Aha, vr-ban repülök. Ilyen szétesést még nem tapasztaltam, milyen headseted van? Vibrálni nekem is vibrál néha de csak töltésnél, pár másodpercig, aztán játékban már okés.
Te VR-ban tolod a BoS-ot? Ha igen, esetleg nem tudod, vajon mitől esik szét két külön vibráló félképre a szim, amikor rákattintok pl. az Accept gombra, vagy a Start Mission-re? Tiszta epilepszia roham generátor jellege van...
Én sosem próbáltam az egyszerüsített engine managementet, szóval ezt a részét nem vágom. Az online szervereken is komplex engine management van, szal jobb ha megtanulod mire kell figyelni. Az biztos hogy ha realisztikusra rakod akkor mindenképpen kezelni kell a mixture-t (indításkor kicsit előre a gázkart, 100% mixture, full prop pitch), aztán visszavenni addig amíg nem füstöl a motor, jakoknál ez olyan 60% környékén van. Mig 3-nál az automata mixture 50%, de ha be akarod kapcsolni a boostot ahhoz 100% mix kell, csak akkor adja le anagyobb teljesítményt. Ezek az adatok amúgy le vannak írva a játékban is, ha kiválasztasz egy gépet és játék közben megnyitod a mapot, akkor ott van egy plusz oldal, a specifications fül alatt teljesen letekered és megtalálod az épp repült gép adatait és hogy mik azok a speciális beállítások amire figyelni kell. A másik az olajhűtő/vízhűtő, ha ki akarod hozni a max sebességet akkor folyamatosan figyelni kell őket. Utoljára szerkesztette: PhantomAss, 2020.12.25. 19:44:02
Köszi, rájöttem mi volt a gond, hosszas googlizás után egyetlen félmondatot nagy nehezen elcsíptem a hivatalos honlap fórumon... :
Ebben a sim-ben (eltérően minden más normális sim-től) attól, hogy "axis" hozzárendelést ír a sorban, attól még rohadtul elfogad keypress inputot is, nem csak analóg tengelyt. Én meg a POV switch fel-le inputot - ahogy az évek megtanítottak - az "Axis" sor alatt következő Trim up és Trim down diszkrét értékekhez próbáltam egyenként hozzárendelni. Ez nagy hiba, mert itt mégis az "axis" sorba KELL belekattintani, és fel-le kell mozdítani a POV switchet, amitől regisztrálja, hogy POV 180 °/ POV 0° lesz a két irány. Szó szerint évtizedek óta szimezek, de ilyet még nem láttam...
Ja, még egy kérdés: sokkal többet ki lehet hozni a gépekből advanced engine managementtel, pitch-mixture-oil-water, vagy tulajdonképp csak a hardcore immersion a cél vele, user oldalról? Mondjuk arra nem jöttem rá, hogy a Yak-1 néha miért veszi vissza a gázt 100%-ról 75-80-ra... Lehet a túlmelegedés miatt visszavesz a teljesítményből, csak bénán kezeli a radiátorokat, és nem előre gondolkodik az AI? Utoljára szerkesztette: Razor18, 2020.12.25. 19:05:51
Warthogom van, nálam tökéletesen működnek a trim gombok a hatswitch-re rakva, a prop pitch pedig a gázkaron lévő tekerőn van. 2 dologra tudok gondolni: -a német gépeken nem elevator trim a neve az options-ban, hanem talán stabilizer, lehet hogy nem azt állítottad be. A Jak elvileg az elevator trimet használja, annál jónak kellene lennie. Nálam működik is megfelelően. -a másik pedig hogy lehet hogy ütközés van a gombkiosztásban (ez a gomboknál egy kis ikon mutatja is ha több lehetőséghez is ki van osztva ugyan az a gomb), és ez felülírja a beállításodat.
Főleg a VR miatt, tegnap rábólintottam a BoS-ra, 12 USD-ért már a hülyének is megéri szerintem, csak ezért vágtam bele . Felinstalláltam, update-elve még nincs, majd a "hétvégén", ha él majd az update szerver. (Lehet az update majd alapból megoldja a gondomat?)
Még csak egyet repültem a Yak-1-el, "csak az íze végett", de TM HW joysticken hiába rendelem hozzá a trimm-et a joystick 4-way POV billenőkapcsolójához, a játékban meg se mozdul az in-game trimm kerék. Ha viszont a Ctrl Up-Down-t használom ugyanekkor, akkor megy gond nélkül. Ugyanez érvényes pl. a prop pitch funkcióra, ha a gázkar valamelyik 4-way kapcsolójához rendelem. Én csinálok valamit rosszul? A sima nyomó gombok (pinky, paddle, NWS, ill a gázkaron lévők is) "toggle" funkcióra működnek, a két- és háromállású throttle kapcsolókat még nem próbáltam.
Köszi a válaszokat, ráér majd a bejgli után.
Üdv
https://www.youtube.com/watch?v=xzY7LPwHMos Bocsi ha láttátok már. Utoljára szerkesztette: balint75, 2020.12.23. 11:55:12
Ok, köszönöm szépen Urak.
Egy ismerősöm külön gázkart keres használtan, (esetleg x 52-t egyben), normális áron. Ha tud vki ilyesmit pls szóljon.
Ezek fix konfigok,sajnos nem variálhatóak, és javarészt játékra kellene a gyereknek, HDD-t meg persze vennék hozzá.
Én is jobbnak gondolom a második konfigot, csak kérdés, hogy megéri-e azt a plusz 90 ezret? Illetve az i5-öt eltudom adni 20-25 K-ért és lecserélhetem i7-re.
Mondjuk az is tény, hogy mire felhypolom hasonló szintre ,majdnem ugyan ott leszek árban és akkor az még mindig , csak egy 4. generációs konfig.... Utoljára szerkesztette: Zpogi, 2020.12.18. 13:52:36
A 2. konfig egyértelműen, jobb a proci és ddr4-es a ram. Az elsőben hiába van a 1080as vga, az a proci nem biztos, hogy teljesen ki tudja hajtani.
Üdv Pogi. Ez a két konfig fix? Vagy lehet alkatrészeket válogatni? Nekem a 2. konfig szimpatikusabb proci és ram miatt (a ram könnyebben bővíthető később, plusz az az 1333-as kissé lassúnak tűnik már manapság), viszont 1070-es kártyát én ma már nem vennék, 1080 az jobb. Nemtom a gyereknek pontosan mire kell, SSD-ből szerintem ha nem kell kifejezetten nagy másolási sebesség, akkor a sima SATA SSD is elég windowsra, játékokra. Bár ha nem sok a különbség köztük, akkor az M.2 is jó. Háttértárnak sima HDD is bőven elég, viszont az 1. konfigban nem látok HDD-t, megint a kérdés, hogy a kissrácnak mire fog kelleni a gép, 360GB összesen az pillanatok alatt el tud fogyni ha felteszi a windowst és 1-2 nagyobb játékot. Alaplapok elég sok összetevősek szoktak lenni, portok száma (főleg USB, USB3 mennyi van), SATA és PCIe slotok, illetve ha M.2 SSD-t használsz, az foglal-e SATA slotot (az én alaplapomon 2db M.2 hely van, de ha a másodikat is használom, akkor a hat alaplapi SATA csatlakozó közül csak az első négy használható, mert annak a sávszélességét foglalja el). Meg ez alaplap függő, meg kell nézni, hogy ha kettő memóra slot helyett mind a négyet használod, akkor a memória sebesség kevesebb lesz-e, mintha csak kettőt.
Ha csak csomagban adják, akkor én a 2.-ra szavazok.
Egy kicsit off, de a segítségeteket szeretném kérni, mert nem tudok dönteni. A gyereknek szeretnék gépet venni és két konfig között vacilálok. Az egyik: Alaplap: ASRock Z87 Extreme4 Cpu: i5-4690K Cpu hűtő: Raijintek Triton vízhűtés RMA: 4x4GB DDR3 1333mhz SSD: Kingston UV400 120GB SSD: GOODRAM CX300 240GB VGA: MSI GTX 1080 AERO 8G OC
Üdv ! Holnap vállalati buli,stb,üzenet küldési lehetőségeim jelentősen korlátozódnak...Január elejéig. Megragadom az utolsó alkalmat,hogy a fórum lelkes olvasójaként kellemes Ünnepeket kívánjak Mindenkinek,aki ezt olvassa!
Halló halló ! Életben van itt még valaki vagy már elestetek az Il-2 hadszínterein ?
Vajon csinált valamit 1C a multi szerverekkel ? Utoljára a 2-3 hete repkedtem, akkor nagyon szidták a chatben hogy állandóan kidobálja az embereket, folyamatosan ment az anyázás... Utoljára szerkesztette: Death Rattle, 2020.12.13. 19:44:40
Üdv Olyañ kérdésem lenne hogy milyen sávszélességű internet kell a jateknak?
Köszönöm, hogy feltetted! Jó volt nézni, bár engem nagyon szomorúvá tett a vége, ahogy Endre bácsi a film vége fele az eltávozott bajtársa fényképe előtt mereng. Köszönet minden magyar katonának akik a Hazát védték és védik!
Jó , hogy elkészült a film és így egy kis darab megmarad emlékbe az utókornak, hogy ne legyenek elfeledve . Szerencsére volt szerencsém egy közös képet Bandi bácsival készítenem és egy darabon elvinni kocsival egyik épületből a másikig.
Az amit sajnálok, hogy csak ilyen kis filmbevágásokból mondat töredékekből áll és nincs egy egybefüggő történet mögötte. Kár, hogy nem lett egy olyan készítve velük ahol egy bevetésüket elmondták volna a kezdettől a végéig, vagy a sztorikat a századról. Biztos, hogy volt ilyen alkalom is, de sajnos ezeket csak azok hallhatták akik épp ott voltak személyesen és a szélesebb közönség nem ismerheti meg első kézből . Vagy legalább egy jó alap ha egyszer valaki megfilmesítené a Pumák életét a háború alatt.
Sziasztok! kicsit off. oldakormány pedált keresek. 2 fajtát találtam melyek már sehol sem kaphatóak használtan sem. (logitech, thrustmaster) Van esetleg valaki aki tud ilyet vagy már nem használja és eladná?
A rubicon teljes lapszáma a Mo. felett vívott légi csatákkal foglalkozik. 700 ft érdemes megvenni. Az anglia csata pedig az aranysasban.
Az új hajnal hasad küldi lényege, hogy a kékek partra szálltak Isle of White-on, már csak meg kell tartaniuk, ha a vörösök ki nem verik őket. Ez egy nagyon jó, hangulatos mission, blitzes planesettel, tehát a Tobrukos gépek nélkül. Összefoglalás: Briefing
Kezdés: 21:00 GMT. ami nálunk 23:00. Előtte biztos fent leszünk már páran a TF serveren bemelegíteni, este kilenctől érdemes nézelődni. Utoljára szerkesztette: Lysandus, 2020.09.12. 13:33:49
Ami a kérdést illeti a játék tud kezelni több eszközt is, asszem 16 vagy 32 kontrollerig, nekem pl a G940 HOTAS-t is három joyként ismeri fel a windows, viszont vannak régebbiek, amikkel gond lehet. A Cyborg Evo joyról tudok, hogy azt pl a windows 10 felismeri, de a játék már nem. Most készül egy progi, ami a joy beállításokat automatizálja, de hogy az mennyire fog tudni segíteni ezeken, azt passzolom.
Még 1 olyan kérdésem lenne hogy a cliffs of dover tud-e egyszerre 2 joystickot kezelni? Tehát pl. az egyik a szokásos irányítás, másik meg pl a prop. pitch állítás.
Köszönöm a választ, és őszinte gratuláció a tf modért!
Szerver beállításai az más téma, azt úgy és azt állítja a tulaj ahogy akarja. Én a Tobrukot mondom, hogy az F /Trop meszákról nem az angolok vették le a bombatartót, azon nem is volt, offline sem, sehol (talán closed beta alatt még lehetett rátenni, de kiadáskor már biztos nem).
Történelmi szempontból kétségtelenül igazad van. :D
De én a közelmúltból emlékszem arra, hogy ATAG szerver missionból kivették a /B 109-eseket, mert túl hamar győztünk velük. :))) Szóval, ha érdekeik úgy kívánják, akkor képesek túllendülni a történelmi korlátokon. :)))
A bombák teljesen szándékosan nem lettek hozzáadva a Trop meszákhoz - mert nem használták vadászbombázónak. F-eken bombát csak a keleti fronton használták, és azt is '42 végétől. A sivatagi meszák póttankot tudtak vinni, de a repterek és a front általában elég közel volt ahhoz, hogy azt is inkább csak átrepülésekre használták. A póttank jelenleg más okból van leszedve, elég későn lett a játékhoz adva, és a már elkészült összes hadjárat defaultként felpakolta volna minden egyes meszára, ezt javítani kell. De a bomba az más, az rendben van, hogy nincs (Emilre tehetsz, ha akarsz, de... nem akarsz )
Ja, és még valami: jó érzékkel kivették a britek (nyilván a híres fair play jegyében) a szerverről az F4 bombatartóját. Pedig néhány 250-es vagy 500-as bombával simán ki lehetne ütni egy piros reptér légvédelmét, utána pedig mehetne az önfeledt hentelés. Utoljára szerkesztette: Lysandus, 2020.09.10. 09:46:16
Persze, hogy lőtték a reptereket is, de egy lényeges különbség azért volt: nem volt refly gomb. Nem volt olyan, hogy semmi nem számít, csak az, hogy az ember vezesse a killboardot, nem lényeg, hogy mennyi KIA vagy MIA csúszik be közben. Mert a valóságban becsúszott: egy Mustang pilóta mondta egy interjúban, hogy az első rácsapást egy reptérre még meg lehetett úszni veszteség nélkül, ha meglepetésszerűen mentek. De ha valaki visszafordult egy második körre, azt már szinte biztos lelőtték.
A lényeg, hogy a legnagyobb exploit egy repszimben a refly. Ezt ki is használják, és még kivenni sem lehet a játékból.
A TFS#3-on futó jelenlegi online missionokkal az a baj, hogy csak ideiglenes pályának készültek amikor kiadtuk a játékot aztán úgy maradt. Már rinyáltam miatta belsős fórumokon (leginkább azért, hogy miért nem volt sokkal jobban egyértelművé téve, hogy ezek csak placeholderek), van amelyiket már átdolgozták, van amelyiket még nem. Az a fő baj velük, hogy nincs földi célpont betéve, nincs frontvonal, nagyon üres az egész, és a másik reptere az egyik kiemelt célpont, amiért pontot osztanak (meg van 1-2 konvoj valahol a tengeren meg a sivatagban amit senki nem keres). Ehhez jön a gyenge légvédelem, plusz az, hogy általában 1-2 repteret aktivált az aki a missiont csinálta, csak arról a reptérről lehet felszállni a front 50-100 km-es körzetében, ami a fő célpont is, így minden adott, a vulchoz. Amire az angol gépek, simán a repülési karakterisztikájuk és a most kapott durva fegyvereik miatt sokkal alkalmasabbak. Alacsonyan, lassan forgolódva 2-3 spit tud dominálni egy teljes repteret elég sokáig. Volt, hogy Wellington körözött a reptér felett, a lövészeivel benyálazva a gépeket, amiket meg is kap airkillnek. Nevetséges, de sajnos sok játékos ezt élvezi.
Úgyhogy most azon dolgozunk, hogy ezeket a reptereket sokkal kevésbé vonzóvá tegyük. Mindegyik missionon lesz sok földi és tengeri célpont, lesz kidolgozott, erősen védett frontvonal, hogy ne tudjanak nullán átmenni a repterek közt, lesznek másodlagos, közeli repterek is, akár ideiglenes felszállópályák a sivatagba téve (FMB-ben be lehet tenni ilyeneket is), plusz sokkal erősebb légvédelem, vegyesen közepes és kiskaliber. Még AI vadászok is behívhatóak lesznek, de ezt normálisan le kell limitálni, hogy nehogy ezután meg ezzel éljenek vissza. Ha lesz reptér colpontnak adva, az pont hogy egy nem használt reptér lesz, statikus célokkal, erős légvédelemmel. A másik felszálló reptereit ezután is érdemes lesz támadni, hogy gyengítsd a frontnál harcoló erőit, de az csak áttételesen fog segíteni megnyerni a küldit, nem azok lesznek az egyetlen célpontok.
Egyébként a fő probléma nem is igazán az, hogy belekalapálnak egy egy repteret a homokba néha, hanem hogy minden este ez volt a program. A javított küldiken is előfordul, de már jóval elviselhetőbb volt amikor én legutóbb repkedtem rajtuk.
Ha megnézd nagyon sok "guncam" felvételen látható, hogy reptereket és az onnan fel vagy leszálló gépeket lőtték az Angolok és az Amerikaiak tudod: "a halott indián a jó indián" . Amúgy igazad van valóban elbassza a játék élményt, hogy ha téged lőnek le a reptered felett mikor éppen felszállsz, gondolom a vörösök meg boldogok a könnyen elért kill miatt! Nekem is a video kidolgozottsága tetszett meg. Szerintem ezzel nem nagyon lehet mit kezdeni, hogy ha az ellenség meglát egy könnyű prédát akkor lecsap. Ahogy írtad talán a légvédelemmel lehetne távol tartani a vörösöket a reptértől.
Nem nagyon tudom élvezni (egyébként tényleg jó videó). 0-24-ben ezt csinálják ezek a retkek. Sokkal jobbak a gépeik - ezt a szart leszámítva - és mégis ezt a harcmodort választják a légi harc helyett, egyszer - egyszer eltudom képzelni, hogy jó dolog....na de állandóan, és valahogy ez csak a vörös oldalra jellemző,nem is értem. Teljesen kinyírják ezzel a játékot, emiatt már alig néhányan vagyunk a szerveren sokszor, de valahogy nem jönnek rá, hogy széltba...ák az emberek idegrendszerét, meg hogy lassan nem lesz kire lőni. Tudom, tudom, lehet jönni másik reptérről is...bla bla bla, de sokszor elég messze vannak, és nincs az embernek kedve annyit repülni abban kis szabadidejében esténként. Hamarosan várható, hogy átdolgozzák a missionokat és erősebb lesz a légvédelem, meg ötletelnek rajta, hogy hogy lehetne,hogy ne kapjanak érte kill-t, csak pontot mintha földi célpontot támadnának, ha ezek meg lesznek oldva talán leszoknak az állandó vulch-ról. Azért már most is van egy kettő mission, ahol több az aktív reptér, ott ez sokkal kezelhetőbb probléma. Utoljára szerkesztette: Zpogi, 2020.09.09. 18:36:00
Alan Cameron Boyle nevű srác készítette a videót "old stilusban". Szerintem nagyon jól sikerült! Utoljára szerkesztette: feca1229, 2020.09.09. 17:12:30
A far static shadow van lekapcsolva nálam, minden más a legmagasabb beállításon van.
Üdv. A sima HD nekem kevésnek tűnik ekkorában (43-as 4K-s monitorom van), 1070-es kártyával (8GB) fut 4K-ban is, de ha leveszem 2960x1440-re (az kb félút a HD és UHD között felbontásilag), akkor 120 fps az átlag. Ott meg sem reccen még 90+ fős szervereken sem.
A kép szétesést az szokta okozni, ha kikapcsolod a vsync-et. Ez fps-től függetlenül bárhol előjöhet, úgyhogy érdemes bekapcsolni. Plusz a képbeállításoknál válaszd a Pseudo módot full screenhez, ez jobb ha nem a monitor natív felbontáson futtatod a játékot. Utoljára szerkesztette: VO101Tom, 2020.09.09. 14:06:31
Olyan kérdésem lenne hogy egy 43 inch-es tv-n csúnyán néz ki full hd-ban a játék? Nem túl nagy a képátló az ilyen "kis" felbontáshoz? A tv eredetileg uhd felbontású, csak a játékhoz gondolnám lejjebb venni mind a tv, és mind a játék felbontását, hogy ne kelljen olyan erős videókártyát venni. A kérdés hogy nem lesz csúnyább? Nem esik szét a kép?
illetve milyen videókártya kéne nagyjából, egy gtx 1060 3gb-ra gondoltam, használtan 30 e ft. Korábban azért hanyagoltam a cliff of dovert mert nem volt pénzem ilyen drága hardverekre. A régi il2-vel nagyon sokat repültem lobby-n.
A választ előre is köszönöm. Utoljára szerkesztette: dfsdfsddad, 2020.09.09. 12:18:28
Üdv!
Ma este kilenctől össznépi hirig a Team Fusion #3-as szerverén. IL2-Sturmovik Desert Wings 5.004-es verzió szükséges. Discord csatornánk: https://discord.gg/5Cmjgj
Puma discord: https://discord.gg/5Cmjgj
'They told the kid, a '38's the thing It's got two props and guns that sing. It's got plenty of range, and can carry a load And it's a friend to have on a combat road. But, the kid looked up and said in revolt, "You take your '38, I'll take a 'Thunderbolt'"
Then they said, "The Spit's mighty sweet And for maneuverability it can't be beat. It met the Luftwaffe at its best And records show it passed the test." But the kid just answered, with a smile and a shrug, You take the Spit, I'll take a 'Jug'"
Then they said, "Those two are pretty hot, But they don't have what the '51's got. It's got the guns and it's got the speed And more damned gadgets than you ever need." The kid looked up and shook his head "Keep them both, Mine's a Jug instead."
The kid spoke, "Your '38's sweet, Your Spit's pretty hot and the 51's neat, But, listen fellows, I'll make a bet Just fly those ships, they'll kill you yet. And when you're up in "Pilot Heaven" I'll still be here in a P-4-7."'
Ha valakinek val eladó Track IR-je ne tartsa magában.
Nem a lövés távolságával van a baj, hanem az idővel. Amikor rácsapsz valakire, és csak 1-2 lövedék fogja eltalálni, akkor sokkal kisebb eséllyel esik le, mintha pár másodperces sorozatot kap. Ha BFM dogfight közben rátapadsz, akkor lőheted 50 méterről is, de ezt a módszert a német gépekkel inkább kerülni kell, vagy géppárban művelni, hogy ha deffenzívbe kerülsz akkor legyen valaki aki levakarja azt aki mögéd kerül. BFM-ben az angolok még mindig jobbak, főleg alacsonyan. Ráadásul már van nekik is 20-as, ami nem játék. És azt se felejtsük el, hogy ha közel mész, akkor sokkal nehezebb egy hirtelen irányváltást úgy lereagálni, hogy rajta tudd tartani a sorozatot.
Viszont a konvergenciát ettől függetlenül az angol gépeken is békén hagynám, mert sokszor csak távoli lövéssel tudnak utánad lőni, ha a német odafigyel, akkor nem fognak rátapadni (max ha meglepik magasról), és akkor jól jön az, hogy messzire is tudnak célzottan lőni.
Anno a '46-ban pont így gyakoroltam (lehet újra ki kéne próbálni), a hiba inkább a kialakult "taktikámban" van, pont ahogy leírat: jobban szeretek közelről lőni, valamiért biztosabbnak érzem. Ha kicsit többet gyakorolnék lehet legyűrném a rossz beidegződést. Kissé elhanyagoltam a 2.vh-s vonalat és amúgy sem voltam egy mesterlövész :) Utoljára szerkesztette: R0T0R, 2020.08.31. 20:09:47
A videóból kiderült, hogy tényleg egy 110-es lőtt le. Még az első menetben. Épp az ellenséges reptér fölött csipegettem az ellent, amikor kiszúrtam a 110-eseket alacsonyba közelíteni. Lementem védeni őket, erre a támadás során kialakult káoszban lelőtt az egyik. Teljesen begőzölt, mindenre lőtt, aminek egy motorja van. :)))
Ha esetleg célzást gyakorolnál, próbáld ki, hogy lelassítod az időt, Akkor akár nyomjelzőnként is látod, hogy hol repül, mennyire kell elé tartani, akár megállíthatod és külső nézetből is csekkolhatod a gépeket. Nagyon sokat segít a célzás fejlesztésében ez. Anno is azt tanították, hogy nem szabad a nyomjelzőre hagyatkozni, mert az csak utólag mutatja meg, hogy mellément a lövés vagy sem. A pilótákat úgy oktatták, hogy a Revivel célozzanak jó helyre, a nyomjelző max csak segít helyesbíteni.
Ha online akarnál repkedni, velünk bármikor jöhetsz (ez mindenkire vonatkozik), van közös discord csatorna, és bár hét közben elég hektikus, hogy ki hogy ér rá, hétvégenként mindig repkedtünk páran. Ott szóban is tudunk segíteni, ha valami nem megy.
Tegnap pl repültünk ezen a 110-es bevetésen is (a másodikon), bár csak véletlen . Felszállásnál láttuk, hogy milyen szép nagy csoport verődött össze, és elmentünk védeni őket. Miután kiléptem, utána olvastab fb-n, hogy streamelték is az eventet (nem voltunk velük egy rádión, de a kísérő meszák mi voltunk). Utoljára szerkesztette: VO101Tom, 2020.08.30. 19:28:05
Egyenlőre az FMB van erre. Vagy a lobby. Ott van refly és minden variálható ahogy online is működik.
Ettől függetlenül SZERINTEM az összetartást nem érdemes variálni, német gépeken semmiképp, az angoloknál esetleg ha valaki nagyon közelről lő csak, de az is inkább megszokás kérdése. Online repkedésekkor látom, hogy csapja a mesza az angolt, 300m, semmi, 200m semmi, 100méter semmi, majd 50 méterről elereszt 1-2 lövedéket és azonnal túl is fut rajta. Ezek a fegyverek 400m-ig nagyon hatásosak, 300 méterre lehet már célzottan is lőni, simán kigyújtod és leszereled a kiálló dolgokat róla ha rácsapásnál már 300 méterről elkezded lőni (oké, el is kell találni :) ), nem csak 50-ről.
Értem, köszönöm a segítséget! A fegyverzet összetartását sem lehet változtatni? Vagy azt is a főmenüben kell? Ezer éve repkedtem vele, most újra elővettem, meg beszereztem a Desert Wings-t, de úgy látszik kiestek ezek a dolgok... A különféle lőszer összeállítások kipróbálására van esetleg valami egyszerű módszer? Régebben FMB-ben összedobtam egy egyszerű küldit, ott állítgattam be a hevedereket, de ez kicsit molyolós
Üdv. Szándékosan lett kiszedve, mert egyjátékos módban a mission beállításai az irányadóak, eddig sem lehetett megváltoztatni a gép fegyverzetét, csak a festését, de ott volt a gomb, ami nem csinált semmit és sokan azt gondolták bugos.
Ami zavaró lehet, hogy a CloD-os quick mission és a single mission között sok különbség eddig sem volt, most készül a régi Il-2 quick missionhoz hasonló cucc, ami egyszerűbb szituációkat, de több beállítási lehetőséget ad majd a játékosnak. De ezt még csak most kalapálják a programozók.
Amire viszont figyelni kell (több régi, tapasztalt játékos is belefutott ebbe a Tobruk tesztelése kapcsán), hogy a főmenüben a pilóta beállításainál ahol az egyenruhát lehet beállítani, ha leveszed róla az ernyőt, akkor offline vagy online repkedéskor sem tudsz kiugrani a gépből. Ez a beállítás pl megjelenik a missionokban is. A repülőgép fegyverzet beállításai nem.