Nálam általában ezek a varázslatok vannak fennt állandóan: Armorplate, Enchanted Blade, Magic Screen, Missile Shield. Igazság szerint erõsebb ellenfelek ellen nem sok értelmük van, de gyengébbek ellen hasznos.
Plusz érdemes veszegetni azokat a könyveket is amiket már tud az adott karakter, így nõ a realm pontjainak száma ami hasznos.
Nálam gyógyítani a Valkyrie, priest szokott, a támadóvarázslatokban a Mage jeleskedik. A priest csak támogató.
Igen, nagyjából ezek kellenek neki, az a lényeg, hogy jól tudjon gyógyítani, illetve kezelni a nyavalyákat. Késõbb az állóképesség töltése (Stamina, Rest All) sem jön rosszul (a Gadgeteer és a Bard azt használja a "gépészkedéshez" és a zenéhez, nem beszélve az azt csökkentõ ellenfelekrõl).
A Charmot viszont nem tekintem fontosnak, én õszintén szólva sok értelmet nem tartok benne, ellenfleek dobhatják, lehet venni is, nem drága. Paralyze-ra az vonatkozik, amit lentebb írtam: ha úgy érzed, hogy szükséges azelején használd, de ha megvagy nélküle, hosszabb távon nem túl erõs varázslat egy Priestnek, de szintén lehet venni is.
A Magic Screen erõsen kötelezõ varázslat, mágiahasználók ellen nagyon jó védelmet nyújt, ráadásul csatán kívül is fel lehet tenni, és sokáig tart. Mellettük igen hasznos lehet a Guardian Angel vagy a Bless is. Valamint nagyon hasznos az Armorplate is, ugyan az ezt tudó a masinát (Forcefield Generator) viszonylag gyorsan össze lehet szerelni, de a varázslat megtanulásánál csak jóval késõbb. Ugyanaz áll rá, mint a Magic Screenre, csak ez az AC-t növeli.
Én máshogyan tudom, nem a realm skillnek kell magasnak lennie, ha nem az ún. 'Effective Skill Level'-nek.
"The following chart will help you to determine when a spellcaster will be eligible to learn new spells. The Effective Skill Level is determined by the Mastery Skill + 10% of the Realm Skill. Purist spellcasters are Alchemists, Bishops, Mages, Priests, and Psionics. Hybrids are the Lord, Monk, Ninja, Ranger, Samurai, and Valkyrie.
A mage meg van :) A legfontosabb a Fire és a Divine + közben lehet Air és Water tölteni :), a többit az Earth és a Mentalt hanyagolható Most a Priest jönn :) megnéztem mi jó található nálla :) nos a Divine és az Air a legfontosabb de néha Water és ritkában Mentalt is lehet tölteni, a többi hanyagolható :) Earth és Fire elnézést ha tévednék :) Jól mondom? "Divine=Heal+Make Wounds stb""Air=Cure Po+Silent+Whirlwind""Water=Para+Cure+Holy+Rest""Mental=identify+Charm+Sane Mind"
Najo, bovebben:
7 szintje van minden magia iskolanak. Ezt a het szintet a karakter folyamatosan tudja elerni. lvl1 karakter elerheti a lvl1 spelleket. Lvl3as karakter a lvl2es spelleket, stb.
Vagyis egy hetes szintu varazslatot a listabol, csak egy minimum 20as szintu magiahasznalo tud elerni. Majd ezt persze nemi gyakorlassal meg jobban tudja majd hasznalni. Ha a karakter hybrid kasztu, akkor ezek a karakterszintek eltolodnak, felfele (nagyobb szintunek kell lenned)
De nem csak a karakterszintje az egyetlen feltetel. Hanem az adott magia iskolanak a skillpontjainak szama.
Vagyis. Adott egy magus, aki "Csak varazslo" :) (nem hybrid). Hasznalni akarja az egyik kedvenc varazslatomat, az Asphyx....akarmit, a fullasztast. (instant kill aki bekapja, all enemyre hat, imadom). Ehhez a magusnak eloszor is lvl20nak kell lennie, mert csak igy erheti el a hetes szintu spelleket (Asphyx...), de az adott realmbol (Air) is rendelkeznie kell 90 skillponttal (ez fejlodik szintlepeskor odapakolt pontokkal, vagy ha hasznalod az Air magiat jatekban - lehetoleg sarga, narancs szintueket, akkor fejlodik)
"Csak varazslok" azok, akik (osztalyok) arra szulettek, hogy manabol dolgozva folyamatosan magiaval bombazzak a nepet, vagy segitsek a partyt - vagyis magia nelkul sok mindenre nem alkalmasok: Mage, Priest, Psionic, Alchemist, Bishop Hibridek azok, akik leteleme nem csak a varazslasra epul, mellette harcolnak, enekelnek, vadasznak, stb: Monk, Ninja, Ranger, Samurai, Lord, Valkyrie
Akkor leírok a skillfejelsztési tippemet. Kiválasztod a szimpatikus kezdõ mágiákat, ezeket használod, valamint ezekre és a Wizardry-ra raksz pontokat - így hatékonyabbak lesznek, és több mana jut rájuk. Késõbb (mihamarabb) bõvíted a repertoárt, a már jól mûködõ varázslatokat hagyod egy kicsit maguktól fejlõdeni, és felhozod az újakat is, melyeket természetesen használsz is, hiszen azárt vannak. Egy kiemelkedõ Intelligence egy kellõen magas Piety-vel gyors fejlõdést fog garantálni, de persze kellenek a pontok is.
Milyen skillekre gondolsz? Vagy inkább spellekre? Az általam felsoroltak még 15-ös szinten is nagyon hasznosak, a Missile Shieldet talán 13-as szinten tanultam csak meg, aztán vertem a fejemet a falba :)
Nem feltétlen, csak a lehetõségeket vázoltam fel, én a minél változatosabb repertoárra törekszem, mindegyik birodalomból elõ tudok rántani néhány ütõs varázslatot. Egyébként a Paralyze-t nem tudja a Mage, elnéztem, de nem is nagy kár érte.
Egyes szintû gyengítõ varázslata nem is nagyon van a mágusnak, legfeljebb a Sleep vagy a Terror, de az eleje nélkülük sem nehéz (mindkettõt megtanulni nagy pazarlás, inkább a 2-es, 3-as szintû mágiákra érdemes félrerakni, illetve Energy Blasttel villámoznod az ellenséget), utána meg jöhetnek az említettek (Enchanted Blade, Magic Missiles, Missile Shield, Shrill Sound, Freeze Flash, Fire Ball).
Megjegyzés: szerintem egy Paralyze, Sonic Boom vagy Terror (de szerintem a Sleep is)hosszú távon nem pálya egy Mage-nek, tehát pazarlás; ezért inkább tartósabb mágiákat vettem fel. Az ilyen varázslatokat inkább a hibrid kasztoknak tartom megfelelõ gyakorlásra, ahogyan írtam is.
Water Magic - Freeze Flesh, Paralyze Earth Magic - Web Air Magic - Noxious Fumes, Sleep, Sonic Boom Mental Magic - Terror
Mondjuk nálam ezek közül a Freeze Flesht és a Sleepet tudja, egyrészt, mert a püspököm és az alkimistám szokta meggyengíteni az ellenfelet, õ inkább tüzérség, másrészt magasabb szintût használ (Hex - Mental Magic). Nálam a Noxious Fumes+Web számít gyakori kezdõlépésnek, aztán helyzettõl függõen jöhet a többi. Ez sokszor attól is függ, hogy kinek mibõl van sok manája, mert akkor azt használom, amibõl kevés, meg had töltõdjön :)
Komolyabb csoportok szétkergetésére még nagyon jó a Blinding Flash (Fire Magic - alkimista varázslat, majd a Ranger meg tudja tanulni), illetve nagyon hasznos a Hypnotic Lure (Fire Magic - ez mondjuk pszionikus varázslat, nálam a Bishop tudja), én megszokásból rovarok ellen használom, de talán jó mások ellen is, körbeveszik a fénygömböt, és csak azt nézik, azt casinál velük, az ember, amit akar. Másik kedvencem a lejjebb már említett Insanity (Mental Magic), de az is a pszionikusok könyvében van (Psionics, Bishop vagy Monk tudjamegtanulni).
Az ötödik szint elérése után pedig Rangerrel is érdemes mágiázni a csata elején, ha messzebb van az ellenfél, még õ sem talál mindig, de kell fejlesztgetni is azt. Itching Skin (Eath Magic), Sonic Boom (Air Magic), Blinding Flash vagy akár a Sleep is ideális erre. A Valkyrie pedig ha nem éri a lándzsájával az ellenfelet, esetleg próbálkozhat a Paralyze-zal bénítani.
a taktikád nem is rosz :) és tetszik, nekem is az volt a bajom hogy legtöbbször a csapat fele egy kör útán leis ment az alvás, ugy hogy kiprobálom a te kombodat, akkor most ird le melyik fontos varázs melyik ellemhez"Magic" tartozik?
Tényleg jó, nem is arról van szó, de az én stílusomnak nem fekszik, hogy mimózán kell bánjak az ellenfelekkel, nehogy lemenjen róluk idõ elõtt a hatás. Az említett Freeze Flesh akkor már sokkal erõsebb. A Noxious Fumes-t szeretem még az elején bedobni, sebez, egy csomó mindenki nauseated lesz, 1-2 pedig el is ájul. Közben pedig nyomom rájuk például a Webet vagy a Freeze Flesht. De az igen veszélyes vadállatokat (pl. Mauligator, pillanatok alatt szét tudnak tépni bárkit) megõrjíteni szeretem, had marják csak szét egymást.
Egy kis off: Miért nem találok Baldurs Gate topikot?
Sleep pedig eleg jo, ha gyorsan sikerul elloni a kor elejen (akar spellkent magusok, akar powderkent akarki), hatalmas nagyokat lehet csapni az ellenfelekbe. En szeretettel hasznaltam nagyobb tomegeknel is CCnek. Elso korben szinte csak dobalok/varazslok rajuk kigyot-bekat, majdhogynem szo szerint :) Aztan ha minden ellenfel uncons., irritated, blind, naus., stb egyeb nyavaja, akkor mehet a meszarlas.
Én speciel a Sleepet vagy kétszer használtam, nem tartom annyira fontosnak. Magic Missiles, Fireball, Energy Blast, Enchanted Blade, Missile Shield, Shrill Sound, Freeze Flesh - szerintem ezekkel el lehet lenni a Monasteryben, meg még egy darabig. Persze opcionálisan használható a Terror, a Sleep, esetleg a Whipping Rocks is. Ezek közül a Firball és a Whipping Rocks 3-as szintû, de nekem úgy rémlik, hogy az elõbbi már megvolt a Monastery végén. Így vagy úgy, jól használható mágiák a játék elejérõl.
A fegyveres képessségeik gyanúsan erõsek a mágikusokhoz képest, különösen a Mage esetében. Én használom õket sokoldalúan rendesen, harcolnak is, de amíg van mana, addig nincs táborozás, más miatt úgysem érdemes. (Elvileg talán van fatigue, de nekem még nem sikerült elõcsalnom, 2-3 nap folyamatos harcolás nem kottyan meg a csapatnak, inkább a szabadidõmnek.)
Egy tanács: mágiát lehet a csatán kívül is fejleszteni (a Divine Magic nagyon gyorsan tud fejlõdni, már csak a csata utáni elsõsegély miatt is), sõt, csatákban is igyekszem nem csak a hatékonyságot, de a fejlesztési szempontokat is figyelembe venni. Szerintem mindegyik birodalom fontos, hiszen a különbözõ ellenfelek, különbözõ elemek ellen védettek, én inkább egyensúlyt ajánlok. Sõt, én már rendszeresen harcra is költök pontokat a mágusommal, mert a mágia úgyis fejlõdik, gyakorlatilag már sokra nem is tudok tenni pontot, ugyanis csak 75-ig lehet, utána 100-ig már csak magától fejlõdik. Egyébként minden skillnél le van írva, mely fõ attribútumok (strenght, intelligence etc.) kell ahhoz, hogy minél gyorsabban fejlõdjön.
Miért érzed azt, hogy el lettek volna rontva? Szerintem nehéz úgy kifejezetten elrontani karaktert, bár annak idején nekem is azt mondták, hogy párszor újra fogom kezdeni, de ez szerintem nem szükségszerû.
Ugy döntötem ujra kezdem :( az egészet mert a varázslómat meg a priest is roszul fejlesztetem, Lene is egy kérdésem melyik Magicre töltsek magenél ? ja és a priestre is melyiket
megjavult :D, átraktam eandornak és ö tudot löni velle, és most már a gadgeteerem is, ja és ez jobb fegyo mint az Omnigun a löszere 1-6 damaget és a fegyo 1-24 damaget csinál és 2% kill SAja van
ha a chipre érted meg a többi csak gadgeteernek jó tárgyak nincs bent a zsebében, ha jól megnézed közel van a türés határhoz és ha sokat rakok be akkor tudod mi van :)
Érdekes. Elvileg 0 helyett, ott 1-nek kellene lennie, mert azt mutatja, hogy hány lövetû fegyver - legalábbis szerintem. Esetleg ki lehet próbálni más karaternél is, vagy eladni és visszavásárolni. (Késõbb lesz olyan "kereskedõ", aki ugynaazon az áron adja és veszi a cuccokat, nagyon hasznos, így lehet feltölteni ingyen a különbözõ varázytárgyak tölteteit is.)
Egyébként furcsállom, hogy sem Omnigun, sem bármiféle ketyere nincs a Gadgeteer inventoryjában.
ö nem rattus rattus fegyoját használom hanem amit az umpaniban lehet kapni Musket nevü fegyot használom,ja és a 1.2.4 használom És egy lövést sem csinált, amikor kivállasztom hogy kire löjön nem tudom, piros mindegyik ellenfél :S
Ez a Rattustól kapott Zip Gun? Ír ki rajta valami magyarázatot? Elvileg mit kellene jelenenie a 0-nak? Nekem tippem sincs.
Annyit tudok, hogy a Zip Gun csak egylövetû, tehát ha már egyszer lõtt vele a körben, hiába tudna még egyszer a skill miatt, nem tud. Egyébként Gadgeteerrel az Omnigunt érdmes használni, jófajta kavicsokkal.
Egyébként lehet bug is, nem tudom, hogy 1.2.4-es verzióval (ez a legújabb) játszol-e.
:( mi van a fegyveremel? nem tudok löni velle "Musket" pedig van golyoim :S a Shots 0/1 es :(, mit tudok tenni?
Ma volt egy jó csatám :D és elég sok ideig tartot xD Megyek az úton :) Trynton felé, találkoztam egy csapat gyommal :) nagy nehezen sikerült úrá lennem raktuk a sok vakitás és poison skilljeitöl aztán csatlakozott a nagy kb 400 HP gyik, nem voltam boldog de a priestem parajá leállitota pár köre :D amire legyöztem mindet vagyis majdnem mindet megint csatlakozot egy gyom csapat :) mondanom sem kell, majdnem nyomtam egy load gombot de nem kelett, és most jönn a nagy rész :D egy karakterem sem halt meg a csatabán
Az én rendszeremben pont úgy jó, ahogy van. Az amúgy is mágiára épülõ csapatomba (fighter, rogue, gadgeteer, priest, mage, bishop) simán elfér egy fizikális egység. Késõbbiekben jól jön részérõl a körönként három-három ütés, rúgás és a tömérdek critical és instant. Persze ez csapata válogatja.
Én két elsõvonalbeli csapattaggal is elvagyok (Dwarf Fighter, Hobbit Ninja), illetve szélrõl besegít egy Dracon Valkyrie (meg a másik oldalon Vi, ha újra felveszem, bár már eléggé lemaradhatott szintben). Ettõl függetlenül valóban befér ebbe a rendszerbe, de én úgyis inkább rotálom az RPC-ket, mert kíváncsi vagyok rájuk, csak reméltem, hogy a hátrányát valamivel ki tudja egyenlíteni.
Attól függ, milyen csapatod van. Ha három elsõ vonalban harcoló egységed van, akkor fölösleges, mert nem nagyon tudsz neki helyet szorítani. Viszont ha csak kettõ, (pl. fighter és rogue) akkor szerintem nélkülözhetetlen. Nem beszélve arról, hogy egy hely kivételével mindenhová elkísér. De arra a helyre egyébként sem követ senki.
"Egyébként a régi stílusú dungeonben mindig ilyen rohadt erõsek az ellenfelek?"
Attól függ mikor mész, mert ott talán fix szintjük van az ellenfeleknek, én legalábbis 12-13. szint körül nem szakadtam meg a temetõ alatt.
"A Heal All és az Instant death mennyire jó varázslatok? Illetve melyiket válasszam?:D"
Szerintem mindkettõ jól használható, de egyértelmûen az elõbbit érdemes választani, rengeteg idõt lehet spórolni a Heal All-lal csatában, ha az egész banda sérült akkor pedig manát is. Az Instant Death sem rossz, d eahhoz képest elég drága, hogy akár semmit sem sebezhet, igazán kemény ellenfelek ellen pedig úgyis csak magas szinten érdemes elsütni. Röviden: a Heal All kötelezõ, az Instant Death csak simán jó.
A Heal All és az Instant death mennyire jó varázslatok? Illetve melyiket válasszam?:D
A varázslómnak megtanítottam a return to portal varit könyvbõl, mostmár csak a másik fele kell. Minnyá meg is nézem hol található;)
Nem kértem én:) Amúgy is már megnéztem milyen RPC-ket lehet összeszedni, pont amiatt, hogy hova tudom magammal vinni.
biomage: Azzal a csapattal én is összefutottam egyszer-kétszer. Azokat úgy tudod legyõzni, hogyha nyomsz rájuk egy silence varázslatot meg valami olyat ami lemerevíti/elaltatja õket.
Ha legalább az egyiket sikerül és nem az idézte az elementált akkor jó. Ugyanis ha egy kisebb kerülõvel odaérsz a másikhoz azt lecsaphatod, aztán marad az uccsó, viszont akkor már nem lesz elementál. 1-2 karakter meg is halhat közben, de az nem probléma:)
Jelzem nekem még nem sikerült, csak majdnem:D
Egyébként a régi stílusú dungeonben mindig ilyen rohadt erõsek az ellenfelek?
Annyival egészíteném ki, hogy a cuccokat automatikusan átadjáka csapatnak, tehát annak manuális átpakolásával nem kell veszõdni, illetve a fellelhetõségüket nem befolyásolja, hogy a saját vagy a játékos döntésének eredményeképpen távoztak átmenetileg.
Myles valóban az arnikai szökõkút körül járkál körbe-körbe, Vi Domina pedig a barátnõje fogadójában múlatja az idõt. Szóval nem feltétlenül az elsõ találkozás pontos helyére mennek vissza, de annak a közelébe. Egyébként van olyan karakter is, aki tényleg mindig ott marad, ahol kiraktuk.
Lenne egy RPC-s kérdésem, de nem szeretek spoilerkedni, ráadásul Randal direkt kérte, hogy ne tegyünk a késõbbi felvehetõ karakterekrõl említést.
RFS-81-nek van valami elõnye robot mivoltából? Általában sokan dícsérik, de amellett, hogy tényleg viszonylag magas szintû alapból, valamint szinte mindenhova elkísér minket (gondolom ez az egyik legfõbb elõnye), inkább csak az tûnt fel, hogy nem konyít a mágiához. Tapasztalataim szerint szinte mindenféle káros állapotot el tud kapni õ is. Mellesleg én vizsonylag késõn szedtem fel, így akadnak a kéznél magasabb szintû RPC-k is.
Myles, ahogy a tobbi csatlakozott npc is, ha lelep a csapatbol, altalaban visszamegy oda, ahol eloszor talalkoztal vele. Myles eseteben Arnika kapujanal a szokokut. Ha te rugod ki az npct, akkor - sajnos nem emlexem mar pontosan - vagy ott marad, ahol kirugtad, vagy szinten visszabaktat a megszokott helyere. De a lenyeg, hogy ha le akar lepni, akkor le is fog, ezt jelzi azert elore mindig. Cuccokat erdemes ez idore elvenni toluk, majd visszakapjak ha ujbol csatlakoztak.
Ja, az véletlenszerûen generált csapat lehet, talán többet nem is találkozol velük. Látatlanban értelemszerûen nem tudom megmondani, hanyas szintûek lehettek.
Ez hol van? Szerintem nekem ez még kimaradt. A Northern Wildernessben van egy híd, de azt a Marble Golem õrzi, lassan már ideje is lenne a körmére néznem... :)
kösz, akkor még két level :(, ja lenne mégegy kérdés umpani hid után találkoztam egy nagy csapatal, volt benne kettö varázsló és tudod summonálni egy szellemet, azt hány levelen probáljam meg legyözni? azért kérdezem mert a szellem egy ütésel fektete a gadgeteeremet ami jelenleg 10 base ac van :) és a varázsló egy rakétával szépen sebzet
1. Legalább 11-es szint és 60-as Effective Skill Level* kell az 5-ös szintû varázslatokhoz. 2. Myles visszamegy Arnikába, az RPC-k bizony nem mennek mindenhová a csapattal, vannak területek, melyeket kerülnek.
* The Effective Skill Level is determined by the Mastery Skill + 10% of the Realm Skill.
Nem tudja valaki mikor tudom megtanulni a Return varázskönyvet? a maget sem és a Priestem sem tudja felvenni :S, ja és ha beakarok menni az umpani basebe leakar csatlakozni myles :( és ha bemegyek és viszajövök már sehol nincs myles hová ment?
Nem árt ha az ember elõre veszi az Old Mine Tunnels-t, tekintettel az androidra, ami elég ütõs NPC. 7-8. szinten el lehet oda vergõdni, persze elõtte felszerelkezni a "csodakenõccsel".
Set Portal és Return to Portal varázslat. Szintlépésnél elég az egyiket megtanulni, megkapod a másikat is, viszont könyvbõl kell mind a kettõ. Ötödik szintû mágia (levegõ), minden varázshasználó meg tudja tanulni idõvel.
Nagyjából úgy, ahogy Randal is mondta. Szabadon lehet császkálni a játékban, és az könnyebbé is válik, ha a varázstudók tudnak portált nyitni.
Én egyébként a következõ sorrendben mozogtam eddig: Monastery - Arnika - NW - Umpani Base Camp - Trynton - Swamp - bekukkantottam a Southern Wildernessbe és a Wildernesss Clearingbe - Marten' Bluff - Old Mine Tunnels - Mt. Gigas
De ezekhez tényleg nem kell dogmatilusan tartania amgát az embernek. Mellesleg néhány helyszínre elég sokszor visszamentem.
A paptól kapsz egy küldetést ami visszavezet a Monasterybe. Plusz Mylestól egyet ami azon túl visz a North Wildernessbe asszem a gyémántért. Talán érdemes arra menni vagy elsõnek Tryntonba, aztán vissza.
Még1 kérdés :) Milyen sorendben menjek a városokban? Monastery-Arnika-Trynton- hogyan tovább? menjek North Wildernessbe? vagy inkább a swampba?
Amint Zó is mondta, nem kell túlbnyolítani. Az elöl állókat pakold meg rendesen, de a hátul állók se legyenek gondban. Ajánlatos Arnikában elkölteni úgy 10e pénzt a +10-es páncélokra, így a harcosod már jó lesz, plusz még a többire is vehetsz egy-két dolgot, ha nálad nincs olyan szintû. A többit meg elpasszolod.
Mégvalami. Figyelj arra, hogy egyik karaktered teherbírása se legyen kék színû, mert akkor emgterhelted és lassul.
Állandó varázslatok amiket 3-as 4-es erõsségként rakj fel: Magic Screen (asszem ez az amelyik a varázslatok ellen véd), Armorplate, enchanted Blade és a végére a lövedékek ellen védõ varázslat.
Varázskönyveket is vehetsz nyugodtan, de csak olyat amire biztosan nem költenél mágiapontot, viszont esetleg hasznos lehet.
Nem misztifikálod túl egy kicsit ennek a fontosságát? Vagy ha ennyire nagy jelentõséget tulajdonítasz neki, miért bíznád másra? Ne érts félre, nincs problémám azzal, hogy segítséget kérsz, de te tudod, hogy melyik karakterednek vannak túlélési gondjai.
Nyílván annak kell a lehetõségekhez mérten legjobb páncélt adni, aki vezsélyeztettebb, illetve könnyebben is sérül, mindemellett tartani a kiegyensúlyozott osztogatást, ne maradjon senki se põre! Ha a Dwarf Fighter megkapja az Iron Skint, könnyebb csaták idejére öltözhet lazábban, ugyanis a bekapott sebzés függvényében fejlõdik ezen képessége. Egy idõ után nem gyõztem eladogatni a közepes szintû páncélokat, így nálam már szinte mindenki ugyanabban mászkál, persze a harcos és a valkûr visel extrább vasat. A custom itemekre viszont érdemes lehet rámenni, vannak köztük kellemes cuccok. Armorplate varázsla tszintén hasznos, jó adag bónusz AC-t ad az egész partynak. A Gadgeteernek is lesz ilyen masinája, egész hamar össze is lehet szerelni.
Fú, a +10 Heavyt értem, de az utánna lévõ számok a karakterekre vonatkoznak?
Egyébként egyértelmû szerintem.
A nehezebb és legjobb páncélokat az elöl lévõ harcosokra pakold, aztán a priestre (õt érdemes kirakni oldalra), aztána gadgeteer és a mage.
A felállás, mivel ha jól vettem észre az enyémet veszed alapul, ez legyen:
Fighter,Fighter, Valkyrie
Priest I gadgeteer,Rouge(vagy a Valkyrienél) Mage I Valkyrie (alatta Rouge)
Hali :) Nos egy kisebb agy fárasztós kérdésem lenne :) remélem érthetöem irom le :) 1xü kérdés kinek mit adjak? remélem valaki segit :), ha valamit kihagytam volna elnézést 01=Rogue (67)/ 02=Valkyrie (79)/ 03=Fighter (116)/ 04=Ranger (63)/ 05=Gadgeteer (58)/ 06=Valkyrie (79)/ 07=Priest (62)/ 08=Mage (30)HP
Páncélok 2x Chain Hauberk:+9 Medius "2+3+4+5+6" 2x Leather Hauberk=+7 Light"1+2+3+4+5+6+7" 1x Bronze Cuirass=+6 Heavy "2+3+6" 3x Leather Cuirass=+5 Light"1+2+3+4+5+6+7" 1x Suede Doublet=+3 Minimal :) mindenkire jó ugy hogy a 8 kapja
ékszerek 1x Amulet of Static / 1x Amulet of Stillness / 1x Ring of Breezes / Aqua Ring / 3x Ring of Protection / 1x Ankh of Speed "ezek mindenkire jó a csapatomból" / 2x Necklace of Endurace "2+6+7+8" Enyi
Én nem, mert nem ártottak semmit:) Egyébként marha nehéz a lenti zárat kinyitni, nem is sikerült, még varázslattal se. 4-5 kombinációs zár. hurrá.
Zóanagyvarázsló:
Na ja. A gothicok ill. a TES sorozat még tartja valamilyen szinten a frontot, de ott is nagyon nagy a graf igénye. Ilyet talán csak fanatikusok készítenének, hisz semelyik cégnek nem érdeke egy gyengébb grafikájú, de hatalmas területtel rendelkezõ játékot készíteni.
csináltam egy nagy hibát :( rattus rattust megöltem és nem kérdeztem tölle semmit, csak elvettem ami jár :D, ötlet? mit csináljak
Káosz az van benne rendesen. Az nem baj, hogy sok küldetést megismersz, de tényleg amennyit mászkálni kell. Csak egy nagyon-nagyon halvány fõküldetés van, azon kívül meg mászkálhatsz össze vissza. plusz mint mondtam a terület kihasználtság sem a legjobb. Mondhatni marha kicsi a pálya egy TES: Arenahoz képest. Azért itt még nem volt 3D meg anyámkínja, szal lehetett volna jóval nagyobb pálya, több várossal meg egyebekkel.
Amúgy meg tudná valaki mondani, hogy a holy water vagy milyen varázslatnak mi értelme van? Elolvastam, de nemigen tudok rájönni. Illetve nem nagyon feszítettem meg magam vele:)
Most így eszembe jutott, hogy a Wiz 8 motorjával, vagy másik hasonló játék motorjával elég jó játékokat lehetne készíteni. Nekünk annyira nem baj, hogy nem csili-vili a játék szóval nyugodtan fel lehetne használni ezeket a textúrákat és létre lehetne hzni egy Morrowindnél nagyobb méretû világot. de mondjuk akkora nem is kellene, viszont lehetne jóval nagyobb kiterjedésû és méretû városokat létrehozni, stb. stb.
A Flamestryke quest rendszere nem a legjobb, de igazság szerint az egész játék quest felépítése egy rémálom. Ahhoz, hogy egyet meg tudj csinálni kb. 5 másikba kapcsolódsz be...