albatross az 1000kg külsõ teherbírósú míg volt egy kétszemélyes A2 ahol a második pilóta az orrban feküdt és gondolom célzott... Az a 868 az jó eredmény csak az kellene tengerszinten elérnie....mert a magassággal csak gyorsul a turbinás vadász így a Me262 12-14ezer m-ren már simán ment ezer fölött.. A hanghiba miatt tölsd le a javított cracket
12 fw190d9 vs 12 la7 minimalis fw190 veszteseg a la7 hulottak mint a legyek. 12 bf109k vs 12 la7 itt mar vannak bf109 vesztesegek ,de az m108 as cannon valami szuper 1-2 es lesesik egy gep. A lagokkal azert tovabb tar egyett leszedni, visszont sokkal jobban fordulnak. Nallam is elojott a hang problema neha nincs geppuska hang meg radio hang sem :(
miben kulonbozik a me262 a1 es a2?
me262 vel repultem 868al vizszintesen. 900 tol mar elkezd raszkodni a gep rendesen :) 700 tol mar megszunik a tulmelegedesi problema. De ha leveszed a sebesseget 0ra akkor mar jo esely van ra hogy 20%ra teszed akkor kigyullad egy motor. De szinte marmikor ha felfele allitas sebesseget akar 10% tobbet is a motor kigyullad, mert? Es a hangjuk meg mindig nem tetszik :(
a bf109esek jobbak lettek, a lag3makat mar lehet irtani veluk. A la7 viszont brutalis :P
16 szinmlyesegben 60hz 32ben 75hz, ilyen meg sosem jott elo hogy szinmelyseg miatt ne ment volna feljebb. Ja azt leszedtem egybol de az ugyab az ami a cdn is van a crak konyvtarban. Nekem csak a me262nek van nagyon hulye hangja olyan mintha fm szitivel csinalnak ilyen sipolos. Az elso reszben jo volt a z me262 hangja. Meg a motorja allandoan kigyullad magatol is ez eleg erdekes. Grafikailag nem lett olyan sokkal szebb a patchelt elsoresztol :(. De sokkal gyorsabban meghalnak a vadaszgepek elszakadnak a vezerlokabelek, meg a pilotakat is meg lehet olni hatulrol. Ez az elso reszben nem volt. En tok meglepodtem amikor hatulrol lottek ram es elsotelult a kep :). Az elsoreszben csak kiirta hogy player died :P
Deajka kerdezte hogy milyen magasra lehet repulni p51 el, a quic missionban nem is lehet csak p47el repulni. Hogy lehet p51el repulni?
http://dl.gamecopyworld.com/dl.cgi?flt-il2fb!rar a repülés nagyon minimálisan lett könyebb, fõleg a felszállás lett ygerekjáték a pattogó leszálás viszont gyökér dns5000:biztos hogy refresh rate program megoldja
felraktam a forgatten battlest es csak 60 hzn megy a frissites dx alatt is meg open gl alatt is :((((( az elso resze dxel hagyata magat nagyobb frissitesn. valaki help please !!!!!!!!!!!!!!
közben úgy oldottam meg, hogy 16 helyett 32 csatornára állítottam, és asszem a minõséget is buheráltam....
nem érzitek úgy hogy könnyebb lett az elõzõhöz képest?? mármint maga a repülés
Játszok vele nem fecsérelem szavaimat...a hanghiba megszünt úgyhogy nagy bug nincs csak hát a 32MB VRAM kurva kevés neki....leningradnal folyamatosan tõti a textúrákat
na milyez a punnyadas? ilyen gyorsan meguntatok? :)
hát nállam ezt akkor csinálja a megállást ha elfogy a virtuális memória....ezt kb 600-700MB-osnál irta ki nekem:-) úgy 25-30 percenként fél giga rammal...
Hmm a hang bug most néztem a feltötõk hibája:-) Viszont eddig még a Leningrad térképet se töltötte be, mostmár legalább az is megy........... A tavaszi balatoni táj meg nagyon kajak
1-200m annyirol meg az autopilota sem hozza vissza 500-600kell legalabb, meg gep fuggo is hogy milyen gyorsan lehet kihozni
Stall akkor van - elvileg - amikor egy hirtelen manovernel a szarnyakon megszunik a felhajto ero. Sebesseg fuggetlen. Kijonni belole ugy lehet - pl. - hogy a forgassal megeggyezo iranyba toljuk a gepet, sebesseget nyerunk, egy kis flaps, es utana az orrat lassan felhuzni. 1-200 m magassagban bekovetkezett stall, nagy valoszinuseggel tereptargyat csinal a gepbol, keves a "hely";-))
hát az a baj hogy autópilóta jobban is manõverezik s rövidebb fordulókat vesz...kcsit gázos
legegyszerubben az A betu megnyomasaval tudsz kijonni dugohuzobol :) bar ez kicsit csakas :P
az a sebesség nullás dolog szemléltetésre jo volt...de nem kötexem...
"ha 700kmh-val belemész egy hirtelen manõverbe, akkor is stall a vége" Najó, ezt most szemléltesd pontosabban egy laikusnak,aki nincs teljesen tisztában a dolgokkal....
Minek? Hogy a hülye ruszki csotrogányokat istenítsd egésznap? :) Egyébként nemtok.
Egy repülõ tárgy sebessége csak akkor nulla, ha függõlegesen emelkedve elfogy a szufla, vagy lezuhant. Ezzel szemben, ha 700kmh-val belemész egy hirtelen manõverbe, akkor is stall a vége....
A stall az az átesés (sebesség nulla)...ha ezt nem jól korrigálod,akkor esel dugóba (ezért nem kell nagyon belenyulni az átesésbe,illetve ésszel és nem csürni,max oldallal)! Sõt ha szépen lépsz be neki,lesz egy zép legyezõ:) de ez már mûrep.:)
Ööö, bocs ,de amikor kiirja, hogy stall az nem dugóhúzót jelent(nem szó szerinti fordításban)? Mi az a pár kilóméter? Ja, és ott mi történik? Tegnap éppen ezen kisérleteztem, de 4300-nál volt a stall (vagy mi) és onnan már csak néhány mp és bumm.
ha lehetõség van rá,akkor egy ívelõnyitás (felszállóállásba) sokat segít a kivételen...
Na, fijjug! Tegnap olyat tettem az asszonnyal... Szóval, levittem a balcsira. Mondom neki: na asszony ma leviszlek a Balatonra, pattanj a pilótafülkébe. :) Megnéztük Füredet, nagyon állat. One or two kérdés: 1. Milyen magasra lehet repülni pl. P-51-el? 2. Dugóhózóból hogy lehet kijönni?
Nem tudjatok, Mo.-n ki az ACT LABS hivatalos dealere?
en pontosan ezt irtam a #328-ban,de akkor ugy latszik nem volt egyertelmu :/
Szerintem valami szerverbeállítás volt, mert most meg tele bombával üzemanyaggal sima felpattantam. Vadászgépekkel nem érdemes levegõbe szállni billentyûzettel, mert egy szaros ellent nem lehet leszedni. :( Legabb egérrel lehetne irányítáni.
Na sikerült multiznom, de nem jöttem rá, hogyan lehet felszállni a nagy ruszki erõddel. Elmentem Budapestõl balatonig, de nem tudok egszerûen felszállni, és a gép állandóan jobbra húz, miért?
De bazmeg, hogy ilyen szarul feltörni egy játékot és semmi dokumentáció hozzá.... A drága pénzen vett netkapcsolatommal lecibálom a netrõl, nem számítva a mégrágább idõt és akkor ilyeneket szopok vele????
Skacok! Technikai kérdés: IL-2: Forgotten Battles-hez kell az alap, vagy sztendelón??? ismerõsnek rángatom le, csak kérdem... Sajna nem szeressem az ilyen gamékat :( Köszi.
out kiterjesztesu fajlt a total (win) commander szokott csinalni ha fajlt egyesitesz vagy darabolsz,azt siman at kell nevezni es mukodik.. de ha winrar3-a csomagolod ki akkor szerintem kapasbol jonak kene lenni
ha nem ez a megoldas akkor passz,nem talaltam el :)