Ennek a játéknak nem is lesz folytatása? Ez a része milyen régi?
a mágus is tiszta sõt tisztább mint a fighter.csak int meg pie.az int után hp.azt szeretem ha tiszta hogy mire rakjak,ne kelljen szétesni.a bardot vagy valkürt is azért kedvelem.
Gadgeteernél dex/speed a nyerõ, mellettük mehet egy kicsi az intre (Engineering, Ranged Weapons miatt), illetve Vitality nem árt senkinek.
Igazság szerint Fighter esetében is kellemetlen lehet a drasztikusan alacsony Intelligence és Senses, mert úgy nagyon lassan fog fejlõdni a Close Combat, esetleg a Ranged Weapons. Ettõl függetlenül ténylet STR/VIT kell neki dögivel, de mindenkinek fér egyéb képességeire is pont. Egyébként én is úgy fejlesztem, ahogy írtad. (STR/VIT 12-14 szint körül már max körül lehet egyaránt, így a játék hátralévõ részében lehet kozmetikázni a többi képességet.)
Talán még a Mage is viszonylag tiszta sor, bár ott is el lehet gondolkodni, hogy INT mellett minek érdmees nekifeküdni (PIE - plusz mana, gyorsabban fejlõdõ realm skillek, ráadás stamina, VIT - plusz HP, stamina sosem árt, Speed/Senses - nagyobb kezdeményezés). Én INT/PIE mellett döntöttem, de mivel az INT már jóformán a játék elején ki lett maxolva, hamar akad felszabaduló 3 pont, így könnyebb beosztani.
a rangerben az nem tetszik hogy olyan szétesõs kaszt,úgy értem rengeteg tulajdonságra kell egyidejûleg figyelni.csak példának a fighter pofon egyszerû:strenght,vitality 3 a maxig,utána dex max,utána speed.míg a rangernél vagy például a gadgetternél többfelé kell esni például erre a tulajdonságra 1-t a másikra 2-t satöbbi.
De a Power Strike nem csak közelharcban mûködik? Mellesleg mivel a Ranger legnagyobb fegyvere az instant kill, talán a nagyobb tûzgyorsaság (magas Speed+Bow skill=sorozatvetõ, Modern Weapon a "tár" kapacitása miatt felejtõs ennek a kasztnak) talán többet érhet, mint erõvel rásegíteni a sebzésre. Ettõl függetlenül egyik sem rossz út, lehet lavírozni az arányok között.
Rundstedt17: Lásd amiket írtunk, de az elmúlt pár oldalon is rengeteg szó esett a csapatépítésrõl, karakterfejlesztésrõl, hasznos linkek is vannak, tehát érdemes lehet visszaolvasni, olyan kérdésekre is választ kaphatsz, melyek még meg sem fogalmazódtak benned.
A Ranger érdekel ? Látom nem nézted meg a csapatom, amit régebben beírtam. Ranger Kezdésnél : SENSES (max.) / VIT. (annyit, hogy a 14 HP. meglegyen) / DEX. (hogy 60 legyen) / többi STR. Utána : SENSES / STR. --- Majd : VIT. / SPEED. Skillek : Ranged Combat / Bow / Scouting (ha már van...) Én nem szeretek két irányba fejleszteni, úgyhogy nálam csak lövöldözött.
Ja... a Ranger a legjobb kritikus lövõ :)))) Ezt egy régebbi hozzászólásomban írtam : "...A Ranger már 5. szinttõl lövi a kritikusokat, a Monk is már kezd alakulni. A legutóbbi csatánál azt hittem nem jól látok. Jött 7 Juggernaut (240 HP). Ebbõl 3-at a Ranger, 2-õt a Monk végzett ki kritikussal, Teljes HP-nál (Isten a tanúm). A hatodikat a Harcos lebénította, így már könnyû volt. A hetedik összefo*ta magát, megpróbált elmenekülni, de õ sem úszta meg...."
Mûködõklépes ez a csapat. De mindenféle csapat az lehet, ha utána megfelelõen fejelsztedõket, és jól taktikázol. (Lehet szólózni, hallottam már csak varázstudókat felvonultató különítményrõl is, a lyukakat pedig RPC-kkel be lehet tömködni átmenetileg vagy huzamosabban.)
A gadgeteert viszotn hiba lebecsülni, az omnigunja nagyon szépen fejlõdik, erõsebb lövedékekkel igazán veszélyes tud lenni, de a gadgetek sem rosszak magas engineering skill mellett.
A ninja is jó, hiszen sokoldalú, brutális AC-je van, az instant kill pedig nagyon is kellemes. De a psionicnak is vannak anygon kellemes varázslatai, összességében pedig talán több mágiája is van, mint a többi kasztnak. Igazság szerint az összes karakterosztály nagyon jól használható, persze kezdetben mindenképpen egy jól kooperálni képes csapatot érdemes összeválogatni. Erre megfelelõ lehet az általad leírt összeállítás is, rajtad múlik, hogy tényleg mûködni fog-e.
Persze. Mûködõképes. A mágust én ki szoktam hagyni, mert a végefelé a sebzõvarázslatai nemsokat érnek, az ellen resistjei miatt, max. a védõvarázslatokat érdemes használni. A #1347-es / 2008. jan. 29 05:56 / hozzászólásomban leírtam a csapatom, még képeket is mellékeltem.
eddidi tapasztalataim alapján.fighter a leghasznosabb csapattag,a priest is elengedhetetlen nem csak a gyógyítás hanem az ellenállások okán is ez a 2 fix csapattag. tolvaj kérdésben mint tudva levõ 4 lehetõség állhat fenn:ninja vagy tolvaj vagy gadgetter vagy bárd.Tolvaj egész türhetõ harcos de elõre nem állíhatom ezért a tõrrel nem mindig van haszna,sõt a tolvajlás is felejtõs mert limitált szintenként,meg amúgy is sok a pénz van. ninja:nyomoronc karakterosztály elég béna egyetlen ok hogy ha inditanék az a Cane of Corpse lenne,mert egészen addig szánalmas. bard:a camping bonusza jól jön,a riválisánal a gadgeternél sokkal erõsebb gadgetter:gyenge a bardhoz képest,sok fele is kéne figyelnem. a varázslók közül egyértelmû a választás:A mágust találtam a legütõsebbnek nagyon jó mágiák,az alkalmista jönne utána mert jó pénz keresés de a spelljeire hamarabb imunisok a lények,a bishop harmadikként a sorban jó csak hogy lassan fejlõdik.a psionic a leggyengébb a varázslatai nagyrészére hamar imunisok lesznek a lények... szóval én így gondoltam a csapatot:2 fighter,1 valkür,1 bard,1 mágus,1 pap.Ez müködõképes lenne?de ha valki tud jobbat szóljon...
Korabban mar volt szo rola, par oldalt erdemes visszaolvasni, szepen ki lett targyalva a kerdes.
Hello, az enyém eladó ha érdekel... Eredeti dobozos, magyar kézikönyvvel; full jó állapotban van mindegyik cd, 1 db karc nincs rajtuk; 1szer játszottam vele pár hetet miután megvettem Ha érdekel dobj 1 pü-t... Üdv
A WinXP SP3, ha a vindózon nem is, a Wizardry 8-on javított, megszûntek a fagyások, és nem hypersebességben fut a játék .)
Cserébe elakadtam a Rapax Riften, a gõzfürdõ melletti szakasz szépen beomlott és átlátok a másik folyosóra, de az egyik tégla a láva közepén van, és mindig beleakadok, nem jutok át rajta :/ (már próbáltam a láva mindkét oldalán, sõt a lávában is, de nem megy)
Használtan szokott lenni, például online aukciós oldalakon.
Milyen verzióval játszol? Állítólag a szûz US verzió elég bugos, idehaza már a végleges 1.2.4 jelent meg, azzal semmi problémám nem volt. A játéknak nincs baja az XP-vel, és nem DOS alá írták.
Igen és ezt utálom legjobban. Fõleg amikor lenyomok vagy 8-10 nehezebb ellenfelet és se továbbmenni nem tudok, se pihenni, mert ott a következõ. Szerintem ez rosszul lett megoldva, mert sokszor emiatt töltök csak vissza, hogy elkerüljem ezeket a csatákat.
Nem vészes ez ennyire, egyszerûen csak nem lehet olyan lazán leülni elé, mint például egy FPS elé. De aki könnyedebb élményre vágyik, annak egyébként sem ez a játék való. Gondolok itt arra, hogy szinte lépésenként csatába bonyolódunk - van ahol szó szerint, alig lehet megszökni a területrõl olyan gyors a respawn.
Lehet állítani 3 szint van a beállításoknál van én a legkisebben jáccotam de ugy is elég brutál ha nincs kitartásod akko felejsd el ezt a játékot
Lehet állítani a nehézségi szinten, nem? Mondjuk én úgy vagyok vele, hogy aki kevésbé tudatosan épít csapatot, karaktert, annak jogosan nehezebb a dolga. RPC-kkel, esetleg átképzésekkel egyébként ki lehet pótolni a lyukakat.
Na meg a csatákban nagy segítséget nyújthatnak a varázstárgyak, -porok, -italok és a bombák is - van lehetõség a hiányosságok pótlására.
Egyetértek az elõttem szólókkal, bár a játék kárára válik, hogy viszonylag rosszabbul összerakott csapattal nagyon nehéz tud lenni a játék. A monostoron belül még oké, de ha kijön az ember akkor csapatostul mennek rá a banditák, késbb meg a boszorkányok. Pfejj. És ezt csak úgy lehet kikerülni, ha 2-3 szintet folyamatosan fagyasztunk:(
Az alkimisták - és értelemszerûen mindneki, aki magas szinten ismeri a papi vagy alkimista varázslatokat - is tudnak feltámasztani a késõbbiekben. De a titok valóban megelõzésben rejlik (megfelelõ formáció, ütésálló karakterekkel/valkûrökkel, gyógyítás, boostok stb.), az elején pedig a 'Resurrection Powder' számít elérhetõnek.
Nem nehéz az, csak gondolom Te vagy még kezdõ. A Papnak van feltámasztó varázslata, csak elég késõn kapja meg. De lehet hogy van ilyen tekercsben is, porban biztos van. Ilyen por van a kezdõ monostorban, a páncélszekrényben 3 db.
Pokoli nehéz ez a játék. A halott karaktereket hogy lehet feltámasztani?
Hát nekem ugy volt hogy megcsináltam az umpani feladatot hogy hozzam el bayin ból a csávót aztán mentem zent hez és jött ott neekm hogy kémek kémek megölni és nemtudtam miért, de akkor mégis hogy kéne mgcsinálni? Mert lehetetlen lunart meg kell ölni mert beköp és nem jutsz el addig a quest ig de akkor baszhatod mert nem ad kártyát legalábbis én nem emléxek semmien kártyára áh...
Pedig bent van. T'Rang küldetés : "Az Umpani hajó felrobbantása". Ha elválalod, a T'Rang vezér ad egy kártyát, a kódot pedig Az Umpanis Kunartól lehet megszerezni (feltéve persze ha még életben van). Ha elötte már kinyírtad, a küldetésnek lõttek.
Nincs benne meg nekem még azon kivül vanmég egy végigjátszásom de abbasincs benne pedig vagy háromszor elolvastam
Ja :D én az Xray re gondoltam!!
Nézd meg a #1337-es hozzászólást, hátha ott megtalálod a választ. Radarja meg van mindenkinek. A képernyõ bal alsó sarkában. Ott lehet látni ha jön valami ellenfél.
A T'rangok onnan jöttek rá hogy sztem nem ölted meg sgt lunart a kereskedõt mert õ köp be téged én elkezdtem elörrõl a játékot ugy hogy kinyirom bár igy hiányzik az a municio menyiség bár mikor berágtak rám a trangok gondoltam hátha ki lehet engesztelni õket valahogy ezért kinyirtam az öszes umpanit, hát ez nem volt elég akkor felmentem a tetõre azzal a kártyával ami lunarnak volt és ott is kinyirtam mindenkit de nem tudtam felrobbantani a rakétákat mert kell valami kód azt meg nemtom xD és nem tudok rájönni az hol lehet vajon..nem tudjátok???
Hát igen de aki még nem olyan erõs 10 alatt van és nincs neki radar meg nem erõs a karija?Nem marad más megoldás.
Olyan még nem volt hogy elfussak ellenfél elõl. Sõt, ha meglátom a radaron a piros pöttyöket, már veszem is arra az irányt, had jöjjön az XP. Bombák, porok eladásra valók, egyszer sem használtam. Juggernaut, Modai-k ellen olvasd el a #1358-as hozzászólásom. Mágusféle támadóvarázslatai a játék végefelé már szinte semmit nemérnek az ellenfelek resistjei miatt, max. a védõvarázslatok használhatóak. A csapatomat megnézheted a #1347 - #1348-as hozzászólásban.
Én már ott vagyok hogy repax castle 24 es partim van de én a közepén cseréltem le kettõ karaktert amikor 16 os szintûek voltak, volt egy lord meg egy szamurály de szarok voltak ugyhogy nem fájt értük a szivem helyettük let egy feire ninja meg egy bishop és megérte!Sose kár a karakterekért olyan hamar felzárkóznak, az erõs szörnyek ellen amik az elején gondot okoznak (pierced modais) és társaik nem árt beszerezni bombákat meg porokat.De igen elég hülyeség hogy a játék elejét csak ugy tudod túlélni ha elfutsz mindenki elöl fõleg ha éppen kibasz veled a játék és a 10 es partid az arnika road on belefut egy tucat bandita és varázslóba akkor ott anyi neked...Szerintem a partiba a legfontosabbak: Gadgeteer, Bishop, meg pár harcos lélek :D Skill azokat azthiszem 100 is tuningolhatod azután már csak magától tud feljõdni nekem gyakoriak a 120 on felüliek.
Én még ott nem tartok, de ez aligha érinti a játék végigjátszhatóságát.
Tudtommal az Umpaniknál, a Mt. Gigas tetején van valami rakétakilövõ, szerintem arra gondolsz, de biztosan nem tudom, értelemszerûen nem akartam magamnak lespoilerezni a történetet.
Ugye ha a T'rangokat kiírtom, az nem baj? Hiába fizettem le He'li-t, Z'ant rájött, hogy kém vagyok. :S Mondjuk mostmát Umpnaikkal a küldetés a T'rang hajó leszedése. :)
A vampire chain lehet jó lesz a Nunchaka helyett a ninjának. :D
Most esett le, hogy ankh of healing, meg ilyesmikkel valószínûleg a cursed dran hp-1-es tárgyak "semlegesíthetõk". Jól gondolom?
DantOr : Végül is igen, csak a statok miatt. Zóanagyvarázsló: Nindzsát én csak kis, 3-4 fõs partiban tudnám elképzelni, a sokoldalúsága, és a lassú fejlõdése miatt. Pl. az elsõ szintrõl a másodikra lépéséhez 1 600 XP kell. Drizzthsz: Muramasa Blade Ferro fegyverraktárában van. A kulcsot megkapod ha odaviszed amit kér. Én legalábbis ott láttam. Ha annyira kell a Light Sword akkor... privátüzenet ment.
Mondjuk a Muramasa Blade is jó lesz a samurai-omnak talán. :-)
Buccaneer ghostokat csak a hajónál lehet találni, Bajyin shallowsnál? Újratermelõdnek késõbb, ha már levertem õket? Kéne valahogy a light sword nagyon, kiváncsi vagyok rá! :(
Mondjuk én bárddal és gyúrnék valamiylen szinten fegyverekre, ha még am águsommal is azt teszem. Nálam egyébként a nindzsa a zárnyitó, emellett zsebeket metsz, varázsol (úgy ahogy), és egyaránt eredményesen tud harcolni kézitusában vagy távolról. Persze a sokoldalúságnak is megvannak a hátrányai.
Szerintem akkor sorsolja, amikor beléptél az adott pályarészre.
Dant0r: Szívesen segítek, ha bármi kérdésed van, de az elmúlt néhány oldalon (lényegében az #1107-es hozzászólástól) számos részletes csapatépítõs, skillfejlesztõs tippet írtam már én is, mások is, szóval elsõsorban úgyis ugyanazt ismételnénk.
Mindenki a saját lovát dícséri... Csak úgy megemlítem, lejebb megtalálod a 6 fõs partimat (képekkel). Biztos van ennél jobb is, de ezzel gond nélkül haladtam.
Na, ja! Amikor nincs semmi újdonság mindig elõkerülnek a klasszikusok!
Ah, teljesen meghoztátok a kedvemet hogy negyedszer is elkezdjem:D Csak mondjatok egy FULLOS buildet, amivel az elején sem kell szopni, és van benne faerie ninja =D
Az igaz. Viszont ha harcosnak nevelem, nemnagyon fér bele a Locks&Traps. Elsõdleges a Dagger-Close Combat-Dual Weapon-Stealth. Késõbb hozzájön még a Power Strike-Reflextion. A Bárdnak kevesebb skillt kell fejleszteni (Music-Artifact), jobban belefér.
Mondjuk a tolvaj bónuszt kap a lockpickre, tehát én már csak ezért is õt erõltetném. Gondolom a lentebbi csatához már nem csak magas skillek, de némi szerencse is szükséges :)
"... Nemrég indítottam egy csapatot. Még csak lvl. 9/10-esek, de már szar*rá vernek mindenkit. Egyébként is inkább "ütõs" csapatot szoktam indítani. A mágiát nálam a pap és a bárd képviseli. A csapat érdekessége, hogy van tolvajom, mégis a bárd tanul zárnyitást a zene és az artifact mellett. A tolvajnak meg harci skilleket és lopakodást tanítom. A Ranger már 5. szinttõl lövi a kritikusokat, a Monk is már kezd alakulni. A legutóbbi csatánál azt hittem nem jól látok. Jött 7 Juggernaut (240 HP). Ebbõl 3-at a Ranger, 2-õt a Monk végzett ki kritikussal, Teljes HP-nál (Isten a tanúm). A hatodikat a Harcos lebénította, így már könnyû volt. A hetedik összefo*ta magát, megpróbált elmenekülni, de õ sem úszta meg. Elötte nem sokkal meg volt egy olyan csatám, 1/1/1 Sige varázslóféle 6/5/4 Modai. A Pap a három mágusnak befogta a száját (Silence), a Bárd altatott (Sleep), a többiek meg szépen egyesével leverték õket. Ennyit a Bárdról..."
Megvan a Dulcimer of mending is, úgyhogy mostantól a bárd a gyógyító. Egyébként elég izgi, hogy a legelején talált poet's lute milyen hasznos tud még mindig lenni. Jó ez a bard.
Hát, nekem most nincsen mágus, de a ninjám alchemy-je, meg divine spellje 30 felett van, neki se adtam rá pontot, csak õ lett a gyógyító. :-)
Én azt hittem, hogy 100 a plafon, leszámítva a karakter speciális skillét. Én mondjuk nem feltétlenük rakok ezekre, a mágusom olyan gyorsan fejlõdik, hogy inkább közelharcra költök :) (Mondjuk talán már nincs is olyan mágikus képessége, ami nem lépte át a 75-öt.)
Mármint szintlépésnél is lehet neki pakolni 100 felé. Az összes skillel elérhetõ a 125, csak trainnel fejleszthetõ 75 felett, vagy 85 felett asszem. Valahol nincsen leírva a teljes wizardry szabályrendszer? :)
Hát, én most szégyenszemre easy-n vagyok, hármas partival ha 10 körüli szörnyet látok, fõleg 2-nél több csoportba osztva, akkor futok, mint a nyúl. :D Azok a juggernaughtok/modaik tényleg nagy köcsögségek, de a greater seakerekbõl kevés is tud pl.: rendesen szivatni a paralyze attack effect-tel. :S
Most meg kéne valahogy a light swordot is szerezni, cask az nagyon a mákon múlik. :S
Hmmm, ez az ötlet tetszik, mármint az eladom, s újra megveszem. 60 felett van a Bardom artifactja, de így is vannak azonosíthatatlan cuccok, sõt flamestryke-on azt írják, hogy van amihez a 100-as se elég, csak ha vannak artifactra adó cuccaid.
3x estem neki a végigjátszásnak közepes nehézségi fokon, de egyszer sem sikerült befejezni. Hogy miért? Már kalandoztam egy ideje, teljesen jól haladtam, a harcok változatosak voltak, stb-stb. Ám egyszer (vagyis 3x:D) Arnika Road-on elkezdtek termelõdni azok a genyó tüskekarú lények (nem emlékszem a pontos nevükre). Ilyen 5-6 jött egyszerre, amikkel még el tudtam bánni, de harc közben generált pár karnyújtásnyira még 5-6-ot, amikkel már nehezebb volt felvenni a harcot, de sikerült. Aztán mentem volna tovább, és hopp megint 5-6 ilyen dolog. Na vissza Arnikába, de a visszaúton is belebotlottam vagy 10-be. A városban el tudtam bújni, de ahogy kijöttem megint ott volt az az 5 amelyik kergetett, meg a 10 másik. Azokkal már nem bírtam..
Mindhárom végigjátszásnál ugyanígy jártam, mintha direkt akart volna szopatni a játék :-\
"Véleményem szerint a Bárd felér egy mágussal."
Azért a mágus igazi erejét a Power Cast adja, azzal nem tudom, hogy mennyire lehet felvenni a versenyt.
Mellesleg : 85-ös Artifact+tekercsel is van olyan tárgy, amit nem tud azonosítani. Bosszantó.
CD GAMES / 2002/2 Február. Az újság már megszünt.
Nálam az alap : Harcos / Pap / Bárd. A másik három karakter változó. Mágusfélét nem szoktam indítani. A jelenlegi csapatommal Ascension Peak-en tartok. Most éppen szüneteltetem a játékot. Felállás : Elöl : Monk (Dwarf) / Tolvaj (Hobbit) / Harcos (Lizardman). Mögöttük, a középsõ szekcióban : Pap (Dwarf) / Bárd (Hobbit) / Ranger (Hobbit). A Tolvaj is megállja a helyét a harcban, de azért kezdõknek nem ajánlom.
Monk Kezdés : Mínuszban. Stat pontokat : SPEED / STR. --- Majd : VIT. / PIETY. Skillek : Martial Arts / Close Combat / Critical Strike. Utána : Stealth / --- Throwing & Sling / Ranged Combat.
Tolvaj Kezdésnél : SPEED / DEX. / STR. Ennél az egy karakternél alkalmaztam a 2/2/2 statpontos elosztást, a többieknél mindíg 3/3 pontot teszek 1-1 tulajdonságra szintlépéskor. Utána : SPEED (2) / STR. (2) / DEX. (2). Késõbb : VIT. (3) / PIETY (3). Skillek : A Stealth minden szintlépésnél kapja meg a 3 pontot. A többit arányosan elosztani (vagy mindíg arra, amelyiken a kevesebb van) : Dagger / Dual Weapons / Close Combat.
Harcos Kezdésnél pontokat : VIT. / STR. / SPEED. Utána : VIT. / STR. --- Majd : SPEED / DEX. --- Utoljára : PIETY. Skillek : Close Combat / Sword / Shield.
Pap Kezdésnél : VIT. / PIETY / INT. Folyt. : VIT. / PIETY --- Majd : SPEED / STR. / INT. Skillek : Elsõsorban : Diviniti (mindíg kapja meg a 3 pontot). Ami lényeges : Divine / Water / Air Magic.
Bárd Kezdésnél : DEX. / VIT. / INT. Folyt. : DEX. / VIT. --- Majd : SPEED / STR. Skillek : Music / Locks & Traps / Artifacts. Véleményem szerint a Bárd felér egy mágussal. Életerõsebb, jól nyilazik, és ha kell kardal is odab*sz elég szépen. Zárnyitásban is kiválló. Mostanra már a 10 reteszes zárakat is nyitja segédeszköz nélkül, csak skillel.
Ranger Kezdésnél : SENSES (max.) / VIT. (annyit, hogy a 14 HP. meglegyen) / DEX. (hogy 60 legyen) / többi STR. Utána : SENSES / STR. --- Majd : VIT. / SPEED. Skillek : Ranged Combat / Bow / Scouting (ha már van...) A Ranger a legjobb kritikus lövõ, már alacsony szinten is (kb. 5. szinttõl).
Tipp : Ha a Bárd már "tudja" a Magic Screen-t, mindíg legyen fent. Itt van egy trükk. A progi random dönti el hányas szintû Magic Screen-t tesz fel. Elötte mentsünk, és ha nem 7-es szintû, töltsük vissza a mentést. Lovak ellen : A Pap Silence-t varázsol rájuk, a Bárd meg egy Freeze All-t vagy egy Freeze Flesh-t. Oszt vagy menekülnek, vagy lebénulnak...
Rynjinek ellen Silence-t nem komálják. Ilyenkor közel jönnek, az ütõsök meg lecsapják õket.
Magas Artifact skill szükséges a tárgyak beazonosításához, de abból nehéz sokat összeszedni, én komolyabb mennyiségû pontot sajnálok költeni rá. Esetleg fel lehet fogadni egy papi varázslatokat ismerõ RPC-t rövidebb vagy akár hosszabb idõre. (Persze mást is át lehet képezni, akár az alap csapat tagjait is.)
Azt még nem próbáltam, hogy egy azonosítatlan tárgy az eladása után, miként kerül be a kereskedõ listájába, talán elvégzia piszkos munkát heleyettünk. Persze ez anyagilag óriási veszteség lenne, de bizonyos fontosabb tárgyaknál legalább ez is egy lehetõséget szolgáltatna az azonosításra.
Grat! Sajnos nincs faerie ninjám, így én legfeljebb majd nézegethetem.
De ha már az RPG-k fejlõdését vetted szemügyre, furcsállom, hogy az egyre inkább élõvé válásukkal nem foglalkoztál. Ez nagy erõssége a Witchernek is, de én például ezért kedveltem meg a Gothic sorozatot is.